بهترین تمپلیت های برای اکسل
انتشار: 1402/01/14 - بروزرسانی: 1402/01/15 توسط: : سید جلال حسینی

بهترین تمپلیت های اکسل

اکسل همیشه  جزو یکی از برنامه های جذاب و درجه یک شرکت مایکروسافت بوده و خواهد بود چرا که به قدری این برنامه دارای ابزار های حرفه ای و عملی می باشد که کار خیلی از مخاطبان را در زمینه های مختلف کاری و زندگی روزمره راحت و آسان کرده است . فرض کنیم که در دریایی از دیتاها گیج و سردرگم هستیم، تحلیل درستی از نتایج عملکرد خود نداریم، برنامه ریزی هامون در تعدادی از کاغذهای گمشده در گذشته جا مانده است، برآورد دقیقی از مخارج و هزینه های خود نداریم و ... آنگاه احساس می کنیم که چقدر زمان صرف کرده ایم ولی خروجی مفیدی از عملکرد خود نداشته ایم.

اینجاست که اگر ابزارهای قدرتمند اکسل به دادمان نرسد احساس خوبی از خود نخواهیم داشت . یکی از ابزار های جذاب و مفید اکسل وجود قالب های کاربردی آن می باشد که قصد داریم در این مقاله به شما بهترین و کاربردی ترین تمپلیت های اکسل را معرفی کنیم تا با کمک آنها بتوانید بیشترین بهره و نتایج را از عملکرد کاری و زندگی روزمره خود بگیرید و کارهای روزانه را برای خودتان جذاب تر و لذت بخش تر نمایید ، پس در ادامه با ما همراه باشید.

همچنین اگر در این رابطه به هر نوع مشکل و سوالی برخوردید می توانید با کارشناسان ما در رایانه کمک تماس بگیرید و برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

 

آنچه که در این مقاله خواهیم خواند :

مقدمه ای بر لیست بهترین تمپلیت های اکسل

قالب اکسل برای مدیریت پروژه ها

بهترین قالب اکسل برای مدیریت هزینه های سفر

قالب اکسل برای مدیریت کلاس های آموزشی

قالب فوق العاده اکسل برای برنامه ریزی وعده های غذایی

 قالب اکسل برای مدیریت کارهای روزمره

کاربردی ترین قالب اکسل برای مدیریت مصرف دارو

قالب اکسل برای برنامه ریزی مهمانی ها و مراسمات

دانلود قالب اکسل برای داشتن فهرستی از اثاث منزل

قالب اکسل برای برنامه ریزی مالی و مدیریت هزینه ها

بهترین قالب اکسل برای داشتن نمودار تنظیم وزن

قالب اکسل برای داشتن فهرستی از فیلم ها

دانلود تمپلیت های آماده اکسل

 

مقدمه ای بر لیست بهترین تمپلیت های اکسل

 برنامه اکسل دارای قابلیت های بالا و همچنین دارای قالب های بسیاری می باشد که می توانید با صرف زمان و مطالعه با همه تمپلیت های آن آشنا شوید. ما در ادامه مطلب به شما دسته ای از قالب ها را معرفی می کنیم که اکثر افراد در طول روز کاری و زندگی روزمره خود با آن درگیر هستند و آشنا شدن و استفاده  کردن از آنها می تواند کمک سودمندی به ما بکند. این دسته عبارتند از : مدیریت پروژه ها، مدیریت هزینه ها در سفر و زندگی روزانه ، برنامه ریزی کارهای روزمره ، داشتن لیستی از لوازم خانه یا فیلم ها ، مدیریت کلاس ها ، برنامه ریزی وعده های غذایی و .... در انتهای مقاله فایل دانلود تمامی تمپلیت ها به صورت یک جا قرار داده شده است که میتوانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید.

برای آشنایی بیشتر با این قالب ها ، در ادامه مطلب همراه ما باشید .

 

قالب اکسل برای مدیریت پروژه ها

فرض کنید که چندین پروژه در دست دارید که اگر دیتای آنها با استفاده از برنامه مناسبی مدیریت نشود براحتی منابع و زمان پروژه را از دست خواهید داد و متضرر می شوید. شما می توانید با استفاده از این الگو در اکسل برای تک تک پروژه های خود زمان شروع رامشخص کنید تا بصورت خودکار تاریخ بقیه روزها تغییر کنند . فازهای پروژه را بترتیب  وارد نمایید و برای هر کدام منابع لازم را مشخص کنید و همچنین تعیین کنید که می خواهید پروژه تان به صورت هفتگی یا ماهانه اجرا شود .

