( قابلیت های آفیس 365| تعمیر لپ تاپ )
انتشار: 1401/12/13 - بروزرسانی: 1402/05/21 توسط: : جوانی

آفیس 365 چیست و قابلیت های آن

آیا تابحال به قابلیت ها و امکانات آفیس 365 فکر کرده اید؟ و این که چقدر قادر است پیشرفت فعالیت های کاری شما را جلو بیندازد؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما بگوییم که این برنامه بی نظیر چه امکانات و قابلیت هایی دارد و شما را چگونه شگفت زده می کند اما قبل از آن بایستی با تعریف مختصری از این آفیس آشنا شوید.

✴️✴️ تماس با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

آنچه در این مقاله می خوانیم:

آفیس 365 چیست؟

قابلیت های آفیس 365

کلام آخر

 

آفیس 365 چیست؟

آفیس 365، مجموعه ای از نرم‌افزارها و سرویس‌هایی که در قبال عضویت کاربر به ایشان ارائه می گردد، گفته می شود. این اشتراک ها به صورت ماهانه و یکساله توسط مایکروسافت ارائه می گردد .آفیس 365 اولین بار در سال ۲۰۱۱ توسط مایکروسافت عرضه شد و کاملترین سیستم های امنیتی و پشتیبانی را برای نگهداری از اطلاعات آفیس 365 به کار گرفته است.

آفیس365 حاوی سرویس‌های Word، Excel، PowerPoint و چند سرویس دیگر در حوزه ابزارهای collaboration یا ارتباط سازمانی است که در ادامه مطلب به سایر سرویس ها و قابلیت ها اشاره خواهیم کرد.

 

 

 

قابلیت های آفیس 365

همه ابزارها و قابلیت هایی که از طریق کنترل پنل اختصاصی آفیس 365 به صورت آنلاین در اختیار کاربر قرار می گیرد، قابل مدیریت هستند. در این مقاله به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

Mail یا Outlook

Email یا Outlook سرویس مدیریت ایمیل‌ها در آفیس 365 است. شما می توانید پس از تنظیم و راه اندازی Exchange در آفیس 365 از قابلیت ‌های ایمیل سازمانی که بر روی سرورهای مایکروسافت ارائه شده است، بهره‌مند شوید.

تقویم یا Calendar

Calendar سرویس تقویم سازمانی است که ایونت های شما را ثبت و مدیریت می‌ کند.

People

سرویس افراد یا سازمان شما است که لیست مخاطبان تان را درون و بیرون از سازمان مدیریت می‌کند.

Yammer

سرویس اشتراک اطلاعات سازمانی بین تیم های مختلف در قالب فایل، متن و است.

Newsfeed

همان Mysite SharePoint است که گزارشی از آخرین خبرها را در فضایSharePoint و آفیس 365 به شما نمایش می‌دهد .

 

 

OneDrive for Business

فضای OneDrive برای اشتراک گذاری فایل ها و مستندات است. اگر حساب آفیس 365 خریداری شده باشد، فضایی حدود ۱ ترابایت به شما اختصاص خواهد یافت.

SharePoint

آفیس 365 نرم افزارSharePointرا به صورت آنلاین در اختیار شما خود قرار خواهد داد که بر روی سرورهای مایکروسافت قابل استفاده می باشد. SharePoint نسخه ۲۰۱۶ است و از زبان‌های مختلف نیز پشتیبانی میکند که می توانید با تغییر زبان برحتی از آن بهره مند شوید .

Planner

ابزار Planner یکی از جدیدترین محصولات مایکروسافت است که اواسط سال 2016 به آفیس 365 اضافه شد. این ابزار در اواسط سال ۲۰۱۶ به آفیس 365 اضافه شد. با بهره گیری از Planner  می‌توانید برای کارها و پروژه هاتون برنامه ریزی کنید و task  های هر کدام از پروژه ها را به بهترین شکل ایجاد و مدیریت کنید . با استفاده از این برنامه می توانید گزارشات و اطلاعات خودتان را بین افراد و تیم تان به اشتراک بگذارید .

Tasks

نسخه ابتدایی از سرویس Planner  است که در سطح Email یا Outlook تعریف شده و صرفا جهت ایجاد Task و فعالیتهای جاری استفاده می شود.

Power BI

Power BI یکی از محصولات فوق حرفه ای مایکروسافت در آفیس 365، است. این ابزار امکان تولید گزارشات مختلف از بیش از ۵۰ بانک اطلاعاتی مختلف را برای شما فراهم کرده است. Power BI می‌تواند به پایگاه های اطلاعاتی سازمان شما متصل شده و از این داده‌های سازمانی گزارشات محتلف را روی بستر ابری مایکروسافت نمایش دهد. می‌توان  گزارشات مورد نیاز را از طریق نرم افزار Power Bi Desktop تولید و بر روی اکانت آفیس 365 منتشر کرد. در این حالت با ایجاد دسترسی‌های مختلفی بر روی گزارشات می‌توانید به سایر افراد  دسترسی مشاهده گزارشات را در بستر وب بدهید.

 

کلام آخر

سعی کردیم که در این مقاله شما رو با برخی از جدید ترین و حرفه ای ترین قابلیت های آفیس 365 آشنا کنیم که اميدوارم براي شما كاربر گرامي مفيد و کمک کننده بوده باشد. شما نيز مي توانيد جهت خرید لایسنس آفیس 365 و دانلود آفیس 365 برای اندروید و کامپیوتر با كارشناسان ما در رايانه كمك تماس بگيريد و سوالات خودتان را با ما در میان بگذارید. برای تماس با رایانه کمک می توانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.

📌 رفع مسئولیت: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است و در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.