بهترین پکیج آموزش کامپیوتر 10 مهارت | رایانه کمک
انتشار: 1399/11/25 - بروزرسانی: 1402/08/09 توسط: : سمانه مومنی

بهترین پکیج آموزش کامپیوتر در خانه (10 مهارت در یک بسته!)

آموزش کامپیوتر در منزل یکی از ضرورت های دنیای امروز محسوب می شود. یادگیری کار با کامپیوتر به یک پایه و اساس تبدیل شده و همه افراد ( در هر سنی ) لازم است مهارت های اولیه کار با کامپیوتر را بلد باشند، زیرا سواد رایانه و رسانه در قرن 21 برای هر کاربری لازم است.

امروزه برای شروع هر کسب و کاری یا استخدام شدن در اداره یا سازمانی لازم است در رزومه خود مهارت های ICDL را بلد باشید. جالب است بدانید طبق جدیدترین تعریف سواد از نظریونسکو، معنای بی سوادی دیگر به ( عدم مهارت خواندن و نوشتن ) منتهی نمی‌ شود و با اضافه شدن 12 مهارت جدید، سواد رسانه و دانستن مهارت‌ های راهبری رایانه در مقام 4 و 6 این جدول قرار دارند.

 

آنچه خواهید خواند:

✅برای یادگیری کامپیوتر از کجا شروع کنیم ؟

✅آموزش جامع کامپیوتر در منزل

✅چه آموزش های در بسته تخصصی آموزشی ده مهارت رایانه کمک قرار دارد؟

✅1. آموزش نصب ویندوز و راه اندازی سیستم

✅2. ترفند های کاربردی ویندوز 7 ، 8 و 10

✅3. آموزش راه اندازی شبکه و تنظیمات مودم از مقدماتی از پیشرفته

✅4 . آموزش آنتی ویروس و فایروال ویندوز و کامپیوتر

✅5 . آموزش کامل نرم افزارهای ورد Word از مقدماتی تا پیشرفته

✅6. آموزش مقدماتی تا پیشرفته نرم افزار Microsoft excel

✅7 . آموزش صفر تا صد کار با نرم افزار power point

✅8 . آشنایی مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ

✅9. آموزش طراحی وبسایت با استفاده از wordpress

✅10. آموزش مبتدی تا پیشرفته عیب یابی موبایل تعمیر سخت افرار و نرم افزار آن

✅پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با بهترین پکیج آموزش کامپیوتر در خانه 

✅سخن پایانی

 

 

برای یادگیری کامپیوتر از کجا شروع کنیم ؟

مطمئنا کسانی که زیاد با علم کامپیوتر آشنایی ندارند، این سوال چندین بار برای آنها پیش آمده است که از کجا باید شروع کنیم تا این علم را به صورت کامل یاد بگیریم؟

نقطه شروع همیشه یکی از سخت ترین مراحل یادگیری علم رایانه است زیرا انتخاب غلط می‌تواند به راحتی تمام علاقه شما را برای آموزش کامپیوتر را از بین ببرد، و با وجود آموزشگاه های بسیاری که در زمینه آموزش انواع مهارت های کامپیوتری فعالیت می‌ کنند، یافتن بهترین آنها کمی مشکل است.

ازاین جهت، شرکت رایانه کمک برای عزیزانی که امکان یادگیری کامپیوتری در بیرون از منزل را ندارند، پکیج آموزشی و کاربردی، آموزش کامپیوتر در منزل طراحی کرده که افراد میتوانند با تهیه این بسته در زمینه هایی مختلف نظیر ( وردپرس، ویندوز، آفیس، فتوشاپ و ... ) به فراگیری این مهارت ها بپردازید.

 

 

 

تا حالا شده بخواهید یک سری فایل از گوشی آیفون به کامپیوتر ویندوزی یا مک انتقال دهیدد با دانلود نرم افزار AnyTrans خیلی راحت می تونی.