بهترین قالب اکسل برای مدیریت هزینه های سفر

 

 

 

اگر شما هم جزو آندسته از افرادی هستید که زیاد سفر می کنید و همیشه مدیریت هزینه ها سخت ترین قسمت سفرتون هست بویژه در سفر های گروهی . به شما پیشنهاد می کنم که از این قالب استفاده کنید تا راحتترین قسمت ماجرای سفرتون شود و دچار کسری بودجه در سفر نشوید .

برای کار با این قالب بدین صورت عمل کنید که ابتدا کل بودجه ی خودتون را مشخص کنید و پس از آن، میزان هزینه های پیش بینی شده شامل خرید بلیط، اقامت، غذا و ... را وارد نمایید که در نهایت به شما یک نمودار دایره ای نشان می دهد که بیانگر درصد هزینه های هر قسمت از سفر می باشد که با کمک این نمودار دید خوبی از میزان مخارج و باقی بودجه خودتان خواهید داشت.

 

میدونی چطور میشه از صفحه کامپیوتر فیلم ضبط کنی؟ پیشنهاد می‌کنم مطلب آموزش کار با اسکرین ریکوردر ویندوز را مطالعه کنی

 

قالب اکسل برای مدیریت کلاس های آموزشی

این روش برای همه دانش آموزان و دانشجویان و حتی خانواده هایی که می خواهند بر ساعات کلاسی فرزندان کوچک شان نظارت داشته باشند، بسیار مفید می باشد . بدین صورت که شما می توانید اول هر روز در ساعت های مختلف یا اول هر هفته برای تمام روزهای هفته مشخصات کلاس های خود را در این قالب وارد کنید تا کلاس و فعالیتی فراموش نگردد.

 

قالب فوق العاده اکسل برای برنامه ریزی وعده های غذایی

 

 

یکی از چالش هایی که اکثر افراد هر روز با آن درگیر هستند این سوال هست که امروز چه غذایی درست کنم ؟ و تا به تصمیم قطعی برسند متوجه این می شوند که مواد مورد نیاز برای تهیه آن غذا را در منزل ندارند . پیشنهاد می کنم از این الگو در اکسل استفاده کنید که تا حد زیادی از دست این معضل همیشگی خلاص شوید.

شما می توانید اول هر هفته سه وعده های غذایی تان را برای هر روز تعیین کنید و جالبتر این که قادرید برای هر کدام از غذاهای تعیین شده لیستی از نیازمندی آنها را مشخص نمایید البته که این کار را بایستی در صفحه ای دیگر انجام دهید و بعد شما با انتخاب هر غذا در لیست غذایی خود، فهرست مواد مورد نیاز آن را در سمت راست به شما نشان می دهد .

 

قالب اکسل برای مدیریت کارهای روزمره

 

قبول دارید روزهایی که برای خودتان برنامه ریزی درستی داشتید و یا در گوشه ای از دفتر خود لیست کارهای روزانه خودتان را یادداشت کردید و بترتیب اولویت آنها را انجام دادید در پایان آن روز چه حس خوبی را تجربه کردید و چقدر احساس مفید بودن به شما دست داده است . شما می توانید با ساده ترین قالبی که اکسل در اختیار شما قرار می دهد یک برنامه ریزی فوق العاده برای هر روزتان داشته باشید . همه فعالیتهایتان را با آخرین وضعیت آنها ( در حال برنامه ریزی، در مرحله اجرا یا در مرحله اتمام ) وارد شیت های این قالب نمایید ، اولویت ، مالک هر فعالیت و تاریخ و ساعت اجرای آنها را مشخص کنید و بدین صورت برنامه ریزی را برای خودتان راحت و به بقیه دوستانتان هم پیشنهاد کنید.

✴️✴️ رفع مشکلات آفیس با کارشناسان فنی رایانه کمک: ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

 

کاربردی ترین قالب اکسل برای مدیریت مصرف دارو

اگر که خود یا یکی از اعضای خانواده تان برای مدت طولانی داروهای مختلفی را مصرف می کنید و نگران این هستید که مبادا مصرف دارو فراموش شود و یا در ساعت مشخص میل نشود این الگو در اکسل بسیار کمک کننده است فقط کافیست که  مقدار و زمان مصرف دارو‌های مختلف خود را در این الگو وارد کنید و برای هر دارو یادداشت لازم را بنویسید.

  

قالب اکسل برای برنامه ریزی مهمانی ها و مراسمات

برنامه ریزی و مدیریت مهمانی ها و مراسمات و جلسات کاری بزرگ می تواند کار پیچیده ای باشد و ذهن شما را بسیار درگیر و آشفته کند که در اینچنین مواقعی این قالب می تواند به همه فعالیتهای مربوط به مهمانی های شما بخوبی سر و سامان دهد و شما براحتی برای هر کدام از مراسمات خود یک آماری از تعداد مهمانان خود ، موزیک، غذا، نوشیدنی و... و همچنین هزینه های آنها خواهید داشت که می تواند نگرانی های شما را تا حد زیادی کم کند.

