بهترین برنامه محو و تار کننده پشت عکس اندروید و آیفون | پشتیبانی 24 ساعته
انتشار: 1401/09/01 - بروزرسانی: 1402/11/02 توسط: : جوانی

10 روش تارکردن عکس با نرم افزارهای مختلف

چگونه با گوشی عکس با پس زمینه مات بگیریم؟

 حتماً با کمی اسکرول کردن در فضای مجازی یا در تبلیغات کمپانی های بزرگ  تصاویری را دیده اید که پس زمینه مات یا تار دارند  که این تکنیک علاوه بر زیبایی بصری باعث فوکوس و تمرکز بر سوژه اصلی می شود. اگر برای شما سوال است  چگونه با گوشی عکس با پس زمینه مات بگیریم؟ این مقاله کمکتان می کند. همراه ما باشید.

همانطور که می دانید کیفیت خلق یک موضوع به ابزار بسیار وابسته است. در عکاسی نیز این قاعده مستثنی نمی شود و برای ثبت یک تصویر عالی نیازمند سخت افزار و نرم افزار مناسب می باشیم. ممکن است همه علاقه مندان به عکاسی به سخت افزار و دوربین های جدید دسترسی نداشته باشند که خوشبختانه دنیای نرم افزارها و اپلیکیشن ها این خلاء را جبران نموده اند در اینجا سعی کردیم برنامه های تار کردن عکس را معرفی کنیم و 10روش تارکردن عکس با نرم افزارهای مختلف را بیان نماییم.

آنجایی که دوربین موبایل اولین انتخاب ثبت تصویر و همچنین اشتراک گذاری به شمار می رود بهتر است با توجه به نیاز خود اپلیکیشن مناسب ویرایش عکس را روی گوشی خود داشته باشیم.

امروزه پلتفرم اندروید کاربران بسیار وفاداری دارد در ادامه  برنامه تار کننده قسمتی از عکس برای اندروید را معرفی می کنیم.

 ✴️✴️ رفع مشکلات نرم افزاری با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

آنچه در این مقاله می خوانیم:

Image Blure ساده ترین برنامه تار کردن عکس برای اندروید

تار کردن عکس با برنامه   Blur Photo Editor    

AfterFocus بهترین اپلیکیشن تار کردن عکس برای اندروید

تار کردن پس زمینه با برنامهBackground defocus

Picsartقویترین برنامه تارکردن عکس و ویرایش تصویر 

Portrait Blur بهترین برنامه تار کردن عکس در آیفون

Photo Editor by Aviaryمحبوب ترین برنامه ویرایش عکس در اندروید و آیفون

ساده ترین برنامه تار کردن عکس در آیفون Blur ++

برنامه آنلاین تارکردن عکس Facepixelizer

ویرایشگر آنلاین عکس Sumopaint 

photoshap تار کردن پس زمینه در فتوشاپ

سخن آخر

 

Image Blure ساده ترین برنامه تار کردن عکس برای اندروید

یکی از برنامه های کاربردی برای تار کردن عکسImage Blure می باشد. محیط بسیار ساده ای دارد کافی است بعد از بازکردن عکس مورد نظر در این صفحه به کمک انگشت قسمت مورد نظر را تار کنید برای سهولت بیشتر می توانید تصویر را بزرگنمایی کنید.

این برنامه ساده امکان استفاده از قاب،  استیکر و .. را نیز دارد و به سادگی بعد از تار کردن تصویر می توانید آن را به اشتراک بگذارید.

 

 

 میدونی چطوری تصاویر با پس زمینه تار در گوشی اندرویدی بگیریم؟ آموزش نحوه گرفتن عکس با پس زمینه تار

تار کردن عکس با برنامه   Blur Photo Editor     

یک برنامه ویرایشگر عکس است که بوسیله آن می توانید  تار کردن زمینه عکس یا قسمتی از آن را انجام دهید. قابلیت ویژه این برنامه این است که می توانید پس زمینه را به سبک دوربین DSLR تارکند. و نیاز نیست پس زمینه را به صورت دستی انتخاب نمایید و با استفاده از برنامه Blur Photo Editor  این کار به صورت اتوماتیک انجام می شود

 

 

دوربین DSLR عصر جدیدی از عکاسی دیجیتال رو به ارمغان آورد. اولین دوربین DSLR در سال 1999 ساخته شد و تنها پس از چند سال پیشرفت تکنولوژی، در نهایت جایگزین دوربین های تک لنز رفلکس شد. ولی حالا دوربین DSLR چیست؟

 

AfterFocus بهترین اپلیکیشن تار کردن عکس برای اندروید

حتماً در فضای مجازی تصاویری را دیده اید که قسمت انتخاب شده ای از آن واضح است و سایر قسمت ها به حالت بلور یا تار شده است. اگر تار کردن تصویر پس زمینه با حفظ وضوح نقطه تحت فوکوس برایتان اهمیت دارید این برنامه انتخاب مناسبی می باشد. برنامه AfterFocus یک برنامه محبوب در بین کاربران اندروید می باشد و یکی از علت های این محبوبیت محیط ساده آن است. با اپلیکشن After focus  می توانید روی شخص یا قسمتی از تصویر فوکوس ایجاد کنید.

 

 

تار کردن پس زمینه با برنامهBackground defocus

این برنامه فقط برای نسخه اندروید منتشر شده و قابل استفاده در گوشی و تبلت های اندرویدی است. همانطور که از نامش پیداست یک برنامه محو کننده پشت عکس می باشد. ابزارهای ساده ای در آن رویت می شود که بعد از تار کردن پس زمینه نوعی عمق در تصویر مشاهده می شود. شرکت ادائه دهنده برنامه  Background defocus  کمپانی سونی می باشد و نسخه رایگان آن قابل نصب روی سایر برندهای گوشی است.