آموزش جامع کامپیوتر در منزل

علاوه بر این که شرکت رایانه کمک در زمینه پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی و از راه دور ( آنلاین ) فعالیت می‌ کند، در حوضه افزایش آگاهی کاربران هم قدم های کاربردی برداشته است و توانسته پکیج آموزشی را توسط کارشناسان فنی خود گرد آموری کند.

 شرکت ما بسته آموزش کامپیوتری را با عنوان ده مهارت تدارک دیده است تا افرادی که به یادگیری کامپیوتر در منزل علاقه دارند با بسته 10 مهارت رایانه کمک، بتوانند اینکار را انجام دهند.

دراین پکیج، علاوه بر آموزش های کاربردی که نیاز است هر فردی به آنها مسلط باشد، به رفع انواع مشکلات کامپیوتری پرداخته شده که پس از تهیه و فراگیری این بسته آموزشی، میتوانید به تمام مهارت های پایه رایانه و موبایل با کمترین هزینه و به سرعت مسلط شوید.

میدونی چطور میشه از چند تا مودم با یک خط اینترنت استفاده کرد؟ آموزش تبدیل مودم به اکسس پوینت رو از دست نده!

 

چه آموزش های در بسته تخصصی آموزشی ده مهارت رایانه کمک قرار دارد؟

دراین بسته از مهارت های ابتدای رایانه مانند ( نصب ویندوز و راه اندازی مودم ) گرفته تا آموزش های فوق تخصصی ( رفع مشکلات فنی موبایل و کار با مجموعه آفیس ) در چند مرحله به صورت آموزش صفر تا صد کامپیوتر قرار دارد که می‌ توانید در کمتر از 30 روزبه آنها مسلط شوید.

 

 

1. آموزش نصب ویندوز و راه اندازی سیستم

همیشه یکی از مشکلات کاربرانی که با مجموعه رایانه کمک تماس می‌گیرند، ایراد در نصب ویندوز و راه اندازی سیستم بدون هیچ ایراد است. از این جهت داشتن دانش تعویض ویندوز و عیب یابی کامپیوتر بسیار مهم است که افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن به تنهایی مشکل را یافته و به رفع آن اقدام کند.

در این قسمت از پکیج ده مهارت رایانه کمک ( آموزش نصب ویندوز 10، تکنیک های تعویض و نصب windows، عیب یابی لپ تاپ و رفع مشکلات انواع بوق های بایوس کیس کامپیوترو...) به صورت کامل به شما توضیح داده می‌ شود تا به سرعت آنها را رفع کنید.

ویدیو زیر بخش کوچکی از دوره آموزشی کامپیوتر رایانه کمک در پکیج ده مهارت را به شما نشان می‌ دهد

 

 

2. ترفند های کاربردی ویندوز 7 ، 8 و 10

مطمئنا پس از نصب ویندوز باید یک سری برنامه و کار های انجام دهید تا تنظیمات آن بهینه و دیرتر با مشکل مواجه شود، به این فعالیت ها، تکنیک های پس ازنصب ویندوز گفته می‌ شود که برای محافظت از سیستم نیاز است.

این آموزش ها در کلاس های کامپیوتری بیرون با هزینه های بسیار بالا آموزش داده می‌شود که پس از خرید سی دی آموزش رایانه کمک به سرعت و کمترین هزینه، به مبانی وترفند های اولیه کامپیوتر مسلط می‌ شوید.

بخشی از ترفند های پکیج راهنمای رایانه ای که قرار است صفر تا صد کامپیوتر در 30 روز با یکدیگر یاد بگیریم.

 

 