 

دانلود قالب اکسل برای داشتن فهرستی از اثاث منزل

 

 

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که موقع اثاث کشی نگران گم شدن وسایل خودتان هستید این قالب exell این اجازه را به شما می دهد که لیستی کامل از تمام وسایل خود به همراه تعداد آنها داشته باشید البته اگر هنگام اسباب کشی به یک سیستم کامپیوتر و برنامه اکسل دسترسی راحتی داشته باشید.

 

قالب اکسل برای برنامه ریزی مالی و مدیریت هزینه ها

 

یکی از کارهایی که این روزها خیلی کاربردی ست و برای همه افراد می تواند کمک کننده باشد مدیریت هزینه هاست و چه خوب است که خانواده ها بتوانند این موضوع را خیلی ساده از سن کم به فرزندان خود نیز آموزش دهند . پیشنهاد می کنم برای اجرای این کار از این قالب اکسل کمک بگیرید بدین صورت که شما درآمد و همه هزینه های روزانه خود را به همراه شرح هزینه ها در شیت این قالب وارد می کنید و در پایان اکسل بصورت خودکار حساب شما را بالانس می کند و میزان مبلغ باقی مانده را به شما نمایش می دهد این روند باعث می شود که شما بعد از مدتی متوجه میزان هزینه های های پیش بینی شده و نشده خود در طول هر ماه خواهید شد و برنامه ریزی بهتری برای آینده خواهید داشت .

بلدی اجازه دسترسی اپلیکیشن ها در آیفون رو تغییر بدی؟!

 

بهترین قالب اکسل برای داشتن نمودار تنظیم وزن

خیلی از افراد زمانی که تصمیم به تنظیم وزن خود می گیرند علاقه دارند که پیشرفت خودشان را هر روز مشاهده کنند تا باعث انگیزه بیشتری در آنها شود. خوشبختانه این قالب در اکسل می تواند نمودار پیشرفت شما را به نمایش در آورد که فقط کافیست شما اطلاعات خود را با توجه به آنچه که خواسته شده در این قالب وارد نمایید . به کمک این قالب شما می توانید به راحتی وضعیت سلامت و وزن خود را در طی زمان های مختلف مشاهده کرده و با نمودار های موجود در آن پیشرفت خود برای رسیدن به هدف را رسد کنید.

قالب اکسل برای داشتن فهرستی از فیلم ها

چقدر اهل نگاه کردن فیلم های مختلف در سال هستید ؟ این الگو اکسل به شما این امکان را میدهد که لیستی کامل از فیلم های خود با شرح جزییات، توضیحات ، امتیاز و ... را در این قالب آماده کنید و براساس تاریخ یا امتیاز هر فیلم می توانید آنها را اولویت بندی نمایید و سپس به بقیه دوستان تان هم پیشنهاد دهید . همچنین این قالب میتواند به منتقدان فیلم نیز در مدیریت تماشای فیلم های مختلف کمک کند تا جزئیات آنها را به راحتی ثبت کنند.

 

دانلود تمپلیت های آماده اکسل

برای دریافت فایل قالب های اکسل میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید :

دانلود تمپلیت های آماده برای اکسل

و برای استفاده آسان از هر قالب کافیست فایل قالب را به راحتی در برنامه اکسل باز کرده و بعد از وارد کردن داده های دلخواه خود آن را با هر نامی که می خواهید ذخیره کنید.

 

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم که شما را  با کاربردی ترین تمپلیت های اکسل آشنا و قابلیت های هر کدام از آنها را برای شما تشریح کنیم تا که بتوانید براحتی و با نگرانی کمتر فعالیت های روزانه و شغلی خودتان را اولویت بندی و انجام دهید. نرم افزار اکسل یکی از گسترده ترین ابزار های مدیریت داده ها می باشد و تمپلیت های معرفی شده در این مقاله تنها گوشه ای از هزاران قالب آماده اکسل می باشد که توسط کاربران مختلف تهیه و منتشر شده است.

اميدواریم که این مطالب براي شما كاربران گرامي سودمند بوده باشد. در صورتی که شما نیز از قالب آماده اکسل خاصی استفاده می کنید می توانید مشخصات و کاربرد آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین شما می توانید با كارشناسان ما در رايانه كمك تماس بگيريد و سوالات خودتان را در زمینه کار با برنامه اسکل و نحوه استفاده از تمپلیت های اکسل با ما در میان بگذارید. برای تماس با رایانه کمک می توانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.