معرفی افزونه هوش مصنوعی (AIKit Pro) برای وردپرس | رایانه کمک
انتشار: 1402/10/19 - بروزرسانی: 1402/10/19 توسط: : امیرحسین سالمی

معرفی افزونه هوش مصنوعی (AIKit Pro) برای وردپرس

فکر کن یک نویسنده ی خودکار داشته باشی که بدون زحمت بتونه کلیییییی مقاله واسه ی وب سایتت تولید کنه خیییییییلی جذابهههه مگه نه؟!! 😍 میدونی یک همچین چیزی چطوری امکان داره؟ درسته با کمک هوش مصنوعی! حالا میخوای بدونی چطوری باید با هوش مصنوعی محتوا تولید کنی آن هم مقاله هایی با اصول سئو! اگه دوست داری با نحوه ی تولید محتوا به این روش آشنا بشی کافیه تا آخر مقاله ی معرفی افزونه هوش مصنوعی (AIKit Pro) برای وردپرس با من همراه باشی چون میخوام یکی از برنامه های تولید محتوا با هوش مصنوعی به اسم  AIKit Pro رو بهت معرفی کنم.

📌 راستی اگه به حوزه ی سخت افزاری و نرم افزاری سیستمهای کامپیوتری علاقه داری بهت پیشنهاد میکنم واسه مطالعه ی مقالات کاربردی بیشتر به سایت آموزشی رایانه کمک سری بزنی.

 

افزونه هوش مصنوعی وردپرس

افزونه های Artificial Intelligence Plugin یا AI در واقع با کمک هوش مصنوعی میتونن به بهبود سایتهای وردپرسی خیلی کمک کنند، خوشبختانه پلاگینهای هوش مصنوعی زیادی طراحی و عرضه شده اند که میتونی به راحتی واسه ی سایت وردپرسی خودت ازشون استفاده کنی مثل افزونه تولید محتوا در وردپرس، افزونه چت و پاسخ به کاربران، افزونه تولید محتوای متنی محصولات در وردپرس، تصحیح تصاویر و فیلمها و... .

در واقع افزونه هوش مصنوعی بهت کمک میکنه تا بتونی کارها رو خیلی سریعتر و بدون وجود نیروی کار به راحتی انجام بدی و با این تکنولوژی به بهبود رتبه ی سایتت هم کمک کنی.

  مطلب پیشنهادی: کاهش مصرف CPU در وردپرس

کاربرد افزونه هوش مصنوعی AIKit Pro در وردپرس

همونطور که بهت گفتم کلی افزونه ی هوش مصنوعی داریم که میتونن کار تولید محتوا رو بدون نیاز به یک نویسنده انجام بدن و یکی از آنها AIKit Pro نام داره، در واقع از این پلاگین میشه واسه ی تولید انواع محتوا مثل پست، وبلاگ، رزومه و ... استفاده کرد. در حقیقت اگه بخوام بهت بگم قدرتمندترین و حرفه ای ترین افزونه تولید محتوا با هوش مصنوعی اسمش چیه میرسیم به همین پلاگین! 😉

این افزونه الگوریتم های خیلی پیشرفته ای داره و بهت کمک میکنه بدون صرف هزینه و اتلاف وقت خیلی سریع یک عالمه محتوای باکیفیت و البته منطبق با اصول سئو تحویل بگیری و این خیلی مهمه که تولید محتوا بصورت سئو شده انجام میشه. این پلاگین، میتونه وب سایت ورپرسی رو به صورت مستقیم با مدلهای هوش مصنوعی (GPT-3 و GPT-4) OpenAI ادغام کنه.

کاربرد هوش مصنوعی AIKit Pro در وردپرس | راهنمای کامپیوتر

امکانات افزونه AIKit Pro وردپرس

حالا که متوجه شدی با یک افزونه ی قدرتمند طرفی خوبه بدونی که این پلاگین چه کاربردهایی داره در ادامه مهترین امکانات این افزونه ی هوش مصنوعی رو واست آوردم.

تولید محتوای خودکار

اگه میخوای محتوایی تازه و با کیفیت واسه ی سایت وردپرسی ایجاد کنی این افزونه به دردت میخوره جالبه که این پلاگین میتونه محتوایی رو بر اساس موضوع و کلمات کلیدی که بهش میدی تولید کنه و این خلییییی خوبه.

بهبود رتبه ی سایت

این افزونه بهت کمک میکنه تا محتوای وب سایتت سئو شده و بهینه باشه، در واقع میتونه به صورت خودکار متن، عنوان و کلمات کلیدی رو به صورت بهینه و واسه بهتر دیده شدن سایتت در موتورهای جستجو ارائه بده.

خلاصه نویسی متن

میتونی در سریعترین زمان ممکن یک خلاصه از هر متنی رو ایجاد کنی تا کاربران به راحتی بتونن متن و مقاله ی مورد نظرت رو درک کنند.

اضافه شدن چت بات به سایت

با استفاده از پلاگین AIKit میتونی یک چت بات هوش مصنوعی هم به وب سایتت اضافه کنی، در واقع این چت بات میتونه به سوالات کاربران پاسخ بده و آنها را راهنمایی کنه.

اضافه شدن چت بات به سایت | تعمیرات کامپیوتر و لپتاپ در محل

زمان بندی دقیق

با این افزونه میتونی واسه تولید محتوای سایتت زمانبندی دقیقی داشته باشی در واقع با این پلاگین یک سایت به روز داری.

