انتخاب بهترین سایت برای رپورتاژ | رایانه کمک
1400/10/20 - 09:52

انتخاب بهترین سایت برای رپورتاژ

انتخاب بهترین سایت برای رپورتاژ کدام است؟

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید حتما با مفهوم رپورتاژ آشنا هستید و مزایا و معایب آن را میدانید، در این مقاله هدف ما این است که کاربران عزیز رایانه کمک این توانایی را داشته باشند که بتوانند تصمیم بهتر و آگاهانه‌تری دربارۀ کجا و چطورمنتشر کردن رپورتاژ بگیرند

بنابراین چنانچه مشغول خواندن این مقاله آموزشی از سری مقالات شرکت مشاوره کامپیوتری رایانه کمک هستید، احتمالاً تصمیم دارید تا هر چه زودتر اولین رپورتاژ خود را منتشر کنید. و حالا این سوال برای شما پیش آمده است که کدام وب‌سایت بهترین بازدهی رپورتاژ آگهی را  میتواند در اختیار شما قرار دهد؟

بنابراین در این مقاله قرار است مشاهده کنیم که ویژگی‌های یک رسانه خبری خوب چه چیز هایی میتواند باشد و برای انتخاب بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی‌های باید چه معیارهایی را در نظر داشته باشیم. پس با خدمات کامپیوتری رایانه کمک همراه باشید.

 

 

چطور بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی را انتخاب کنم؟

همانطور که قبلا در این مورد با هم صحبت کردیم، انتشار رپورتاژ در کل با 2 هدف مختلف میتواند انجام ‌شود:

هدف اول میتواند معرفی و برندینگ کسب و کار شما باشد بنابراین :  زمانی که رسانه درستی را برای معرفی برند خود انتخاب کنید، یک آگهی رپورتاژ هم توانایی این را دارد که در فروش شما تاثیر داشته باشد و هم میتواند باعث شود برنده شما شناخته شود و یا افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند 

هدف دوم در رپورتاژ آگهی میتواند افزایش رتبۀ گوگل ‌وب‌سایت ما باشد : همانطور که میدانیدر پورتاژ به عنوان معرفی وب‌سایت شما توسط یک منتشرکننده باشد که یکی از تکنیک‌های سئو به شمار می‌آید.

 

میدونی چطوری میتونی موقعیت کسب و کار یا سایتت رو داخل نقشه گوگل ثبت کنی؟ میدونی چقدر باعث فروش بیشتر میشه؟ با من تا انتهای مطلب " ثبت مکان در گوگل مپ" همراه باش تا بهت بگم باید چکار کنی.

 

تشخیص سایت مناسب برای رپورتاژ

بنابراین در این مقاله قصد داریم 10 معیار بسیار مهم را به شما عزیزان معرفی کنیم که بر اساس آنها می‌توانید تشخیص درستی داشته باشید  که منتشر کردن رپورتاژ در یک وب‌سایت، چقدر در رسیدن به هر یک از این دو هدف به شما عزیزان کمک خواهد کرد، بنابراین دوباره به پاراگراف قبل برگردین و دو هدف رو مجدد بخونید این دو هدف رو در رپورتاژ آگهی دادن نباید فراموش کنید.

بنابراین ازتون اجازه میخوام بدون معطلی به سراغ اصل مطلب بریم حالا میخواهیم با هم یک وب سایت رو در نظر بگیریم و ببینیم چه ارزشهایی رو میتونیم برای این وب سایت در نظر بگیریم و رپورتاژ بریم.

 

1.بررسی موضوع وب سایت مورد نظر

اولین معیاری که میتونیم بررسی کنیم تا ارزش رپورتاژ دادن در یک وب‌سایت را بررسی کنیم این است که ، موضوع وب‌سایت مورد نظر چه چیزی را مطرح میکند. در نظر داشته باشید که هر چقدر موضوع وب سایت هدف به زمینۀ کاری شما نزدیک‌تر باشد، انتشار رپورتاژ آگهی در آن وب‌سایت برای شما مناسب تر خواهد بود.

 

 

احتمال میدم الان دارین پیش خودتان می‌گویید که این موضوع که خیلی بدیهی است و نیازی به گفتن نداشت. قطعا زمانی که یک وب‌سایت موضوعی مرتبط با کار ما داشته باشد، شانس اینکه کاربران آن به مشتریان ما تبدیل شوند بیشتر میشود. دقیقا هم حق با شماست و دارین درست فکر می‌کنید. اما این موضوعی که بیان کردیم تنها دلیلی نیست که اهمیّت داشتن موضوع یک سایت را بیان کردیم.

