(افزونه های آمار سایت در وردپرس| کمک کامپیوتر تلفنی)
انتشار: 1402/05/11 - بروزرسانی: 1402/05/19 توسط: : امیرحسین سالمی

افزونه های آمار سایت در وردپرس

آیا میدونی کاربرد افزونه های آمار سایت در وردپرس چیه؟ این افزونه ها وب سایت شما رو تجزیه و تحلیل می کنند، گزارش های دقیقی رو در مورد فعالیت کاربر در وب سایت تحویل میدهند، میزان عملکرد سایت ، تعامل و ترافیک ، آمار بازدید و ... رو  بررسی و نتایج رو به شما بصورت رایگان ارائه می کنند تا شما از طریق نتایج دریافتی از افزونه های آنالیز سایت بتونید در جهت ایجاد بهبود ، سیاست های جدید لحاظ کنید ، استراتژی های قدیمی رو تغییر بدید ،مخاطبان تون رو بخوبی بشناسید و محتوای مطابق با نیاز اونها تولید نمایید. لذا به همین دلیل ما در این مطلب با شما بهترین افزونه های آمار سایت در وردپرس رو به اشتراک میذاریم که بتونید از اونها برای پیگیری عملکرد سایت تون استفاده کنید.

🔴شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

آنچه که در این مقاله می خوانید

چرا باید از افزونه آمار سایت استفاده کنیم؟

بهترین افزونه های آنالیز سایت برای وردپرس

سخن پایانی

 رایانه کمک

چرا باید از افزونه آمار سایت استفاده کنیم؟

برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود، درک فعالیت کاربر در سایت و پیگیری نتایج اون بسیار مهمه 💯

در ابتدا به این سوالا فکر کنید :

آیا می دونید کاربران چجوری وقت شون رو در وب سایت شما سپری می کنند؟

یا چه محتوایی بیشتر مورد علاقه اونهاست؟

و چه محصولاتی رو بیشتر دوست دارند؟

آمار وب سایت، به شما بینش های ارزشمندی رو در مورد چگونگی بهبود استراتژی های بازاریابی و تولید بازگشت سرمایه (ROI) میده. تجزیه و تحلیل، درک مخاطب هدف تون رو آسون میکنه تا بتونید محتوا، محصولات و خدمات مطابق سلیقه مخاطبان تون ایجاد کنید .

🚩حالا بیایید در ادامه به برخی از برترین افزونه های آماری رو که می تونید برای وب سایت وردپرس تون استفاده نمایید، بررسی کنیم😊

بهترین افزونه های آنالیز سایت برای وردپرس

بهترین افزونه های آنالیز سایت برای وردپرس بصورت زیر برای شما لیست شده و جزییات اونها بترتیب توضیح داده میشه.

💠MonsterInsights

💠WP Statistics

💠StatCounter

💠ExactMetrics

💠SiteKit by Google

حل مشکلات رایانه ای

 افزونه بازدید سایت MonsterInsights

 MonsterInsights، با بیش از 3 میلیون نصب فعال، محبوب ترین گزینه برای افزونه بازدید سایت وردپرس شماست و تعداد زیادی از صاحبان وب سایت به تجزیه و تحلیل این افزونه اعتماد بسیار دارند.

(افزونه گوگل انالیتیکس| کمک کامپیوتر تلفنی)

افزونه MonsterInsights با گوگل آنالیتیکس ادغام میشه تا بتونید آمار وب سایت تون رو مستقیماً از داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید. شما به راحتی می تونید آمارهای بلادرنگ رو ردیابی کنید تا بدانید در حال حاضر چه اتفاقی در سایت شما می افته😕

MonsterInsights، یک گزارش آماری فوری ایجاد می‌کنه تا هر زمان که به اون نیاز داشتید، اطلاعات مفید در اختیارتون قرار بگیره. شما می تونید نتایج کمپین خود، تعداد بازدیدکنندگان فعال، کشورهای برتر، منابع ارجاع، صفحات برتر و موارد دیگر رو از تحلیل حاصله مشاهده کنید و حتی بهتر از اون، هر 60 ثانیه یک بار به روز میشه تا همیشه به جدیدترین اطلاعات دسترسی داشته باشید.

🔍 برای دانلودافزونه  MonsterInsights، میتونید به سایت وردپرس مراجعه و یا روی لینک زیر کلیک کنید👇

https://wordpress.org/plugins/

افزونه نمایش امار بازدید سایت WP Statistics

WP Statistics یکی دیگه از پلاگین های محبوب آماری سایت است که استفاده از اون برای مبتدیان به اندازه کافی آسونه. این افزونه رایگان، خود میزبان میشه و گزارش‌های ساده‌ای رو برای افرادی که در دنیای تجزیه و تحلیل مهارت کافی ندارند، ارائه می‌کنه 💟.

(دانلود افزونه wp statistics| کمک کامپیوتر تلفنی)

 پایه این افزونه بر اساس سادگی ست، بنابراین برای کاربرانی ساخته شده است که میخوان یک راه حل ساده برای نظارت بر فعالیت سایت خود داشته باشند. چه بخواهید یک گزارش دقیق داشته باشید یا فقط یک مرور کلی😊، WP Statistics  میتونه اون رو برای شما تهیه کنه. این افزونه نمایش امار بازدید سایت دارای صفحات نمای کلی برای فعالیت کاربر، از جمله آمار کشور، مرورگرها، بازدیدها، ارجاعات، جستجوها و موارد دیگه می باشد.

