ویژگی های باز پابجی موبایل | رایانه کمک مرکز حل مشکلات کامپیوتری
انتشار: 1399/09/18 - بروزرسانی: 1402/12/15 توسط: : سمانه مومنی

معرفی بازی پابجی برای موبایل

بازی پابجی PUBG بازی، در سبک اکشن است که محصول شرکت بازی سازی Tensest Games می باشد؛در ابتدا نسخه کنسول بازی PUBG ساخته و محبوبیت خاصی به دست آورد ؛ به دنبال موفقیت  این بازی ،شرکت سازنده بازی پابجی آن را تحت عنوان بازی پابجی موبایل برای سیستم عامل اندروید و iOS بازسازی کرد تا علاقه مندان این بازی فوق العاده و بینظیر بتوانند آن را برروی  تلفن همراه خود تجربه کنند . این بازی سبک متفاوتی دارد وبازیکن را ایجاب میکند تا برای بقا با حریف خود مبارزه کند.

ما در این مقاله قصد داریم بازی پابجی PUBG رابه شما معرفی کنیم پس با رایانه کمک همراه باشید.

 

خصوصیات بازی  PUBG Mobile:

  • گرافیک با سطح بالا و عالی .
  • استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine
  •  توجه به نکات ریز بازی و مبارزه ، تعداد 100 بازیکن در نقشه ایی به مساحت 8*8 کیلومتر
  • دارای مجموعه ایی از سلاح های پیشرفته و امکان استفاده از سلاح های غول پیکر و موشک های مختلف
  • امکان استفاده از وسایل نقلیه گوناگون
  • دارای افکت سه بعدی صوتی
  • قابلیت ایجاد گروه و تیم های دوستانه برای انجام مبارزه
  • ایجاد محیط مناسب و جذاب برای مبارزه game play
  • مناسب با نسخه های اندروید 5.1.1 به بالا

میدونی داستان کامل بازی it takes two چیه؟ بزن روی لینک و درمورد این بازی بیشتر بخون 

راهنمای بازی PUBG

این بازی دارای 100 بازیکن است که به صورت همزمان درقسمت چند نفره وارد زمین بازی می شوند؛ و فردی که تا انتهای بازی باقی بماند ، عنوان برنده را بدست خواهد آورد.

در این بازی شما باید وسایل مورد نیازتان را به دست آورید ،بازی انواع وسایل نقلیه ، سلاح و حتی موتور سیکلت را در اختیار شما قرار می دهد.

صدای این بازی کیفیت 7.1 کاناله دارد و همین امر جذابیت بازی را چند برابر کرده است.

شما می توانید در این بازی تیم تشکیل داده و به صورت گروهی با دشمنان مبارزه کنید.

به دلیل بالا بودن سطح گرافیک این بازی هیجان انگیز افرادی که وسیله ی ضعیفی دارند می توانند نسخه ی PUBG Mobile LITE را دانلود کرده و با دوستان خود این بازی را انجام دهند.

 

محیط و زمین بازی

در این بازی تمامی بازیکنان حسی واقعی را تجربه خواهند کرد؛ بازیکنان این بازی با چتر در جزیره فرود می آیند و باید تمام تلاش خود را برای پیدا کردن منابع مورد نظرشان از ساختمان های  متروکه انجام دهند .تنها راه حل زنده ماندن و بودن در ادامه بازی غارت تمامی منابع و کشتن  فوری همه ی دشمنان است؛ برنده ی این بازی کسی است که با استراتژیک  و تاکتیک  بازی را انجام دهد و بر سایرین غلبه کند.  

توسعه دهندگان بازی پابجی موبایل برای راحتی بازیکنان تمامی تلاش خود را انجام داده اند تا بتوانند یک بازی کنسولی ،که کنترلش بر روی موبایل دشوار است را ، برای موبایل طراحی کنند.

شرکت سازنده بازی PUBG Mobile برای بیشتر کردن علاقه بازیکنان تبلیغات درون برنامه ایی را کاهش داده و به جای آن از راه حل هایی مانند جوایز روزانه و تورنمنت های فصلی استفاده کرده است.

بازیکنان میتوانند بر اساس سلیقه ی خود بازیکن اختصاصی خلق کنند و از بازی لذت ببرند؛ همچنین این بازی بعد از هر آپدیت نقشه های جدیدی را در اختیار بازیکن قرار می دهد.

بازیکنان میتوانند همانند نسخه ی کنسولی این بازی برروی حساب خود آیتم های فارشی متفاوتی داشته باشند.

بعد از چندین بار تکرار کردن این بازی شما به سطح فوق العاده ایی از تجربه در این بازی خواهید رسید.

بازیکنان میتوانند با استفاده از جوی استیک درون بازی شخصیت مورد نظر خود را به  کنترل  بگیرد و با استفاده از سیستم نشانه گیری شلیک دقیقی داشته باشد.

در زمان مواجه شدن با دشمن وقت زیادی برای کشتنشان را ندارید و اگر بدون تاکتیک پیش بروید و نشانه گیری دقیقی نداشته باشید مرگ شما حتمی است.

برای آشنایی با بهترین تنظیمات گیم لوپ برای سیستم های ضعیف حتما این مطلب را مطالعه کنید.