موضوع دیگری که در این قسمت باید به آن توجه کنیم این ا ست که مرتبط بودن یک وب‌سایت بر روی تاثیری که رپورتاژ روی سئو سایت شما می‌گذارد هم تفاوت ایجاد می‌کند. اما چطور اینکار رو انجام میدهد؟ برای پاسخ دادن به این سوال، اجازه دهید یک سوال دیگر از خودمون بپرسیم: فرض کنید که  من یک آشپز هستم و به شما یک رستوران را پیشنهاد میدهم ، در این صورت شما به من  بیشتر اعتماد میکنید و یا وقتی که من خودم چندان سر رشته‌ای از غذا ندارم؟ گوگل هم کاملا مثل شما فکر می‌کند. یعنی زمانی که از یک سایت مرتبط بک لینک ورودی می‌گیریم، ارزش بیشتری برای این لینک قائل می‌شود.

 

2.مخاطبان مورد نظر وب‌سایت برای رپورتاژ آگهی

این را نیز باید در نظر بگیریم اگر هدف ما از  دادن رپورتاژ آگهی به یک سایت فقط سئو نیست و دوست داریم دیده شویم، این خیلی مهم است که مخاطبانِ رسانۀ مد نظر ما را نیز بشناسیم. هر چقدر مخاطبان این رسانه به مشتریان بالقوه ما نزدیک‌تر باشند، ارزش این رسانه برای ما خیلی بیشتر است برای اینکه ما در این رسانه تبلیغ سایت خودمون رو انجام بدیم .

 

حالا این رو بدونید برای اینکه بتوانید از نظر نوع مخاطب یک رسانۀ درست انتخاب کنید، نیاز دارید دو سوال را از خودتون بپرسید:

 

سوال اول اینکه مخاطبان این رسانه چه کسانی هستند؟

شناخت سن، جنسیت، علایق و ویژگی‌های کسانی که مخاطب یک سایت هستند، قطعاً می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر شما کمک کند. مثلاً اگر قرار است رپورتاژ خبری شما دربارۀ یک وسیله برای آشپزخانه باشد، پس هدف اصلی شما، زنان خانه دار هستند و باید به سراغ سایت‌هایی بروید که مخاطبان اصلی آنها را این قشر از افراد تشکیل می‌دهند.

 

دوست داری قدرت مقالات سایتت رو قوی کنی که هیچکس نتونه باهات رقابت کنه؟  من چند تا راهش رو به صورت رایگان بهت میگم تنها کافیه مطلب "تقویت محتوا با‏ 3 تکنیک سئو داخلی قدرتمند" بخونی

 

سوال دوم اینکه آیا این وب‌سایت  خواننده‌های ثابتی داره؟

وب‌سایت‌هایی که پربازدید هستند را میتوانیم از نظر نوع مخاطب به دو دسته تقسیم کنیم. دستۀ اول وب‌سایت‌هایی هستند که خواننده‌های ثابتی دارند. در این وب سایت ها خواننده‌هایی هستند که مدام به این سایت ها سر می‌زنند و مطالب جدیدی که بر روی سایت قرار میگیرد را می‌خوانند.  و اما دستۀ دوم وب‌سایت‌هایی هستند که خوانندۀ ثابت ندارند، اما با حضور پر رنگ خودشون در گوگل، این توانایی را داشتند که بازدیدکنندگان بسیار زیادی را برای خود داشته باشند.

حال این موضوع برای شما حالات متفاوتی از خواننده  ها را به همراه دارد در حالت اول، شما  مطمئن هستید که رپورتاژتان توسط خواننده‌ها دیده میشود.اما در حالت دوم، برای اینکه مقالۀ ما دیده شود، حتماً باید سایت مورد نظر رتبۀ خوبی را در گوگل کسب کرده باشد.

 

 

بررسی رتبۀ الکسای وب‌سایت برای رپورتاژ دادن

البته حتما میدانید که وب سایت الکسا را نمی‌توانیم به عنوان یک معیار بی‌نقص و تمام و کمال دربارۀ رتبه یک وب‌سایت بدانیم، اما مسلما اطلاعات این ابزار می‌تواند به صورت تقریبی به ما کمک کند تا تفاوتی که بین یک سایت مطرح و غیر مطرح وجود دارد را شناسایی کنیم.