🔍 برای دانلود افزونه wp statistics، به سایت وردپرس مراجعه و یا روی لینک زیر کلیک کنید👇

 

https://wordpress.org/plugins/

یکی از نکات منفی این پلاگین اینه که ممکنه نیاز باشه برای برخی بخش های افزونه‌ هزینه کنید تا گزینه‌های پیشرفته‌تر و با انعطاف‌پذیری بیشتری در اختیار شما قرار بگیره. برخی از این موارد عبارتند از گزینه‌های سفارشی‌سازی، ویجت‌ها، نمودارهای کوچک، گزارش‌دهی پیشرفته و موارد دیگه.

پیشنهاد مطلب: افزایش حجم آپلود در وردپرس با فایل php.ini 

 افزونه StatCounter

با افزونه StatCounter، می‌تونید کل سفر بازدیدکنندگان در وب‌سایت تون رو ببینید تا اونها رو بهتر درک کنید. به این ترتیب، می تونید تغییرات لازم رو برای سیاست های سایت خود ایجاد و ترافیک بیشتری رو به سایت خود هدایت کنید.

(افزونه تعداد بازدید پست وردپرس| کمک کامپیوتر تلفنی)

StatCounter  به شما داده های هوشمندانه ای مانند موقعیت مکانی، آدرس IP، تعداد بازدیدها، آمار سیستم و بسیاری موارد دیگه رو در اختیار تون قرار میده. گزارش های مفیدی ایجاد می کنه تا تجزیه و تحلیل سایت برای پیگیری و درک بهتر، آسان بشود.

این افزونه وردپرس به شما این امکان رو میده که نحوه عملکرد آمار خود رو در طول زمان مقایسه کنید و قبل از اینکه روی کسب و کار شما تأثیر بگذارد،روندهای منفی رو تشخیص بدید. همچنین می‌تونید هشدارهایی رو تنظیم کنید تا بدونید بازدیدکنندگان چه زمانی برمی‌گردند و از سایت شما به دنبال چه چیزی هستند.

🔍 برای دانلود StatCounter ، به سایت وردپرس مراجعه و یا روی لینک زیر کلیک کنید👇

https://wordpress.org/plugins/

افزونه آمار سایت ExactMetrics

افزونه آمار سایت ExactMetrics، که قبلا به عنوان داشبورد گوگل آنالیتیکس برای WP شناخته می شد، گزینه خوب دیگه ای به عنوان پلاگین آنالیز سایت است.

(افزونه انالیز سایت| کمک کامپیوتر تلفنی)

ExactMetrics قادر است بازدیدکنندگان رو ردیابی و از میزان تعامل اونها یک گزارشی برای شما تهیه کنه و همچنین اطلاعات مهمی رو چون میزان جستجو، نرخ پرش، میزان ترافیک و تعامل و تعداد بازدید کننده ها رو هر لحظه از هر صفحه سایت به شما ارائه بدهد نکته مهم دیگه اینکه شما می تونید با کمک این افزونه بدون نیاز به کد براحتی به همه قابلیت های حرفه ای گوگل آنالیتیکس دسترسی جهت بهبود عملکرد سایت تون دسترسی پیدا کنید .

🔍 برای دانلود ExactMetrics ، به سایت وردپرس مراجعه و یا روی لینک زیر کلیک کنید👇

https://wordpress.org/plugins/ 

 پلاگین SiteKit by Google

پلاگین  SiteKit، توسط Google به شما کمک می کنه تا خدمات مختلف Google رو به داشبورد وردپرس خود اضافه کنید تا بتونید بدون نیاز به ورود به سرویس های مختلف، همه گزارش ها تون رو در یک جا مشاهده کنید.

(نمایش امار بازدید سایت| کمک کامپیوتر تلفنی)

شما می‌تونید به سرویس‌هایی مانند کنسول جستجو، Google Analytics، Google Optimize، Google Tag Manager، PageSpeed ​​Insights، Google AdSense و غیره متصل بشید.

بهترین نکته در مورد این افزونه اینه که راه اندازی همه این خدمات رو در سایت خود بدون نیاز به لمس یک خط کد، آسون میکنه.

به خاطر داشته باشید که این افزونه تنظیمات اولیه Analytics رو در اختیار شما قرار میده. اطلاعات دقیقی مانند داده‌های تراکنش‌های تجارت الکترونیک، پیوندهای وابسته، داده‌های ردیابی دانلود، داده‌های ردیابی رویدادها و موارد دیگه رو دریافت نخواهید کرد. برای دریافت این اطلاعات به یک کیت سایت جایگزین مانند MonsterInsights نیاز دارید که جامع ترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است.

🔍 برای دانلود پلاگین SiteKit by Google ، به سایت وردپرس مراجعه و یا روی لینک زیر کلیک کنید👇

https://wordpress.org/plugins/

سخن پایانی

در این مقاله برترین گزینه ها رو در خصوص افزونه های نمایش امار بازدید سایت برای دریافت داده های بهتر و بهبود استراتژی بازاریابی در اختیارتون گذاشتم که امیدوارم اگه از این مقاله لذت بردید، حتماً مطلب ما رو با دوستان و اطرافیان تون به اشتراک بگذارید. ضمن سپاسگزاری از همراهی شما تا انتهای مقاله ، در صورتی که سوالی در این خصوص داشتید با كارشناسان مجموعه رايانه كمك از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129  تماس بگیرید تا در کمترین زمان به جواب مناسب برسید