3. آموزش راه اندازی شبکه و تنظیمات مودم از مقدماتی از پیشرفته

امروزه در بیشتر خانه ها و شرکت ها یک مودم ADSL وجود دارد، زیرا بخش بزرگی از کار های ما از طریق اینترنت انجام می‌ شود. به همین خاطر سومین مهارت کامپیوتری که به صورت کامل با آن آشنا می‌ شوید، شیوه تنظیم مودم و راه اندازی اینترنت است. آموزش تنظیم مودم یکی از مهارت های شبکه و رایانه است که اگر با آن آشنا باشید، به راحتی می‌ توانید هر مودم را تنظیم کنید، رمز وای فای را تغییر دهید و حتی  با در نظر گرفتن برخی پروتکل ها، امکان هک شدن مودم خود را به صفر برسانید. همچنین برخی مواقع ممکن است پس از راه اندازی مودم با مشکل آیپی نگرفتن یا علامت ضربدر در کنار وای فای کامپیوتر روبرو شدید، در این حالت دیگر مشکل از مودم نیست و باید تکنیک های مرتبط به بخش شبکه کامپیوتر را بلد باشید تا بتوانید دیوایس های مختلف را به ADSL متصل کنید.

از این رو در بهترین پکیج آموزش کامپیوتر 10 مهارت که توسط کارشناسان فنی رایانه کمک تهیه شده به تمامی این موارد اشاره می‌ شود.

 

4 . آموزش آنتی ویروس و فایروال ویندوز و کامپیوتر

مطمئنا با موضوع " آنتی ویروس چیست؟" آشنا هستید و میدانید داشتن یک آنتی ویروس برای کامپیوتر از نون شب هم واجبتر است!

به همین خاطر نیاز است که به تمام تنظیمات آنتی ویروس های مختلف آشنا باشید تا در مقابل نفوذ هکر ها کامپیوتر یا لپ تاپ خود را ایمن کنید. اما گاهی ممکن است ضد ویروسی شما به برخی برنامه ها بی دلیل ایراد بگیرد دراین جا ترفندغیر فعال کردن فایروال ویندوز و آنتی ویروس، ترفند های شناساندن برنامه به آنتی ویروس و... همه جزو تکنیک های کامپیوتر هستند که در بسته آموزش کامپیوتر 10مهارت به آنها اشاره می‌ شود.

در ویدیو زیر می‌ توانید یک تکنیک این پکیج را مشاهده کنید.

 

 

 

5 . آموزش کامل نرم افزارهای ورد Word از مقدماتی تا پیشرفته

نرم افزار ورد یکی از برنامه های مجموعه افیس بوده که کاربرد اصلی آن نوشتن درمحیط ویندوز است. نحوه استفاده از ورد یکی از مهارت های اولیه کامپیوتر (ICDL) به حساب می‌ آید که در بیشتر آموزشگاه ها ورژن مبتدی آن تدریس می شود. از این رو شرکت رایانه کمک در پکیج آموزشی ده مهارت آموزش صفر تا صد نرم افزار Microsoft word به صورت کاملا ساده و روان به شما می‌ آموزد تا به صورت کامل با تمام بخش ها و ترفند های درون ورد آشنا شوید.

در ویدیو زیر می‌ توانید یک تکنیک جذاب از آموزش برنامه کامپیوتر 10 مهارت مشاهده کنید.

 

 

 

6. آموزش مقدماتی تا پیشرفته نرم افزار Microsoft excel

نرم افزار excel یکی دیگر از برنامه های حیاتی استکه بیشتر حسابدار ها از آن استفاده می‌ کنند. کارکرد اصلی این برنامه برای محاسبه معادلات عددی و ریاضی است که میتوانید برای سازمان یا کسب و کار خود از آن استفاده کنید.

از این جهت تیم فنی رایانه کمک در بسته ده مهارت تمام آنچه که در مورد اکسل نیاز داشته باشید را به صورت چند فایل ویدیویی برای شما قرار داده است که با مطالعه آنها به سرعت می‌ توانید کار با اکسل را یاد بگیرید.

ویدیوی زیر بخشی از آموزش ICDL ده مهارت را در زمینه excel به شما نشان می‌ دهد.

 

 

 

7 . آموزش صفر تا صد کار با نرم افزار power point

همیشه ساخت یک اسلایدر زیبا و جذاب در پاور پوینت برای ارائه یکی از مشکلات دانشجویان بوده است. از این رو با آموزش های که درون این بسته آموزشی کامپیوتری، به راحتی می‌ توایند به ساخت اسلاید های متنوع و جذاب بپردازید.