برای دیدن رتبه اکسای سایت مورد نظر کافی است وارد آدرس www.alexa.com/siteinfo شوید و آدرس سایت مد نظرتان را وارد کنید پس از وارد کردن آدرس سایت اطلاعات و آمار مرتبط برای شما نمایش داده شود

اولین چیزی که در این آمار مورد اهمیّت است ، رتبۀ وب‌سایت مورد نظر در ایران است. هر چقدر این عددی که برای رتبه مشاهده میکنید پایین‌تر باشد، بدین معنی است که سایت مورد نظر مطرح‌تر است و بازدیدکنندگان بیشتری نیز دارد.

البته، نکته مهم این است که این تنها آماری نیست که شما می‌توانید از الکسا متوجه شوید. اگر در صفحه آمار وب‌سایت در الکسا کمی پایین‌تر بروید، بخشی را خواهید دید با نام Search Analytics ، اگر روی این بخش کلیک کنید به  اطلاعات بیشتری از وب سایت مورد نظر دسترسی خواهید داشت.

 

 

به قسمت Search Traffic  بروید و این بخش را مشاهده کنید؛ در این بخش شما متوجه میشوید که به صورت حدودی، چند درصد از کاربران وب‌سایتی که در حال بررسی هستید از طریق گوگل به آن وارد می‌شوند. هر چقدر که این درصد بالاتر باشد، بدان معنی است که سایت مد نظر بیشتر مورد اعتماد گوگل است و لینک شما در این سایت تاثیر بیشتری دارد. نکته دیگری که شما می‌توانید از درصد بالای این آمار متوجه شوید، این است که اکثر مخاطبان یک سایت از گوگل هستند بنابراین خوانندگان ثابت کمتری داخل این سایت هستن.

در نظر داشته باشید که ترافیک جستجوی یک وب‌سایت حتما لازم است در کنار رتبه آن تفسیر شود. این بدین معنی است که اگر یک وب‌سایت رتبۀ خوبی در الکسا ندارد (مثلاً سایت 8000 ایران است)، آن‌وقت اینکه چند درصد کاربرانش از طریق گوگل آمده‌اند دیگر خیلی مهم نیست.

 

 

 

4.  اعتبار ‌سایت را از نظر کاربران بررسی کنید

بیشتر سایت‌های ایرانی در زمان انتشار رپورتاژ آگهی، اینکه این مقاله تبلیغاتی است را به اطلاع خوانندگان خود می‌رسانند. اینکار را به این دلیل انجام میدهند که اگر اطلاعاتی اشتباه و یا تبلیغاتی در این مقاله هست آسیبی به مقاله های سایت نزند و از اعتبار سایت مورد نظر کم نکند.

این موضوع که کاربران چقدر برای یک سایت ارزش قائل هستند همیشه از اهمیّت بسیار بالایی برخوردار است. آیا می‌پرسید چرا؟ اجازه دهید الان کامل براتون توضیح دهیم.

درست است که کاربران وب سایت مورد نظر می‌دانند که رپورتاژ شما یک تبلیغ است که در این سایت قرار گرفته است ، اما باز هم برایشان خیلی مهم است که این تبلیغ توسط یک سایت قابل اعتمادشان منتشر شده  است و یا نه. شاید به صورت خودآگاه هم این موضوع رو متوجه نشن اما به صورت ناخودآگاه قطعا برایشان مهم است. بنابراین بسیار طبیعی است که وقتی شما در یک سایت معتبر رپورتاژ خود را انتشار دهید ، تاثیر بسیار بهتری در تبلیغات و برندینگ شما بگذارد.

البته بعضی اوقات هم اتفاق میافتد که بتوانید از یک سایت درخواست کنید که خودش برای شما مقاله‌ای تهیه کند. در این حالت، اعتبار یک سایت اهمیّتی دو چندان پیدا می‌کند.

 

5. بررسی اعتبار سایت از لحاظ سئو سایت

بنابراین تا به اینجا بیان کردیم که هر چقدر یک وب‌سایت اعتبار بیشتری در گوگل داشته باشد، بک لینک گرفتن از آن بیشتر برای شما تاثیرگذار است. اما این موضوع خیلی مهم است که ما چگونه می‌توانیم اعتبار یک وب‌سایت را بسنجیم؟

باید بگویم که برای سنجش اعتبار یک سایت ، ابزارهای متنوعی در دسترس است. که یکی از بهترین ابزارها برای این کار، سایت Mozbar  (ماز یا موز بار) است.

