معرفی بهترین ابزارهای مدیریت فروشگاه در وردپرس | پشتیبانی کامپیوتر
انتشار: 1401/12/23 - بروزرسانی: 1403/03/26 توسط: : ساناز عباسی

بهترین ابزارهای مدیریت فروشگاه در وردپرس

وردپرس از محبوب ترین ابزارهای تولید محتوا و ساخت وب سایت محسوب میشود. از دلایل محبویت این سیستم مدیریت محتوا و سایت ساز می توان به امکان نصب افزونه در وردپرس اشاره کرد. این قابلیت کمک می کند تا با سهولت بیشتر به راه اندازی انواع گوناگونی از وبسایت و وبلاگ بپردازید . 

اگر در مورد ابزارهای وردپرس سوالی داشتید با مجموعه رایانه کمک تماس بگیرید | تیم ما در کنار شماست.

✴️✴️ تماس با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

فهرست

ابزار وردپرس چیست؟

انواع ابزارهای وردپرس

 ابزار  WooCommerce

ویژگی های ابزار ووکامرس

 ابزار فروشگاه ساز Jigoshopوردپرس

افزونه فروشگاه ساز BigCommerce WordPress

ابزار Easy Digital Download

افزونه Cart66 برای ساخت فروشگاه در ورد پرس

ابزار فروشگاه ساز WP

سخن آخر

 

ابزار وردپرس چیست؟

ابزار یا پلاگین های ورد پرس قابلیت هایی را دراختیار شما قرار می دهند تا در کنار ویژگی های پیش فرض به بهره وری سایت کمک کنند. نام دیگر ابزار  ورد پرس "افزونه" می باشد و همانطور که از نام آن مشخص است سبب می شود ویژگی جدیدی به ورد پرس اضافه گردد و  یا قابلیت‌هایی که به‌ صورت پیش‌فرض بر روی وردپرس قرار دارد را گسترش می‌دهد. به طور خلاصه افزونه وردپرس، عملکرد و قابلیت جدید را به وب‌سایت شما اضافه می کند و به رشد وب‌سایت و کسب‌وکار آنلاین کمک می کند.


انواع ابزارهای وردپرس

در حال حاضر60 هزار افزونه وردپرس توسعه یافته است که هریک هدف و کارایی ویژه ای دارند. کاربرد ابزارهای وردپرس بیشتر در خصوص ظاهر سایت می باشد که اصطلاحاً به این ابزارها Front-End  گفته می شود اما برخی از ابزارها نیز در لایه های زیرین وب‌سایت تأثیر می‌گذارند و تمرکز آن ها روی نگهداری از وب سایت است که به ابزارهای Back-End شهرت دارند.

با توجه به نیاز و محتوای وب سایت می توانید ابزار وردپرس مناسب را انتخاب کنید. قطعاً وب سایت هایی مانند، فروشگاهی، سازمانی، بلاگ، دولتی و ... نیازمند ابزارهای مختلف هستند و برای استفاده از پتانسیل cms ورد پرس شناخت ابزار مناسب ضرورت دارد.

در ادامه این مقاله به معرفی بهترین افزونه های مدیریت فروشگاه در وردپرس می پردازیم.


 ابزار  WooCommerce

اگر به دنبال یک ابزار با تمام ویژگی های مناسب یک فروشگاه اینترنتی می گردید ابزار WooCommerce ورد پرس بهترین گزینه می باشد. و در حال حاضر به عنوان قالب شناخته شده برای کسب و کارهای آنلاین در ورد پرس مورد استفاده قرار می گیرد. امکانات زیاد در کنار محیط کاربری آسان قطعاً از دلایل محبویت ابزار ووکامرس وردپرس می باشد.


از ویژگی های ابزار ووکامرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هر ابزار وردپرس ویژگی ها و کاربردهای منصر به خود را دارد ابزار ووکامرس یک فروشگاه ساز اینترنتی محسوب می شود ویژگی های این ابزار به شرح زیر است: 

·     مدیریت و پیگیری سفارشات

 از قسمت های مهم فروشگاه آنلاین مدیریت و پیگیری سفارشات  می باشد افزونه ووکامرس ورد پرس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که وضعیت سفارش را با جزئیات بررسی کنید.

·     مدیریت سفارشات در ووکامرس

پیشخوان" سفارشات" در منوی ووکامرس کمک می کند تا مدیریت سفارشات را انجام دهید و اطلاعات کامل مشتری مانند نام و شماره تماس و ... را مشاهده کنید.

·     صفحه ویرایش سفارش ابزار ووکامرس

در این قسمت از ابزار ووکامرس می توانید اطلاعات تکمیلی، وضعیت سفارش، پروفایل مشتری، روش حمل و نقل، آیتم خریداری شده و ... را ببینید.

·     اضافه کردن سفارش بصورت دستی

 در برخی از موارد مشتری کالایی را به صورت تلفنی به لیست خرید خود اضافه می کند این ابزار کمک می کند تا بتوانید اضافه کردن سفارش به صورت دستی را انجام دهید ولی توجه داشته باشید تا موجودی کالای فروحته شده از اقلام موجود در انبار کم شود.