 

خودکار شدن بخش هایی از بازی

برای کنترل راحت و آسان بازی بخش هایی از بازی نسبت به نسخه کنسولی خودکار شدند؛ مانند باز و بسته شدن درب ها و تجهیز شدن اسلحه .

استفاده از یک هدفون مناسب و با کیفیت به شما برای شنیدن صدای دشمنانتان کمک میکند. اگر شما هدفون مناسب ندارید میتوانید با فعال کردن نشانگر خود بازی به محل دقیق شلیک دشمن پی ببرید

این بازی در Google Play امتیاز بسیار خوب 4.5 را بدست آورده و تعداد دانلود آن  برای تلفن های همراه به بیش از 200 میلیون رسیده است.

این بازی یک بازی ساده نیست بلکه یک رقابت و نبرد بین شما و رقیبان شما در سرار جهان است.

برای اجرای راحت این بازی به دستگاهی با حداقل 2گیگابایت رم احتیاج است.

نسخه جدید بازی PUBG

در نسخه 0.18 نقشه ی میرامیر به عنوان دومین نقشه ی اصلی این بازی به حساب می آید؛ اولین تغییر ایجاده شده بر روی این نقشه گرافیک بسیار بالا می باشد همچنین اضافه شدن دسته ایی از مناطق. به عنوان مثال عنصر طوفان ماسه یکی از تغییرات ایجاد شده میباشد.

 

 Arena چیست

در حالت Arena سلاح جدیدی به نام P90 اضافه شده است این سلاح برای مبارزه ی دور برد بسیار مفید است اما در مبارزه های نزدیک مشکل ایجاد میکند. همچنین ظرفیت 50 عکس را دارد

 یکی دیگر ویطگی های برروز شدهی بازی پابجی موبایل اضافه شدن (Cheer park) پارک تشویقی میباشد این پارک میتواند 20 بازیکن را در خود جای دهد.

بهتر است برای دیدن تمامی این تغییرات و برروز رسانی های انجام شده تا رسیدن فصل( سیزدهمین فصل از گذرگاه رویال ) صبر کنید.

PUBG Mobile 1.0.0

بعد مدت ها نسخه ی 1.0.0 این بازی هیجان انگیز که مناسب سیستم های اندروید و iOS میباشد در 11 سپتامبر برای اجرا در تمام Player ها منتشر شد ؛اجرای بهتر گرافیک ،شخصیت ها و کیفیت نورپردازی بازی ،چگونگی فرود شخصیت شما در جزیره ، و همپنین کیفیت تصویر و وضوح در زمان تیراندازی از تغییرات به وجود آمده در این ورژن بازی میباشد.

در نسخه 1.0 پابجی موبایل تغییرات زیادی در بخش های مختلف بازی رخ داده در قسمت لابی بازی، تغییرات قابل توجهی به وجود آمده همچنین امکانات بازی را بسیار راحت کرده است.

در نسخه برروز شده مپ ارانگل تغییراتی از جمله تغییر ظاهری ساختمان ها، بالا بردن کیفیت تصویری مپ ،اضافه شدن آیکن هایی مثل درخت و سنگ ها اعمال شده است. شرکت سازنده پابجی اعلام کرد قرار است در نسخه ی جدید این مپ چالش های جدیدی را اعمال کند که تا به حال اتفاق های جالبی رخ داده،نظیر رونمایی از نوشابهdew که حاصل تبلیغات این شرکت میباشد. همچنین با شروع seasen15 که همراه اسکین های بسیار زیبای نینجا و سلاح های  خفن و هیجان انگیز برای بازیکن ها ایجاد کرده است.

و خبری برای طرفداران موسیقی کره ایی ، گروه موسیقی BLAK PINK به تازگی اسپانسر این بازی شده است .

برای حل مشکل وصل نشدن به سرور کالاف دیوتی موبایل مطالعه این مطلب رو فراموش نکنید.

 

 

Cheer park تنظیمات

تغییراتی جزئی در Cheer park اعمال شده از جمله ی این تغییرات اختصاص دادن یک زمین تمرین به هر بازیکن است تا مهارت های خود را افزایش دهند ،همچنین در محیط این پارک ساختمانی نیمه کاره وجود داشت که در ورژن جدید تکمیل شده و شخصیت ها میتوانند در آن ساختمان به مبارزه با یک دیگر بپردازند.

 

کلام آخر

در این مقاله ی آموزشی سعی کردیم بازی PUBG Mobile معرفی کرده وبرای شما مورد بررسی قراردهیم .

ممنونیم که تاپایان مطلب "معرفی بازی PUBG Mobile " همراه ما بودید. اگر بعد از مرور کردن مطالب بالا در حین انجام بازی با مشکل مواجه شدید، می توانید از کارشناسان سایت رایانه کمک سوالاتتون رو بپرسید ، به یاد داشته باشید رایانه کمک یک شرکت خدمات کامپیوتری تلفنی است که میتواند به حل مشکلات کامپیوتری شما بپردازد.

اگر باهرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری مواجه شدید ،درهرزمانی میتوانید با شماره های 0217129 و یا9099071540 تماس گرفته و از کارشناسان فنی ما مشاوره تلفنی واینترنتی دریافت کنید