انتشار: 1402/10/12 - بروزرسانی: 1402/10/12 توسط: : امیرحسین سالمی

بهترین افزونه های تولید محتوا با هوش مصنوعی در وردپرس

این روزها که همه دارند از هوش مصنوعی صحبت میکنن سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم از این قافله عقب نمونده و سعی کرده با طراحی و عرضه ی افزونه های مختلف با هوش مصنوعی خودش رو به بقیه برسونه واسه همین هم توجه خیلی از کاربران رو به خودش جلب کرده یکی از حوزه های جذابی که وردپرس واسش تلاش کرده پلاگینهای تولید محتوا با هوش مصنوعی است و من میخوام در این مقاله ی آموزشی رایانه کمک بهترین افزونه های تولید محتوا با هوش مصنوعی در وردپرس رو بهت معرفی کنم و مطمئنا بعد از آشنایی با این افزونه ها نگاهت به تولید محتوا و سئوی وردپرس کلا تغییر میکنه پس اگه دوست داری این پلاگینها رو بشناسی بزن بریم که بیشتر از این منتظرت نمیزارم...

📍 راستی تا یادم نرفته اگه دلت میخواد تکنیک ها و آموزشهای کاربردی تلفنهای هوشمند و سیستمهای نرم افزاری رو یاد بگیری حتما سری به سایت آموزشی رایانه کمک بزن که خیلی به دردت میخوره.

افزونه هوش مصنوعی وردپرس

وردپرس (Wordpress) محبوبترین سیستم مدیریت محتوا شناخته میشه که تونسته با بهره گیری از هوش مصنوعی عملکرد خودش رو بهبود ببخشه البته هنوز اول راهه و قطعا در آینده خیلی پیشرفت میکنه؛ در بین این همه افزونه که با برخورداری از هوش مصنوعی عرضه شده افزونه تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگاه ویژه ای داره چون همونطور که میدونی یکی از مهمترین و اساسی ترین عوامل موفقیت در سئوی سایت (SEO) و دیجیتال مارکتینگ تولید محتواست، آن هم تولید محتوایی که علاوه بر کیفیت بالا به صورت مستمر بر روی سایت قرار بگیره و این امر با وجود افزونه های وردپرس تولید محتوا با هوش مصنوعی (AI) دیگه خیلی راحت شده. پلاگین هوش مصنوعی فتوشاپ، افزونه های تولید محتوای متنی هوش مصنوعی، تولید محتوای ویدئویی با هوش مصنوعی همگی باعث عملکرد بهتر وب سایت خواهند شد.

 مطلب پیشنهادی: آموزش افزودن دکمه ادامه مطلب در وردپرس

مزایای افزونه های تولید محتوا با هوش مصنوعی وردپرس

از جمله اصلیترین مزیتهای افزونه هوش مصنوعی تولید محتوا در وردپرس میشه به موارد زیر اشاره کرد:

توانایی تولید مقاله های طولانی

تجزیه ی موضوعات پیچیده به بخش های کوچک

صرفه جویی در زمان و بارگذاری سریع محتواهای جدید در وب سایت

بهترین دستیار برای ارائه ی پیشنهادهای مفید و کاربردی در زمینه ی تولید محتوا

استفاده ی سریع و انتقال مستقیم محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و انتشار آن در سایت

مزایای افزونه تولید محتوا با هوش مصنوعی | پشتیبان رایانه

معایب افزونه های تولید محتوا با هوش مصنوعی

حالا که با مزیتهای مهم این پلاگینها آشنا شدی خوبه بدونی که استفاده از این افزونه ها یکسری معایب هم داره که مهمترینشون عبارت است از:

کپی و سرقت ادبی: در واقع برخی هوش مصنوعی ها هنوز آنقدری کامل نشده اند که بتونن محتوایی رو صد درصد یونیک تولید کنند.

کیفیت معمولی: قطعا در آینده بهبود پیدا میکنه و هنوز نمیشه خیلی از هوش مصنوعی توقع داشت چون هنوز اول راهه.

نیاز به ویرایش و بازبینی: لازمه بعد از تولید محتوا با هوش مصنوعی متن ایجاد شده رو خونده و ویرایش کنی.