ویرایش محتوا با AIKit

یکی از خوبیهای این افزونه امکان ویرایش محتوا به صورت دستی است در واقع میتونی با این پلاگین محتوای تولید شده رو به دلخواه خودت ویرایش کنی.

ایجاد تصاویر حرفه ای

یکی دیگه از امکانات این افزونه ی هوش مصنوعی که در ویرایشگر کلاسیک، گوتنبرگ و حتی صفحه ساز المنتور هم در دسترس قرار داره ایجاد تصاویری مطابق با پست هاست، در واقع این پلاگین با هوش مصنوعی OpenAI (GPT-3 ) میتونه محتوا و تصاویر رو ایجاد کنه.

ایجاد تصاویر حرفه ای | خدمات کامپیوتری حضوری

امکان نوشتن توضیحات محصول

از این هوش مصنوعی میتونی واسه ی نوشتن توضیحات محصولات هم استفاده کنی و در ویرایشگر ووکامرس توضیحات کوتاهی درباره ی محصول بنویسی.

  مطلب پیشنهادی: بهترین افزونه های تولید محتوا با هوش مصنوعی در وردپرس

مهمترین ویژگی های افزونه هوش مصنوعی AIKit Pro

حالا که با این افزونه chatgpt وردپرس و کاربردهاش آشنا شدی خوبه بهت مهمترین ویژگیهای این پلاگین رو هم معرفی کنم پس بزن بریم... 😊

سازگاری با تمامی ویرایشگرها

این افزونه از ویرایشگر کلاسیک و گوتنبرگ پشتیبانی میکنه، واسه همین میتونی برای تولید محتوا مستقیما از ویرایشگر مورد علاقه ی خودت استفاده کنی.

رایانه کمک

پشتیبانی از چند زبان

این افزونه از زبانهای آلمانی، پرتغالی، لهستانی، ژاپنی، عربی، کره ای، سوئدی، رومانیایی، بلغاری، انگلیسی، هلندی، روسی، ترکی، هندی، دانمارکی، اسلواکی، یونانی، چک، اسپانیایی، چینی، فنلاندی، گرجی، ایتالیایی، نروژی، فرانسوی، برزیلی، اندونزیایی و از همه مهمتر فارسی پشتیبانی میکنه فقط کافیه از بخش تنظیمات، زبان مورد نظرت رو انتخاب کنی.

اگه بخوام از ویژگیهای این پلاگین بیشتر بهت بگم میتونم به موارد زیر اشاره کنم:

پشتیبانی از تمامی مرورگرهای Chrome، Safari، Edge، Firefox  و Opera

سازگاری با انواع دستگاه ها مانند تبلت، موبایل، لپتاپ و دسکتاپ

مشخص کردن وضعیت پستها یعنی حالت انتشار و پیشنویس

افزودن نتیجه گیری برای افزایش جذابیت مقاله ها

مقایسه ی 2 محصول و نمایش آن در جدول

کپشن نویسی برای شبکه های اجتماعی

سازگاری با آخرین نسخه ی وردپرس

تعیین تعداد بخشها در هر محتوا

مجهز به پنل تنظیمات پیشرفته

امکان افزودن ایموجی به متن

طراحی بخش سوالات متداول

نوشتن رزومه ی حرفه ای

کنترل تعداد کلمات مقاله

تنظیم سبک و لحن متن

نصب و فعالسازی رایگان

ایجاد انواع متون تبلیغاتی

امکان خلاصه کردن متن

ایجاد کمپین تبلیغاتی

اضافه کردن نقل قول

ایجاد هشتگ

ویژگی های افزونه هوش مصنوعی AIKit Pro | کمک رایانه

سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی

همونطور که تا حالا متوجه شدی ما کلیییییی افزونه ی تولید محتوای واسه وردپرس داریم مثل Auto Spinner، AI Power، Aiomatic، ZeusGPT و... که در این بین AIKit یکی از بهترین هاست؛ حالا در کنار این همه پلاگین تازه کلی سایت هم داریم که بر اساس هوش مصنوعی میتونه محتواهای جذابی واست تولید کنه و در ادامه اسم چندتاشو واست آوردم.

سایت Lately

سایت Jasper

سایت Canva 

سایت Scanlenut

سایت GrowthBar 

سایت Beautiful.ai 

سایت gpt هوش مصنوعی

و اما کلام آخر رایانه کمک...

میخوام ازت تشکر کنم که تا آخر این مقاله با من همراه بودی و امیدوارم الان دیگه خیلی خوب افزونه ی هوش مصنوعی AIKit Pro وردپرس رو شناخته باشی، بازم اگه با سوال یا مشکلی مواجه شدی که نیاز به راهنمایی داشتی میتونی از طریق شماره های 9099071540  و  0217129 با کارشناسان رایانه کمک تماس بگیری؛ متخصصین این مجموعه میتونن راهنماییت کنند پس اصلا نگران نباش!

در ضمن اگه دنبال یک سایت خیلی خوب واسه دانلود نرم افزارهای مختلف میگردی بهت سایت دانلود رایانه کمک رو پیشنهاد میکنم میتونی هر برنامه ای دلت میخواد به صورت رایگان دانلود کنی تازه روش نصب نرم افزار رو هم یاد بگیری.