در ده مهارت از پایه تا پیشرفته کار با پاور پوینت و ترفند های درون این برنامه به شما آموزش داده می‌ شود که می‌ توانید از آن استفاده کنید.

 

8 . آشنایی مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ

بیشتر عکس های که در اینترنت و در شبکه های احتماعی تماشا می‌ کنید، توسط برنامه های  ویرایش تصاویر ادیت می‌ شوند. از این جهت یکی از برنامه های قدرتمند در این زمینه که دست شما را باز می‌ گذارد، فتوشاپ است. اگر مبتدی هستید و از فتوشاپ سر رشته ای زیادی ندارید با پکیج آموزش صفر تا صد فتوشاپ به زبان فارسی می‌ توانید به صورت حرفه ای به کار با این برنامه بپردازید.

درقسمت مرتبط با Photoshop پکیج آموزش مقدماتی کامپیوتر ده مهارت با ( تمام قسمت ابزار، سربرک ها ، ایده پردازی و طراحی گرافیکی ) را در کمترین زمان ممکن یاد خواهید گرفت.

ویدیوکه در ادامه مشاهده می‌ کنید تکنیک کوتاهی از مجموعه ده مهارت است.

 

 

9. آموزش طراحی وبسایت با استفاده از wordpress

از دیگر مهارت های که در بهترین پکیج آموزش کامپیوتر 10 مهارت برای شما اماده کرده ایم، طراحی وبسایت از پایه تا پیشرفته است که به صورت کاملا تصویری و مرحله به مرحله به شما آموزش می‌ دهیم که چگونه وب سایت خود را راه اندازی کنید و از آن کسب درآمد کنید.

دراین راستا سری مقالات آموزشی وردپرس روی سایت های رایانه کمک قرار داده شده که می‌ توانید از آنها بهره ببرید.

 

10. آموزش مبتدی تا پیشرفته عیب یابی موبایل تعمیر سخت افرار و نرم افزار آن

دراین بسته آموزشی علاوه بر آموزش های پایه کامپیوتر ما به آموزش برنامه های کاربردی و رفع ایراد و ترفند های موبایل نیز پرداخته ایم.

در بخش آموزش تلفن همراه نیز آموزش های مختلفی برای کار با گوشی های اندرویدی و آیفون برای شما عزیزان تهیه شده است تا به راحتی بتوانید با امکانات متنوع گوشی های هوشمند آشنا شوید و اگر مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری برای موبایل پیش آمده باشد، بتوانید در منزل آن را رفع کنید.

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با بهترین پکیج آموزش کامپیوتر در خانه 

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با بهترین پکیج آموزش کامپیوتر در خانه در سیستم پاسخ خواهیم داد. کارشناسان ما در رایانه کمک با خدمات کامپیوتری به صورت تلفنی و آنلاین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

با این بسته آموزشی نصب ویندوز را هم  یاد میگیرم؟

-بله . در این بسته از مهارت های ابتدایی مانند نصب ویندوز و راه اندازی مودم آموزش وجود دارد.

 

من برای تنظیمات آنتی ویروس نیاز به راهنمایی دارم در این پکیج وجود داره؟

- بله در پکیج ده مهارت ضمن آموزش کامپیوتر در منزل آموزش برای تنظیمات آنتی ویروس و فایروال ویندوز وجود دارد.

 

آیا روش سریع یادگیری کامپیوتر وجود دارد؟

نمیدانم چقدر با مفهوم "یادگیری" آشنایی دارید اما یادگیری یک فرایند است. روند یادگیری آموزش کامپیوتر به این صورت است که قدم به قدم آموزش را مشاهده کرده و جلو بروید تا پس از مدتی به صورت تخصصی با بخش های مختلف کامپیوتر مسلط شوید.

زمانی که آموزش کار با کامپیوتر را به این شکل فرا بگیرید، بر روی هر کامپیوتر با ویندوز های مختلف میتوانید کار خود را پیش ببرید. اما اگر قصد داشته باشید فقط کار با کامپیوتر را حفظ کنید، شاید در عرض یک هفته بتوانید همه بخش های کامپیوتر را حفظ کنید.