برای استفاد ه از این ابزار کافیه تولبار ابزار موز یا ماز را بر روی مرورگر خود نصب کنید، در این حالت به راحتی می‌توانید از میزان اعتبار هر وب‌سایتی مطلع شوید و دربارۀ تاثیر آن تصمیم‌گیری کنید. برای نصب این تولبار می‌توانید به صفحه ماز بار در سایت افزونه‌های گوگل کروم مراجعه کنید.

 

 

زمانی که تولبار ماز بر روی مرورگر شما نصب باشد (و بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود در ماز شده باشید)، با ورود به یک سایت و فعال کردن این تولبار می‌توانید سه آمار متفاوت را با استفاده از این ابزار ببنید:

DA:  اولین آماری که ابزار ماز به شما می‌دهد، میزان اعتبار دامنه domain Authority است. هر قدر این عدد ی که نشان داده میشود به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار کلی سایت مد نظر شما بیشتر در نظر گرفته شده است .

PA:  این آماری که گفته شد اعتبار صفحه‌ای را نشان میدهد که در حال حاضر در آن هستد. بنابراین در نظر داشته باشید که حتما لازم است برای تصمیم‌گیری بهتر و نگاهی دقیقتر ، نگاهی هم به اعتبار صفحۀ اصلی سایت مورد نظر بیاندازید. علی الخصوص اگر قرار است مقالۀ رپورتاژ سایت شما در صفحه اول سایت مورد نظر به نمایش گذاشته شود چرا که شما با دیدن اعتبار صفحات نمیتواند اعتبار دامنه را تشخیص دهید.

  Spam Score: زمانی که در حال مشاهده این آمار هستید شما با گزینه اسپم اسکور رو به رو میشوید اما این عدد نشان‌دهندۀ چیست ؟ در این قسمت شما میزان اسپم بودن یک سایت را میتوانید بررسی کنید. در واقع، ابزار moz برای سنجش کیفیت یک سایت از 14 معیار استفاده میکند و هر کدام از معیار های مورد نظر تحقق پیدا نکرده باشد به عدد اسپم اسکور سایت اضافه میکد. اما شما باید بدانید اگر سایتی که میخواهید رپورتاژ در آن انتشار دهید دارای امتیاز اسپم بالایی است، از انتشار رپورتاژ در آن صرف نظر کنید. به این دلیل که نه تنها تاثیر مثبتی بر روی سایت شما ندارد بلکه ممکن است به دلیل این امتیاز منفی بالا تاثیر منفی هم بر روی سایت شما داشته باشد.

 

6.بررسی لینک ها و تعداد لینک ها در رپورتاژ

زمانی که میخواید به سایتی رپورتاژ بدهید متوجه میشوید که سایت‌های مختلف قوانینی متفاوتی هم برای انتشار رپورتاژ آگهی شما در نظر دارند. که یکی از این قوانین که در زمان قرارداد در رابطه با آن صحبت میکنید ، تعداد و نوع لینک‌هایی است که اجازه میدهند شما در آگهی خود قرار دهید.

 

انواع لینک ها و تعداد لینک ها در رپورتاژ

قبل از اینکه بخواهیم در مورد قوانین صحبت کنید اجازه دهید در ابتدا در رابطه با تعداد لینک ها صحبت کنیم. اول از همه به این نکته توجه داشته باشید که هر چه تعداد لینک‌های یک مقاله بیشتر باشد، اعتبار کمتری به هر صفحۀ لینک‌شده را منتقل خواهد کرد بنابراین تعداد بالای بک لینک گرفتن نباید براتون در اولویت قرار گرفته باشه . حتی زمانی که شما در لینک سازی زیاده روی کنید ممکن است از طرف گوگل خطاهایی هم دریافت کنید، با همه این احوالات اینکه ما دقیقا بدانیم یک سایت از یک مقاله رپورتاژ حاضر است چند بک لینک در اختیار ما قرار دهد بسیار مهم است.

