حذف پیام های مزاحم در پنل مدیریت وردپرس | خدمات کامپیوتری آنلاین
انتشار: 1399/08/24 - بروزرسانی: 1401/11/01 توسط: : سمانه مومنی

حذف اعلان ها در پنل مدیریت وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس، یک CMS قابل انعطاف می باشد. شما می‌توانید با نصب یا حذف افزونه ها ویژگی‌هایی را به آن اضافه یا حذف نمایید. افزونه های بسیار زیادی وجود دارد، که این افزونه ها می توانند ویژگی های مختلفی را به وبسایت وردپرسی شما اضافه نمایند. 

اگر زمان زیادی است که شما از وردپرس استفاده می‌کنید و افزونه های زیادی را در سایت خود نصب کرده اید احتمالاً اعلان های زیادی در پیشخوان وردپرس دریافت می کنید.

هر بار که شما این اعلان ها را می بندید، مجدداً این اعلان ها برای شما ظاهر می شوند.

وضعیت بدتر زمانی رخ می دهد که توسعه دهندگان افزونه و نویسندگان، دکمه بستن را از اعلان ها حذف کرده اند و شما مجبور به تحمل نوتیفیکیشن افزونه های وردپرسی هستید. و شما آن ها را برای همیشه در پنل مدیریت خودتان مشاهده نمایید.

 

بستن نوتیفیکیشن های افزونه های وردپرس

افزونه Disable admin notices individually می‌تواند از اعلان های آزاردهنده در پیشخوان وردپرس جلوگیری کند.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به طور پیش‌فرض بعضی از اعلان ها را در صفحه اصلی پیشخوان وردپرس به شما نشان می دهد. ممکن است محتوای این اعلان ها در مورد به روزرسانی یا فعال کردن بعضی از افزونه ها باشد که به شما اطلاع می‌دهد. 

در صفحه مدیریت وردپرس، افزونه Disable admin notices individually  زیر هر اطلاعیه یک لینک "پنهان کردن اعلان برای همیشه" را اضافه می‌کند. حال شما می‌توانید با کلیک کردن روی این لینک، افزونه های این اعلان ها را فیلتر کنید، در این صورت هرگز دیگر این اعلان ها را مشاهده نمی‌کنید. 

چناچه نتوانستید وارد صفحه مدیریت ورد پرس شوید مقاله رفع مشکلات ورود به پیشخوان وردپرس را مطالعه کنید 

 شما توسط این روش می‌توانید در صفحه اصلی فقط اعلان های آزاردهنده ای که برای شما ظاهر می شوند را غیر فعال نمایید. و به سیستم مدیریت محتوای وردپرس این اجازه را بدهید تا اطلاعیه های مهم مانند به روز رسانی را به شما نشان دهند. همچنین با تغییر دادن تنظیمات افزونه شما می توانید تمامی اعلان های سایت را به طور کامل غیر فعال نمایید. با انجام این کار، افزونه Disable admin notices individually تمامی اعلان های مدیریت را پنهان می‌کند، به غیر از اعلان های به‌روزرسانی که در لیست افزونه های نصب شده قرار دارند.

افزونه Disable admin notices individually یک آیتم جدیدی را در نوار بالا اضافه کرده است که توسط آن شما می‌توانید تمامی اعلان ها را در یک مکان جمع آوری نمایید. این آیتم به طور پیش‌فرض غیرفعال می باشد اما از طریق تنظیمات افزونه شما می‌توانید آن را فعال نمایید. همراه شرکت رایانه کمک مرکز حل مشکل کامپیوتر باشید تا در ادامه مطلب افزونهDisable admin notices individually را به شما آموزش دهیم و نحوه استفاده از این افزونه را برایتان توضیح می دهیم. 

 

آموزش افزونه Disable admin notices individually و غیر فعال کردن اعلان های مزاحم در وردپرس

  • ابتدا افزونه را دانلود نمایید. 
  •  سپس آن را در سایت خود و در قسمت افزونه ها نصب نمایید.
  • اگر منوی افزونه را مشاهده نکردید یا به اطلاعات جزئی تری احتیاج پیدا کردید، راهنمای گام به گام ما در مورد آموزش نصب افزونه وردپرس مراجعه نمایید.
  • حالا بعد از نصب افزونه آن را فعال نمایید.
  • سپس بعد از فعال سازی افزونه در پیشخوان وردپرس به مسیر تنظیمات زیر بروید و گزینه Hide admin notices را انتخاب نمایید. صفحه مانند عکس زیر مشاهده می‌کنید.

  • سه گزینه در قسمت Hide admin notices در اختیار شما قرار دارد :

 All noticseهمه اعلان ها

Only selected فقط انتخاب شده

Don’t hide  عدم مخفی کردن

شما توسط افزونه Disable admin notices individually می توانید تمامی اعلان ها را غیر فعال نمایید یا تنها تعدادی از اعلان ها را پنهان کنید و یا به طور کلی افزونه را غیر فعال نمایید و هیچ اعلان ای را مخفی نکنید.