 

 

Picsartقویترین برنامه تارکردن عکس و ویرایش تصویر 

برنامه Picsart طرفداران بسیاری دارد و تاکنون 500 میلیون بار از استورهای مختلف دانلود شده است. این برنامه در گوشی های اندروید و آیفون قابل استفاده است. علی رغم ابزارهای خلاقانه قابلیت تار کردن تصاویر نیز در گزینه های آن مشاهده می شود.

در ادامه آموزش ویدیویی استفاده از این برنامه رو باهم میبینیم.

 

بعد از وارد کردن عکس در فضای این اپلیکیشن روی گزینه Effect لمس کنید و بعد گزینه Blur و میزان آن را انتخاب نمایید. مشاهده خواهید کرد که تمام تصویر تار می شود سپس با استفاده از پاک کن قسمت هایی که می خواهید واضح باشند را از حالت بلور خارج نمایید.

 

 

سهم عمده ای از کاربران گوشی های هوشمند نیز در تصرف پلتفرم IOS  می باشد در نتیجه با معرفی برنامه هایی جهت تار كردن قسمتی از عکس در ایفون مقاله را ادامه می دهیم.

 

 Portrait Blur بهترین برنامه تار کردن عکس در آیفون

عکاسی Portrait  قابلیتی است که در نسخه های جدید گوشی های آیفون وجود دارد. اگر در حال حاضر گوشی آیفون خود را ارتقاء نداده اید تا از دوربین حرفه ای نسخه های جدید استفاده کنید می توانید با برنامه Portrait Blur تصاویر مشابه را به وجود بیاوردید و پرترهای جالب ثبت کنید.

برنامه Portrait Blur صرفاً برای سیستم عامل آیفون قابل استفاده می باشد. نسخه رایگان آن را می توانید به راحتی از آپ استور دانلود نمایید.

 

 

Photo Editor by Aviaryمحبوب ترین برنامه ویرایش عکس در اندروید و آیفون

Photo Editor by Aviary یک برنامه ویرایشگر می باشد و ابزارهای گوناگونی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا تقریباً نیاز شما به یک برنامه ویرایشگر  تصویر را برطرف کند .خوشبختانه در هر دو سیستم عامل اندروید و ای او اس نسخه رایگان این برنامه موجود است. علاوه بر سایر ویژگی های برنامه های ادیت عکس Photo Editor by Aviary دارای فونت های جالبی برای افزودن متن روی تصاویر می باشد.

 

 

ساده ترین برنامه تار کردن عکس در آیفون Blur ++

Blure ++یک برنامه با محیطی بسیار ساده است و برای تار کردن قسمتی از  عکس در گوشی های آیفون استفاده می شود با چند حرکت انگشت می توانید قسمت های مورد نظر را محو یا تار کنید و همانطور که اشاره شد برای نسخه ios   است. 

 

 

 برنامه آنلاین تارکردن عکس Facepixelizer

 همیشه برنامه های آنلاین طرفداران خود را دارند چرا که بدون نیاز به نصب  روی سیستم عامل قابل دسترس می باشند. برنامه وب Facepixelizer یک برنامه ویرایشگر عکس آنلاین می باشد که بعد از فراخوانی صفحه بسیار ساده ای را نمایان میکند که به وسیله آن میتوانید تصاویر را محو یا تار کنید. کافی است عکس موردنظرتان را روی این صفحه درگ کنید تا به آسانی تغییرات موردنظر را ایجاد نمایید.

 

 

 

ویرایشگر آنلاین عکس Sumopaint 

 Sumopaint یک برنامه آنلاین ویرایش عکس می باشد. طرفداران بسیاری دارد و محیطی کاملاً شبیه فتوشاپ را به وجود می آورد اگر با برنامه فتوشاپ آشنا باشید شباهت این صفحه برایتان کاملاً مشهود است. تمام ابزارهای برنامه فتوشاپ بدون نیاز به نصب و تنها با مرورگر در  برایتان آشکار می شود. قطعاً برای تار کردن عکس و فوکوس روی قسمتی از تصویر نیز می توانید روی این ابزار آنلاین حساب کنید.

 

photoshap تار کردن پس زمینه در فتوشاپ

تار كردن پس زمينه در فتوشاپ نیز امکان پذیر است اگر با استفاده از کامپیوتر تمایل دارید تصاویر خود را ویرایش کنید برنامه فتوشاپ ابزارهای متنوع و ترفندهای جالبی را در این خصوص ارائه می دهد.

 

 دوست داری بدونی چه جوری میشه ارسال نوتیفیکیشن در وردپرس را انجام دهیم؟ مقاله ارسال پیام تبلیغاتی یا پوش نوتیفیکیشن در وردپرس بدون افزونه را حتما مطالعه کن.

 

سخن آخر

در این مقاله با سعی کردیم 10 تا روش تارکردن عکس با نرم افزارهای مختلف، در پلتفرهای متفاوت را معرفی کنیم .اگر در حین نصب یا استفاده از این برنامه دچار مشکل شدید میتوانید با مجموعه رایانه کمک تماس بگیرید. راه ارتباط با ما شماره هوشمند9099071540 از طریق تلفن های ثابت و همچنین شماره اعتباری0217129 از طریق موبایل یا تلفن ثابت می باشد.