 مطلب پیشنهادی: کاهش مصرف CPU در وردپرس

معرفی بهترین پلاگین های تولید محتوا با هوش مصنوعی

خُب حالا که با کاربرد افزونه های هوش مصنوعی تولید محتوا، مزیت و معایبشون آشنا شدی بریم سراغ معرفی بهترین افزونه ها در این حوزه تا اگه خواستی از این ابزارهای جذاب استفاده کنی بدونی سراغ کدوم پلاگین ها بری.

افزونه aikit محبوب در زمینه ی تولید محتوا

یکی از بهترین و میشه گفت حرفه ای ترین افزونه های تولید محتوا با هوش مصنوعی ChatGPT AIKit نام داره، با این پلاگین میتونی محتوای مختلفی مثل متن های تبلیغاتی، بلاگ پست ها، رزومه، نامه، خلاصه ی متون، مقاله و... تولید کنی.

اگه صرفه جویی در زمان و هزینه واست اهمیت داره حتما باید از AIKit استفاده کنی در واقع میتونی بدون نیاز به نویسنده، محتوای باکیفیت ایجاد کرده و در سایت بارگذاری کنی. حتی با این ابزار میتونی یک ربات چت واسه ی تعامل و پاسخ به سوالات یا پشتیبانی در سایتت داشته باشی؛ این افزونه هوش مصنوعی از المنتور، گوتنبرگ و ویرایشگر کلاسیک پشتیبانی میکنه. مهمترین ویژگیهای این افزونه عبارت است از:

ایجاد هشتگ

تغییر لحن متن

خلاصه کردن متون

تبدیل متن به صوت

ایجاد عناوین جذاب

سازگار با ووکامرس

پشتیبانی چند زبانه

نوشتن متن محصولات

تنظیم سبک و شخصیت متن

ایجاد متن برای ساخت تصویر

افزونه aikit محبوب در زمینه ی تولید محتوا | تلفن پشتیبان کامپیوتر

Auto Spinner افزونه ی بازنویسی خودکار محتوا

پلاگین اسپینر خودکار یکی از پلاگینهای سئوی وردپرس است که میتونه با بازنویسی محتوا آنها رو به صورت خودکار به محتوای جدیدی تبدیل کنه در واقع این افزونه ی بازنویسی میاد عبارت و کلمات مترادف رو جایگزین میکنه و در این صورت محتوای کپی شده میشه یک محتوای جدید. در واقع اگه بخوای از محتوای دیگر وبسایت ها کمک بگیری و جوری از آنها استفاده کنی که کپی نباشه و گوگل ناراحت نشه بهتره بری سراغ این افزونه. اصلیترین ویژگیهای افزونه ی Auto Spinner عبارت است از:

بازنویسی عناوین و URL (پیوند یکتا)

ویرایش و حذف مترادف های دلخواه

بازنویسی خودکار به صورت انبوه

سفارشی سازی مترادفها

بازنویسی مطالب قدیمی

اصلاح دستی پستها

پشتیبانی از ووکامرس

معرفی AI Power افزونه تولید محتوا در وردپرس

یکی دیگه از افزونه هایی که بهت کمک میکنه محتوایی بهینه واسه موتورهای جستجو منتشر کنی AI Power نام داره، در واقع با این افزونه ی قدرتمند علاوه بر ساخت فرمهای هوشمند واسه وبسایت میتونی به راحتی محتوایی باکیفیت تولید کرده و این برنامه رو با افزونه های قدرتمند سئو مثل یواست سئو (Yoast SEO)، رنک مث (Rank Math) و... ادغام کنی. از جمله مهمترین ویژگیهای این پلاگین عبارت است از:

ایجاد تصاویر

بهینه ساز سئو

رابط کاربری ساده

دارای قالبهای آماده

تبدیل متن به گفتار

پشتیبانی از 41 زبان

ایجاد فهرست مطالب

تولید متا دیسکریپشن

ایجاد فرم های هوشمند

دارای 44 سبک نوشتاری

ارائه ی عناوین پیشنهادی

ارائه ی پیشنهادهای هوشمند

افزودن ربات چت سفارشی به سایت

معرفی AI Power افزونه تولید محتوا در وردپرس | کمک رایانه

امکانات افزونه Aiomatic هوش مصنوعی وردپرس

یکی دیگه از پلاگینهای قدرتمند در زمینه ی تولید محتوا با هوش مصنوعی برای سایتهای وردپرسی که میتونه به صورت خودکار محتواهای باکیفیت تولید کنه آیوماتیک نام داره. این پلاگین با پیشنهاد و انتخاب عناوین مناسب میتونه به افزایش ترافیک و بهبود سئوی سایت کمک کنه.

ایجاد توضیحات محصول و ترجمه ی خودکار هم از ویژگی های دیگه ی این افزونه ی محبوب است و اما در ادامه قابلیتهای بیشتر این پلاگین را معرفی کرده ایم.

افزودن برچسب

تعیین تعداد تصاویر

تولید محتوای انبوه

ترجمه خودکار متون

ایجاد عناوین جذاب

افزودن دسته بندی

تعیین تعداد پاراگراف

تعیین اندازه ی تصاویر

پشتیبانی از لحنهای مختلف

افزودن بخش پرسش و پاسخ

تولید محتوا با سبکهای متنوع

ایجاد تصاویر با سبکهای گوناگون

تصاویر ایجاد شده با وضوح مختلف

تعیین کلمات فیلتر شده یا ممنوعه

به روز رسانی و بازنویسی پستهای قدیمی

تولید تصویر شاخص برای محتوای ایجاده شده

خروجی انواع محتوا با مدلهای هوش مصنوعی

 رایانه کمک

قابلیت های پلاگین ZeusGPT وردپرس

یکی دیگه از افزونه های هوش مصنوعی وردپرس زئوس جی پی تی است که با وجود کلییییی ویژگی میتونی با کمک این ابزار یک عالمه مقاله ی جذاب تولید کنی اگه میخوای با ویژگیهای بیش تر این افزونه آشنا بشی کافیه بزنی روی لینک " افزونه وردپرس ZeusGPT" هرچی لازمه در باره ی این افزونه ی هوش مصنوعی بدونی بهت گفتم.

 

ویژگی های افزونه ی GetGenie AI

یکی دیگه از محبوبترین و بهترین افزونه های تولید محتوا با هوش مصنوعی در وردپرس که کار باهاش خیلی ساده است پلاگین  GetGenie AI نام داره، ایجاد توضیحات محصول، تجزیه و تحلیل کلمات، نوشتن محتوا از جمله مهمترین کاربردهای این پلاگین است.

ویژگی های افزونه ی GetGenie AI | حل مشکل گوشی تلفنی

از دیگر افزونه های کاربردی و مفید در این زمینه عبارت است از:

افزونه ی AI Mojo

افزونه ی Jetpack AI Assistant

افزونه ی AI Engine

سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی

علاوه بر این افزونه هایی که بهت معرفی کردم یکسری سایت خیلی خوب هم وجود داره که میتونی به صورت آنلاین و خیلی سریع از آنها واسه ی تولید محتوا استفاده کنی؛ بهترین سایتهای تولید محتوا با هوش مصنوعی عبارت است از:

Lately- 

Jasper-

CopyAI-

Scalenut-

GrowthBar-

WriteSonic-

و اما کلام آخر رایانه کمک...

از اینکه تا آخر این مقاله با من همراه شدی ازت ممنونم و امیدوارم الان دیگه افزونه های تولید محتوا با هوش مصنوعی وردپرسی رو خیلی خوب شناخته و بتونی واسه ی سایت وردپرسی خودت ازشون استفاده کنی؛ اگه موقع نصب و راه اندازی یا کار با هر کدوم از پلاگین ها با سوال یا مشکلی مواجه شدی که نیاز به راهنمایی داشتی کافیه تلفن رو برداری و با شماره های 9099071540  و  0217129  تماس بگیری؛ متخصصین رایانه کمک خیلی سریع مشکلت رو حل میکنن بهشون اعتماد کن 😉