 

ابزار فروشگاه ساز Jigoshopوردپرس

افزونه جیگوشاپ از قدیمی ترین ابزارهای ساخت فروشگاه در ورد پرس به شمار می رود و هدف از توسعه آن تبدیل یک وبلاگ به فروشگاه آنلاین می باشد. ابزار Jigoshop از اولین افزونه های تجارت الکترونیکی وردپرس به شمار میرود و می توان گفت تمامی ابزارهای ایجاد فروشگاه در وردپرس از ایده اولیه ساخت این ابزار استفاده کرده اند. خوشبختانه این ابزار به صورت رایگان در دسترس می باشد در نتیجه برای توسعه و ایجاد فروشگاه آنلاین از آن بهره مند شوید.

 

مزیت های استفاده از ابزار Jigoshop

این افزونه امکان فروش محصولات متنوع اعم از فیزیکی، دیجیتالی و را فراهم می کند.

این افزونه منبع باز و رایگان است.


افزونه فروشگاه ساز BigCommerce WordPress

از بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس می توان به BigCommerce اشاره کرد. با نصب BigCommerce WordPress از نصب بسیاری از پلاگین های ساخت فروشگاه وردپرس بی نیاز می شوید. این افزونه متصل به یک فضای ابری است و به علت یکپارچگی که با ورپرس دارد می تواند در ساخت یک فروشگاه اینترنتی امن به شما کمک کند.

مزیت های ابزار BigCommerce WordPress

از درگاه های مختلف پرداخت پشتیبانی می کند.

برای سئو سایت مفید است.

دارای سیستم گزارش دهی کامل است.

با درج جزئیات می توانید محصولات خود را ارائه دهید.

این افزونه امکان برخورداری از کوپن های تخفیف مختلف را دارد.

 


 

ابزار Easy Digital Download:

ابزار ورد پرس Easy Digital Downloadکه با نام EDD شهرت دارد یک افزونه فروشگاه ساز وردپرس برای مدیریت فروش و محصولات دیجیتالی به شمار می رود. اگر تمرکز اصلی شما فروش محصولاتی دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی، فایل های صوتی، و PDF است قطعاً این پلاگین وردپرس کمک زیادی به شما می کند.از نکات قابل توجه این افزونه رایگان بودن قسمت اصلی آن است و میتوانید به راحتی در فروش دیجیتال و اعمال کدهای تخفیف و کنترل دسترسی ها از آن استفاده کنید.

 

از مزیت های Easy Digital Downloads می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Easy Digital Downloads رابط کاربری روان و ساده ای دارد.

EDD به صورت رایگان و متن باز در دسترس است.

به علت انعطاف پذیر بودن این ابزار قابلیت سفارشی سازی را دارد.

EDDاز بیشتر درگاه های پرداخت معتبر پشتیبانی می کند.

دارای پشتیبانی قوی می باشد.

 

افزونه Cart66 برای ساخت فروشگاه در ورد پرس

پلاگین Cart66 دارای 2 نسخه رایگان و پرمیوم است که به طبع بسیاری از قابلیت های ویژه و مهم این ابزار فروشگاه ساز در نسخه حرفه ای گنجانده شده است که با صرف هزینه در اختیار کاربر قرار می گیرد. در نتیجه نسبت به افزونه های رایگان ساخت فروشگاه در ورد پرس کمتر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

میزیت های افزونه Cart66:

امکان تعیین مقدار مالیات

فروش عضویت و اشتراک

مدیریت کدهای تخفیف

فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی

 

ابزار فروشگاه ساز WP

اگر به دنبال یک افزونه فروشگاه ساز وردپرس با عملکرد شبیه به ابزار WooCommerce هستید ابزار WP انتخاب مناسبی است. با استفاده ازپلاگین WP وردپرس می توانید محصولات مختلفی مانند محصولات فیزیکی ودیجیتالی را در فروش آنلاین مدیریت کنید. از ویژگی های این پلاگین می توان به پشتیبانی پرداخت چندگانه، پشتیبانی از انواع روش های حمل و نقل، فرآیند پرداخت ساده اشاره کرد.

 


 مزیت های پلاگین فروشگاه ساز WP

پشتیبانی قوی از مشتری

حمل و نقل پیشرفته در WP پیش بینی شده است

جایگزین مناسب برای ابزار WooCommerce

ویژگی های مانند جستجو و درگاه پرداخت حق بیمه دارد.

سخن آخر

ضمن قدردانی از همراهی شما در این مقاله سعی کردیم بهترین ابزارهای مدیریت فروشگاه در وردپرس را توضیح بدهیم و اگر سوالی در این خصوص داشتید میتوانید با مجموعه رایانه کمک تماس بگیرید. رایانه کمک سالهاست در زمینه حل مشکلات اینترنتی و کامپیوتری در کنار شما است، راه های تماس با ما شماره هوشمند9099071540 که از طریق تلفن های ثابت و همچنین شماره اعتباری0217129 از طریق موبایل یا تلفن ثابت با ما در ارتباط باشید.

قابل توجه شما کاربر گرامی: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.