نکته: به این نکته توجه داشته باشید گزینه هایی که علامت سبز دارند، به معنای  این است که به وبسایت شما آسیبی نمی رسانند. 

 

غیرفعال کردن تمام اعلان ها

شما می‌توانید با انتخاب گزینه All notices همه اعلان ها را در پنل مدیریت محتوای وردپرس پنهان نمایید. اما این روش زیاد توصیه نمی شود به دلیل اینکه ممکن است پیام های مهمی مانند بروزرسانی های وردپرس را از دست بدهید و به همین دلیل باعث بروز مشکلاتی با افزونه ها و عملکرد سایت وردپرس خود شوید.

اگر قصد دارید که بر تمام آپدیت ها و اعلان های هشدار نظارت داشته باشید، باید گزینه Enable hidden notices in admin-bar را فعال نمایید. با فعال کردن این ویژگی، همه اعلان های خوانده نشده وارد تب Notifications در بالای صفحه می شوند.

زمانی که همه اعلان های ضروری را باز کردید و آنها را مطالعه نمودید و یا پیام مهمی را مشاهده نکردید می‌توانید روی دکمه Reset hidden notifications کلیک کنید و همه پیام‌ها را پاک نمایید.

غیر فعال کردن اعلان های خاص در افزونه Disable admin notices individual

اگر قصد دارید که اعلان ها را در پیشخوان سیستم مدیریت محتوای وردپرس غیر فعال نمایید، اکنون شما می‌توانید افزونه Disable admin notices individually را طوری تنظیم نمایید که تنها اعلان های خاصی غیر فعال شوند. برای انجام این کار باید به قسمت Hide admin notices بروید و گزینه Only selected را انتخاب نمایید.

زمانی که شما گزینه Only selected را انتخاب می‌کنید از حجم زیاد اعلان ها در امان هستید در صورتی که اعلان های مهم مانند آپدیت ها را دریافت می‌کنید. همچنین با فعال کردن این گزینه، لینک Hide notification forever در زیر هر یک از اعلان ها نمایش داده می‌شود. با کلیک کردن روی این لینک، اعلان ها برای شما پنهان می‌شوند و دیگر موجب آزار شما نمی‌شوند. 

اما اگر به مشاهده مجدد اعلان ها نیاز پیدا کردید، می‌توانید در قسمت Reset hidden notices for اعلان ها را برای تمام کاربران یا کاربران فعلی آشکار نمایید. برای انجام این کار کافی است گزینه current user یا all users را بسته به نیاز خود انتخاب کنید و بر روی دکمه Reset notices کلیک نمایید.

 

عدم پنهان کردن اعلان های پیشخوان وردپرس

اگر قصد دارید که اعلان های خود را نگه دارید، برای انجام این کار می‌توانید گزینه Don’t hide  را انتخاب نمایید.

سپس در قسمت Don’t hide افزونه را خاموش نمایید. در این صورت Hide notification forever در پیشخوان وردپرس نمایش داده نمی شود. 

اکنون بعد از تنظیمات مورد نظر خود می‌توانید روی دکمه سبز رنگ Save واقع در بالای صفحه کلیک نمایید.

 

می خوای بدونی چه جوری میشه با نوتیفیکیشن وردپرس کار کرد؟ بهت پیشنهاد میکنم مطلب آموزش نوتیفیکیشن در وردپرس بدون افزونه را مطالعه کن.

 

سخن آخر 

افزونه Disable admin notices individually  یک افزونه کاربردی برای وبلاگ نویسان و همچنین برای وبمستران می‌باشد ، که روزانه از تعداد فراوانی افزونه استفاده می‌کنند یا چندین سایت مختلف را پشتیبانی می کنند.

بنابراین بهتر است به جای آن که اعلان ها را به صورت دستی پنهان نمایید، آن‌ها را با استفاده از یک افزونه قدرتمند صورت خودکار غیر فعال نمایید.

امیدواریم این مطلب هم برای شما مفید بوده باشد همانطور که میدانید شرکت ما همیشه در تلاش است که آگاهی هموطنان را در رابطه با تکنولوژی ، مشکلات کامپیوتری و مشکلات تلفن های همراه بالا ببرد.

برای حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه و یا حتی تعمیرات سخت افزاری سیستم خود می‌توانید ضمن تماس با شماره های 9099071540 و 0217129 با کارشناسان ما از آن‌ها راهنمایی بخواهید و مشکل کامپیوتری خود را برطرف کنید.

برای دیدن فیلم های آموزش کامپیوتر و ترفندهای کامپیوتر وتلفن همراه می‌توانید به رایانه کمک  و اینستاگرام  رایانه کمک  مراجعه نمایید.

همچنین در صورت بروز مشکلات سخت افزاری می‌توانید کیس و لپ تاپ خود را برای تعمیر به شرکت رایانه کمک انتقال درخواست خدمات کامپیوتری در محل را داشته باشید.