پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام | رایانه کمک تلفنی
انتشار: 1399/07/06 - بروزرسانی: 1402/09/29 توسط: : سمانه مومنی

بالا نیامدن مخاطبین گوشی در اینستاگرام

احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه می‌توانیم مخاطبین گوشی خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ اینستاگرام یکی از قابلیت هایی که در اختیار کاربران خود قرار داده است امکان یافتن مخاطبین در اینستاگرام فارسی می‌باشد. زمانی که شما این ویژگی اینستاگرام را فعال نمایید باعث می‌شود به شماره های مخاطبین دسترسی پیدا کنید و مخاطبینی که حساب کاربری اینستاگرام دارند را شناسایی و معرفی می کند. همراه ما باشید تا در ادامه مطلب نحوه یافتن مخاطبین در اینستاگرام از طریق شماره تلفن را به شما آموزش دهیم. اگر با مشکل Checkpoint required و Challenge required در اینستاگرام مواجعه شدید می دونید باید چیکار کنید ؟ اگر روش حل این مشکل را نمی دونید بهتره مطلب حل ارور Checkpoint required و Challenge required اینستاگرام را مطالعه نمایید. 

یکی از مهمترین اهداف رسانه های اجتماعی ایجاد ارتباط با دیگران می‌باشد. اینستاگرام جستجوی مخاطبین گوشی نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی روش خاص خود را دارد. برای انجام این کار کافی است وارد بخش Discover People و از طریق گزینه Connect Contacts و سپس گزینه Get started مخاطبین گوشیتان را در اینستاگرام پیدا کند. 

 

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام چیست؟

 

اصلی ترین اقداماتی که کاربران بعد از ساخت حساب کاربری به آن نیاز دارند، پیدا کردن دوستان و آشنایان در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم کرده است که از طریق همگام سازی با شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیس‌بوک افراد مختلف را به لیست دوستان خود اضافه نمایید. کاربران می توانند به حساب فیس بوک خود متصل شوند و از این طریق مخاطبین فیس بوک خود را در اینستاگرام پیدا نمایند. علاوه بر این کاربران اینستاگرام می‌توانند حساب کاربری مخاطبین را پیدا کنند که شماره تلفن آنها را در گوشی خود ذخیره دارند. بنابراین به راحتی اتصال  اینستاگرام و فیس بوک برقرار می‌شود.

استوری اینستاگرام رو میتونید تو دو ردیف ببیند با این روش : مشاهده استوری اینستاگرام در دو ردیف

نحوه همگام سازی مخاطب های اینستاگرام 

اینستاگرام می‌تواند شما را به مخاطبین ذخیره شده در گوشی تان متصل نماید. بعد از فعال کردن این گزینه مخاطبین گوشی شما به صورت دوره‌ای با سرور برنامه همگام می‌شوند. پیدا کردن مخاطبان موبایلتان در اینستاگرام کار پیچیده ای نیست، برای انجام این کار مراحل زیر را طی نمایید:

1.  نرم افزار اینستاگرام را از طریق گوگل پلی و یا پلی استور آپدیت نمایید.

2.   اکنون حساب کاربریتان را لاگین نمایید.

3.  سپس روی آیکون سه خطی بالای اکانت اینستاگرام کلیک نمایید.

4.  حال گزینه  Settings در پایین صفحه حساب کاربری خود را انتخاب نمایید.

5.     سپس در پنجره ظاهر شده  گزینه  Accounts را را لمس  نمایید. 

 

6.     اکنون در پنجره ظاهر شده گزینهContact Syncing  را انتخاب نمایید. این کار برای همگام سازی مخاطبین اینستاگرام انجام می‌شود.

 

پیشنهاد مطلب: چگونه کامنت اینستاگرام را محدود کنیم؟

 

7.     حال در این مرحله Connect Contacts را با کشیدن انگشت به سمت راست فعال نمایید.

 

 

 بعد از فعال سازی  این گزینه که همان مرحله جستجوی مخاطبین می‌باشد به رنگ آبی تغییر می‌کند. حالا از این به بعد مخاطبین گوشی شما به اپلیکیشن متصل می‌شوند و در صورت تمایل می‌توانید آن ها را به لیست دوستان خود اضافه نمایید .

چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم؟


 

نکته: زمانی که لیست تماس شما به اینستاگرام متصل باشد عمل همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام به صورت دوره ای اتفاق می افتد. اکنون شما می‌توانید مخاطبین را حذف کنید یا همگام سازی مخاطبین را در هر زمان  متوقف نمایید. توجه کنید که اگر مخاطبین خود را حذف نمایید، مخاطبین جدید بارگذاری می‌شوند و با قطع کردن همگام سازی مخاطبین اینستاگرام عمل همگام سازی گوشی و مخاطبین فیسبوک را متوقف خواهد شد.