در پکیج ویدیویی آموزش کامپیوتر 10 مهارت هر آنچه که برای استفاده از کامپیوتر نیاز دارید به صورت مرحله به مرحله و زبان ساده توضیح داده شده است و با استفاده از آن پکیج به راحتی میتوانید به توضیحات داده شده مسلط شوید. بنابراین پیشنهاد کارشناسان رایانه کمک این است که آموزش کامپیوتر را به صورت اصولی یاد بگیرید تا یک بار برای همیشه به کامپیوتر مسلط شوید.

 

آیا آموزش های کامپیوتر رایگان معتبر هستید؟

ما منکر نمیشویم که ویدیوهای آموزشی کامپیوتر رایگان که در اینترنت بسیار زیاد هستند ارزش ندارند، اما این را مطمئن باشید که هیچ آموزش تخصصی که به صورت رایگان وجود داشته باشند کامل نیست و یا ممکن است قدیمی شده باشد. به همین دلیل برای آموزش کامپیوتر به صورت مبتدی شاید ویدیو های رایگان بتوانند برای شما مفید باشند.

اما اگر قصد دارید به صورت تخصصی با بخش های مختلف ویندوز کار کنید قطعا نیاز به پکیج فیلم آموزش کامپیوتری دارید که به زبان ساده توضیح داده شده باشد.

 

تمامی مباحث کامپیوتر به زبان ساده در بسته آموزش کار با کامپیوتری ویندوزی کامل گفته شده است که میتوانید از آن استفاده کنید.

 

چطور مشکل سیاه شدن صفحه لپ تاپ خود را حل کنیم؟ مطلب علت سیاه شدن صفحه لپتاپ را مطالعه کنید.

 

 پکیج آموزش مقدماتی کامپیوتر ده مهارت شامل چه اموزش هایی هست؟

به طور کلی این پکیج کاربرد آموزش کامپیوتر در منزل را برای کاربران فراهم نموده است. که شامل آموزش های زیر است:

  • آموزش نصب ویندوز و راه اندازی سیستم
  •  ترفند های کاربردی ویندوز 7 ، 8 و 10
  • آموزش راه اندازی شبکه و تنظیمات مودم از مقدماتی از پیشرفته
  • آموزش آنتی ویروس و فایروال ویندوز و کامپیوتر
  • آموزش کامل نرم افزارهای ورد Word از مقدماتی تا پیشرفته
  • آموزش مقدماتی تا پیشرفته نرم افزار Microsoft excel
  • آموزش صفر تا صد کار با نرم افزار power point
  •  آشنایی مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ
  • آموزش طراحی وبسایت با استفاده از wordpress
  • آموزش مبتدی تا پیشرفته عیب یابی موبایل تعمیر سخت افرار و نرم افزار آن

 

 

سخن پایانی

با تهیه پکیچ 10 مهارت دیگر نیازی به هیچ کتاب آموزش کامپیوتری ندارید. با آموزش کامل کامپیوتر به راحتی می توانید بدون هیچ مشکلی با  سیستم کار کنید و لذت ببرید. زیرا محتویات درون آن توسط بهترین اساتید و کارشناسان رایانه کمک تهیه شده که هرآنچه نیاز داشته باشید را به شما آموزش می‌ دهند. پس با تهیه آموزش جامع کامپیوتر 10 مهارت می‌ توانید مُخ کامپیوتر و رایانه شوید.

و در آخر ما در رایانه کمک امیدواریم در زمینه افزایش آگاهی هموطنان خود قدمی به سمت پیشرف برداشته و در کنار خدمت رسانی از راه دور و حل مشکلات کامپیوتری و موبایلی  شما عزیزان درحوضه آموزش و بالا بردن سطح سواد رایانه ای جامعه قدمی برداشته باشیم. چنانچه با مشکلات کامپیوتری و موبایلی روبرو شدید میتوانید با شماره های 909071540 یا 0217129 تماس گرفته و از کارشناسان مجرب در زمینه مشاوره تلفنی و اینترنت دریافت کنید.