مورد دیگری که لازم است در مورد با لینک‌های مقاله رپورتاژ بدانیم این است که لینک از چه نوعی قرار است در داخل مقاله ریپورتاژ ما قرار بگیرد این مورد خیلی مهم است که بدانیم لینک‌ها از نظر اعتباری که برای آنها در نظر گرفته میشود ، به دو دستۀ لینک های Follow و لینک های No follow  تقسیم می‌شوند. لینک‌هایی که با نام فالو میشناسیم همان لینک هایی هستند که علاوه برا اینکه بک لینک از سایت مورد نظر میگیرید از اعتبار سایت مورد نظر هم اعتبار به سایت شما داده میشود. اما زمانی که یک لینک ویژگی نوفالو داشته باشد، از سایت مورد نظر اعتباری به سمت سایت شما نمیآید حداقل میتوانیم بگویم به مقدار خیلی زیادی جا به جایی اعتباری نخواهیم داشت، بنابراین زمانی که شما از سایتی لینک نو فالو میگیرین قرار نیست اعتباری از سایت مورد نظر به سایت ما انتقال پیدا کند.

معمول سایت هایی که ریپورتاژ انتشار میدهند اجازۀ قرار دادن 3 لینک فالو را در یک مقاله را به شما می‌دهند. این تعداد از بک لینک گرفتن از یک مقاله کافی است، چرا که با این تعداد ما به راحتی میتوانیم مختلف وب‌سایت خودمان لینک بدهیم. اما خیلی از مواقع  پیش میآید که تعداد لینک ها کمتر باشد و یا بیشتر باشد و یا لینک های نوفالو به سمت سایت شما بیآید و شما الان متوجه شدین که هر چی تعداد لینک ها بیشتر باشد و از لینک های نوفالو استفاده شود اعتبار رپورتاژ کمتر خواهد شد.  

 

دوست داری سایتت رو روی تمام کلمه های کلیدی مرتبط به کارت لینک اول کنی؟ برای اینکار اول باید بهترین کلمات کلیدی کارت رو انتخاب کنی. من رایگان همه ایناور بهت گفتم تنها کافیه مطلب " انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سئو" رو ببینی

 

7. رپورتاژ آگهی مورد نظر دائمی است یا موقت؟

بسیاری از وب‌سایت‌ها زمانی که شما میخواهید رپورتاژ آگهی بدهید اعلام میکنند که رپورتاژ آگهی شما را به صورت مدت‌دار انتشار میدهند. به این صورت که رپورتاژ سایت شما تنها به مدت 6 ماه، 1 سال یا ... در وب،  سایت آنها قرار خواهد گرفت و پس از گذشت این مدت آگهی پاک خواهد شد. اما ما به عنوان کارشناسان سئو دادن رپورتاژ به این سایت‌ها را به شما پیشنهاد نخواهیم داد. چرا که اولا باید در نظر داشته باشید خبری از تاثیر طولانی‌ مدت  بک لینک های دریافتی نیست و تاثیر رپورتاژ برای وب سایت ما کم می‌شود. از طرفی با حذف شدن بک لینک شما از سایت مورد نظر اگر بک لینک فالو گرفته باشید به اعتبار سایت شما لطمه وارد میکند.

 

8.ریپورتاژ در کجای سایت قرار خواهد گرفت؟

بیشتر وب‌سایت‌هایی که با آنها قرارداد رپورتاژ میبندیم ، رپورتاژ  مشتری خود را در صفحه اصلی و بین مطالب خود انتشار میدهند. اما برخی از ، وب‌سایت‌ها هم وجود دارند که رپورتاژ اگهی مورد نظر را فقط در دسته‌بندی رپورتاژ آگهی ها منتشر می‌کنند و در صفحه اصلی شما این مقاله را مشاهده نخواهید کرد (البته در برخی مواقع شما میتوانید با پرداخت مبلغ بیشتر، انتشار رپورتاژ در صفحه اصلی را خواستار شوید)اما در نظر داشته باشید ک این موضوع دو تاثیر منفی ممکن است داشته باشد:

در این حالت مقاله رپورتاژ شده ای که از طرف وب سایت شما انتشار داده شده است در معرض دید تمامی خوانندگان سایت مورد نظر قرار نمی‌گیرد،  بنابراین میتوانیم بگوییم تنها از لحاظ سئو برای سایت ما تاثیرگذار است.

البته باید در نظر داشته باشیم از آنجایی که ریپورتاژ مورد نظر از صفحه اصلی اعتباری دریافت نمیکنه و اعتبارش رو از صفحات داخلی میگیره باز هم اعتبار کمتری دریافت خواهد کرد.