 

 

پیشنهادمطلب: می خوای کار و از زندگی شخصی جدا کنی و بعد از ساعت کاری پیام های شخصیتو فقط چک کنی با قابلیت Dual messenger در گوشی سامسونگ  می تونی. 

 نحوه جستجوی مخاطب های گوشی در اینستاگرام

 

 برای پیدا کردن دوستان فیسبوکتان در اینستاگرام مراحل زیر را طی نمایید:

1.      ابتدا اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه از طریق پلی استور یا گوگل پلی به روزرسانی نمایید.

2.      اکنون وارد اکانت کاربری خود شوید.

3.       حالا نماد سه خطی بالای صفحه را لمس نمایید.

4.     سپس از منوی باز شده گزینه Discover People را انتخاب نمایید.

5. اکنون در باز شده  اگر گزینه Connect Contacts  در حالت غیرفعال باشد، مخاطبین موبایل به شما نشان داده نمی‌شود. در این بخش دو انتخاب دارید:

  •  با انتخاب کردن گزینه Connect to Contacts به لیست مخاطبین گوشیتان متصل می‌شوید.
  •  می توانید از طریق گزینهConnect to facebook  به اکانت فیس بوک متصل شوید. از این طریق می‌توانید مخاطبین فیسبوک که حساب اینستاگرام دارند را پیدا نمایید و به لیست مخاطبین خود اضافه نمایید.

نکته:  برای پیدا کردن مخاطبین از طریق فیسبوک نیاز به روش های تغییر آی پی دارید.

 

چگونه از طریق کامپیوتر و لپ تاپ پست بزاریم در اینستاگرام؟ انتشار پست های اینستاگرام از طریق دسکتاپ


  به این نکته توجه داشته باشید که اگر برای اولین بار است که می خواهید از طریق حساب کاربری خود به مخاطبین گوشی گوشی متصل شوید با پنجره زیر مواجه می شوید اکنون گزینه Get started را انتخاب نمایید.


علاوه بر این در قسمت suggest این برنامه میتوانید لیست مخاطبین پیشنهادی را مشاهده و در صورت تمایل مخاطبین خود اضافه نمایید.

 

علت محدود شدن کامنت اینستاگرام

 جستجوی مخاطبین فیسبوک در اینستاگرام فارسی 

یکی از چالش هایی که در اینستاگرام کاربران با آن روبرو هستند دسترسی به مخاطبین موبایل می باشد زیرا که در بازه های زمانی اشخاص به این شبکه اجتماعی محبوب می‌پیوندن و کاربران مایل هستند تا از حضور مخاطبین خود در این شبکه آگاه شوند. خب حالا بعد از طی کردن مراحل بالا می‌توانید لیستی از کانتکت‌های خود داشته باشید. 

اگر زبان اپلیکیشن شامل فارسی می‌باشد برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام از طریق شماره تلفن  مراحل زیر را طی نمایید:

 همانطور که در بالا ذکر کردیم قبل از از هر چیزی باید گزینه اتصال مخاطبین را در مسیر زیر فعال نمایید:

منوی سه خطی را باز کرده به قسمت تنظیمات رفته و سپس به بخش اکانت بروید و با انتخاب گزینه Contact Syncing همگام سازی مخاطبین را انجام دهید.

1.     بعد از انجام همگام سازی مخاطبین به  پروفایل شخصی اکانت خود مراجعه نمایید.

2.      حالا از منوی سه خطی بالای پنجره گزینه یافتن افراد را انتخاب نمایید.


3.     سپس از طریق گزینه Connect to facebook نیز لیست مخاطبین فیس بوک خود را مشاهده نمایید. با انتخاب این گزینه میتوان اتصالی بین اینستاگرام و فیس بوک خود داشته باشید. همینطور می‌توانید روی دکمه اتصال مقابل گزینه Connect to Contact کلیک نمایید تا به لیست مخاطبین گوشیتان متصل شوید.

( اگر این گزینه را از قبل فعال کرده باشید در این قسمت آن را مشاهده نخواهید کرد.)

4.   سپس مخاطبین پیشنهادی را به لیست مخاطبین خود اضافه نمایید.

قطع همگام سازی اینستاگرام و لیست مخاطب های گوشی

برای بستن ارتباط مخاطبین موبایل در اینستاگرام باید گزینه Connect Contacts را غیر فعال نمایید.

برای انجام دادن قطع همگام سازی مخاطبین اینستاگرام مراحل زیر را طی نمایید.

1.   به عکس پایین صفحه ضربه به زنید تا به تب پروفایل شخصی خودتان وارد شوید.

2.  اکنون از طریق نماد سه خطی بالای صفحه وارد منوی settings شوید.

3.  در منوی باز شده گزینه Accounts را انتخاب نمایید.

4.  در این مرحله گزینه Connect Contacts را به سمت چپ بکشید.

5.  بعد از کشیدن انگشت به سمت چپ پیغامی ظاهر می‌شود مبنی در اینکه سینک مخاطبین اینستاگرام به شما در دنبال کردن دوستان تان کمک می‌کند. اگر مایل نیستید همگام سازی انجام شود گزینه Disconnect را انتخاب نمایید.  

نکته: دلیل اینکه مخاطبین  برای شما در اینستاگرام بالا نمی آید قطع همگام سازی مخاطبین اینستاگرام می‌باشد. یعنی اطلاعات مخاطبینی که قبلا همگام سازی شده اند به صورت خودکار حذف می‌شوند.

جلوگیری از پیدا شدن  و ردیابی در اینستاگرام با شماره تلفن

شما هم به دنبال راهی برای جلوگیری از ردیابی شدن و پیدا شدن با شماره تلفن در اینستاگرام هستید این کار خیلی پیچیده ای نمی‌باشد و شما به راحتی می توانید شماره تلفن خود را از برنامه اینستاگرام حذف نمایید.

نکته: این نکته لازم به ذکر است  برای حذف شماره تلفن حتماً باید ایمیلتان را در اینستاگرام ثبت کرده باشید.به دلیل اینکه باید حداقل یک راه ارتباطی با اینستاگرام داشته باشید تا در مواقع ضروری مانند هک شدن اکانت اینستاگرام تان یا فراموش کردن رمز ورودتان وقایع رخ داده را به اطلاع شما برساند.

بنابراین اگر ایمیلتان با برنامه متصل نیست  ابتدا در تب پروفایلتان گزینه Edit Profile را لمس نمایید و ایمیل خود را در بخش Email Address وارد نمایید. سپس بعد از اینکه ایمیل خود را تایید کردید می‌توانید در همان قسمت Edit Profile شماره موبایل خود را حذف نمایید.

 

پیشنهاد مطلب: می خوای برنامه و ویدئوهای سنگین دانلود کنی نگرانی اینترنت قطع شه، به دنبال برنامه دانلود هستی مقاله ما رو از دست نده.

 

بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام نسخه جدید

گاهی ممکن است با انجام ترفند های بالا، همچنان مخاطبین شما در اینستاگرام دیده نشوند، مخصوصا اگر به تازگی اینستاگرام را اپدیت کرده باشید.

 

در آپدیت جدید این دسترسی برداشته شده است و شما دیگر نمیتوانید به مخاطبین اینستاگرام در گوشی خود دسترسی پیدا کنید، این مورد میتواند یک باگ باشد که به زودی و در آپدیت های بعدی برطرف شود همچنین میتواند به دلیل امنیت مخاطبین در اینستاگرام این دسترسی برداشته شده باشد 

 

 سخن آخر

 

در این مطلب تمامی موارد را در رابطه با همگام سازی مخاطبین اینستاگرام را برای شما آموزش دادیم. در این مقاله به مواردی نظیر پیدا کردن افراد با شماره تلفن و جلوگیری از پیدا شدن و ردیابی در اینستاگرام با شماره تلفن پرداختیم. اگر با چنین سوالاتی نظیر: علت بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام چیست؟ یا، چطور می‌توان  مخاطبین‌ را در اینستاگرام همگام سازی کنیم؟ ، و چطور می توانیم در اینستاگرام مخاطبین را پیدا کنیم؟ ویا، چطور می‌توانم از پیدا شدن و ردیابی در اینستاگرام با شماره تلفن  جلوگیری کنیم؟ مواجه شدید به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را از  شرکت رایانه کمک آنلاین مطالعه نمایید. امیدواریم این مطلب هم برای شما مفید بوده باشد شرکت رایانه کمک همیشه در تلاش است که آگاهی هموطنان را در رابطه با تکنولوژی ، مشکلات کامپیوتری و مشکلات تلفن های همراه بالا ببرد ، در صورتی که با هر گونه مشکل کامپیوتری برخورد کردید میتوانید به صورت تلفنی با شرکت پشتیبان کامپیوتر رایانه کمک با شماره های 9099071540 و 0217129 تماس برقرار کنید و مشکل کامپیوتری خود را برطرف کنید.

همچنین در صورت بروز مشکلات سخت افزاری میتوانید کیس و لپ تاپ خود را برای تعمیر به شرکت رایانه کمک انتقال دهید و یا با ثبت مشکل خود در سامانه آنلاین رایانه کمک درخواست خدمات کامپیوتری در محل را داشته باشید.