 

 

9.آیا تعداد کلمات و تصاوری رپورتاژ محدود است؟

مسئله آخری که در زمان ارزش‌گذاری بر روی یک وب‌سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی لازم است در نظر بگیریم ، این است که وب‌سایت مورد نظر چه محدودیت‌هایی را از لحاظ تعداد کلمات و تصاویر برای ما در نظر خواهد گرفت. ممکن است به نظر بیاید این محدودیت آنقدرها هم مهم نیست، اما فراموش نکنید که معمولاً مقاله هایی که محتوای طولانی‌تری دارند و همچنین تصاویر بیشتری ، در رتبه‌های بهتر گوگل قرار خواهند گرفت. (بنابراین این موضوع باعث میشود سخت‌گیری هایی که سایت‌های منتشرکنندۀ رپورتاژ در انتشار مقالات ریپورتاژ در نظر میگیرند کمی عجیب به نظر برسد.)

 

انواع مختلف سایت های ارسال رپورتاژ

تا به اینجا ما کاملا متوجه شدیم که با توجه به چه گزینه ایی میتوانیم کیفیت یک وب‌سایت را بسنجیم. اما اجازه بدین به این اطلاعاتی که تا به اینجا گرفتیم بسنده نکنیم و به سراغ اطلاعات بیشتری بریم.

بر طبق تجربه میتوانیم سایت هایی که رپورتاژ آگهی قبول میکنند را به سه دسته تقسیم کنیم.

 

1-وب سایت های تفریحی برای انتشار آگهی

سایت های تفریحی معمولا از همه مسائل مقاله های متختلفی را بر روی سایت خود قرار میدهند این سایت ها معمولا خوانندگان ثابتی برای خود ندارن و یا شانس پیدا شدن مقاله شما توسط خواننده ها کم است ، بنابراین نمیتوانیم بر روی جنبۀ تبلیغاتی رپورتاژ خیلی حساب باز کنید. اما با همه این احوالات، وب‌سایت‌های تفریحی معتبر و مورد اعتماد گوگل هم تعدادشون کم نیست و رپورتاژ در این وب‌سایت‌ها قطعاً به سئو شما کمک خواهد کرد.

مزیت وب سایت های تفریحی برای انتشار مقاله رپورتاژ چیست؟ : قیمت رپورتاژ در این سایت‌ها خیلی پایین در نظر گرفته میشود و بنابراین میتوانید با هزینه پایین لینک سازی کنید.

 

2- وب سایت های تخصصی برای رپورتاژ آگهی

این سایت‌ها به صورت تخصصی در رابطه با یک موضوع مشخص مقالاتی را منتشر میکنند و مخاطبان آنها مشخص هستند. بنابراین طبیعی است که خوانندگان ثابتی داشته باشند که مدام به این سایت ها سر میزنند. مثلاً یک سایت اخبار تکنولوژی را در نظر بگیرید. دور از ذهن نیست که افراد خورۀ تکنولوژی، هر روز زمانی را به خواندن مطالب جدید این سایت اختصاص بدهند، بنابراین این سایت ها میتوانند برای انتشار مقاله شما بسیار مناسب باشند چرا که خواننده های بیشتری ممکن است مقاله شما را ببینند

این سایت ها در کنار اعتبار خوبی که به سایت شما میدهند اما در عین حال هزینه رپورتاژ در این سایت ها بیشتر است.

 

3- وب سایت های خبری

سایت‌های خبری بازدیدکننده‌های ثابت را همیشه دارند . اما از آنجایی که خیلی سخت و معمولاً فقط در ازای دریافت مبلغ بیشتر حاضرند مقاله شما را در صفحه اصلی سایت خود قرار میدهند خیلی هم نباید روی جنبۀ تبلیغاتی رپورتاژ در این سایت‌ها حساب باز کنید.

این سایت ها اعتبار خیلی بالاتری نسبت به 2 مورد دیگر که بیان کردیم به شما بدهد. البته از آن طرف مبلغ بیشتری هم بابت رپورتاژ از شما دریافت می‌کنند.

 

سخن آخر

در این مقاله تمام رازهایی که لازم بود برای انتخاب یک سایت مناسب برای رپورتاژ را به شما عزیزان گفتیم.

امیدوارم از این آموزش نهایت استفاده را برده باشید در صورتی که میخواهید ریپورتاژ آگهی به سایت خاصی بدین میتوانید از کارشناسان فنی ما کمک بگیرین برای تماس با ما از طریق موبایل با شماره 0217129 تماس بگیرید و از طریق تلفن ثابت شماره 9099071540 در دسترس شما عزیزان است.