معرفی افزونه وردپرسی هوش مصنوعی (AI Power) | رایانه کمک
انتشار: 1402/11/02 - بروزرسانی: 1402/11/02 توسط: : امیرحسین سالمی

معرفی افزونه وردپرسی هوش مصنوعی AI-Power

اگه دنبال یک افزونه ی قدرتمند و کامل بر مبنای هوش مصنوعی هستی تا کار تولید محتوا، ساخت تصاویر، فرمها و... رو با خیالی راحت بهش بسپاری بهت پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله ی آموزشی رایانه کمک با من همراه باشی چون میخوام با معرفی افزونه وردپرسی هوش مصنوعی (AI Power) بهت بگم که هوش مصنوعی چقدررررر جذابهههه و چطوری میتونی واسه سایت وردپرسی خودت ازش استفاده کنی؛ پس اگه آماده ای بریم سراغ اصل مطلب...

 

 فهرست مطالب

هوش مصنوعی AI Power

مزایای افزونه ی تولید محتوا با هوش مصنوعی AI Power

ویژگی های افزونه ی AI power

قابلیتهای پلاگین AI Power WordPress

قالب های آماده در افزونه ی AI Power

کلام آخر رایانه کمک...

هوش مصنوعی AI Power

دیگه خودت خوب میدونی که هوش مصنوعی با الگوریتمهای پیچیده مثل انسان عمل میکنه و برای همین هم استفاده از این تکنولوژی در حوزه های مختلف خیلی کار راه اندازه مثل افزونه های مختلف وردپرسی که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند و میتونن در مدیریت سایت خیلی بهت کمک کنند، GPT AI Power یک افزونه ی جامع هوش مصنوعی برای وردپرس است.

📌 راستی تا یادم نرفته اگه دنبال یک مرجع خیلی خوب واسه دانلود نرم افزار میگردی حتما سری به سایت دانلود رایانه کمک بزن چون میتونی هر برنامه ای که دوست داری به صورت رایگان دانلود کنی.

پلاگین AI Power یکی از بهترین و قدرتمندترین افزونه ChatGPT وردپرس شناخته میشه که توسط OpenAI و برای تولید محتوا، فرم ها و تصاویر طراحی و عرضه شده است؛ این پلاگین از فناوری GPT GPT-3.5، GPT-4 و DaVinci بهره گرفته و در واقع یک تولید محتوای خودکار متنی و تصویریه، به خاطر اینکه AI Power با افزونه های سئو مثل یواست و رنک مث هم سازگاره خیلی در بهبود رتبه ی سایت بهت کمک میکنه. حالا در ادامه بیشتر درباره ی قابلیت و ویژگی های این افزونه ی هوش مصنوعی بهت توضیح میدم. اینم باید بدونی که واسه استفاده از این پلاگین نیاز به نسخه ی وردپرس 5.0 و PHP نسخه ی 7.4 داری.

پیشنهاد مطلب: معرفی افزونه هوش مصنوعی (AIKit Pro) برای وردپرس

هوش مصنوعی AI Power | رایانه کمک مرکز حل مشکل کامپیوتر

مزایای افزونه ی تولید محتوا با هوش مصنوعی AI Power

این افزونه که برای تولید محتوای متنی و تصویری طراحی و عرضه شده و مزیت های مختلفی داره که در ادامه مهمترینش رو واست آوردم:

- محتوای باکیفیت

هوش مصنوعی میتونه با الگوریتم های پیشرفته ای که داره به صورت منظم محتواهایی با کیفیت تولید کنه.

- صرفه جویی در زمان

این فناوری جایگزین تولید محتوای دستی شده و با استفاده از هوش مصنوعی AI Power میتونی تا حد زیادی در زمانت صرفه جویی کنی، علاوه بر این میتونی در هزینه هات رو هم تا حد زیادی کم کنی.

-رابط کاربری آسان

رابط کاربری این پلاگین بسیار ساده است و میتونی از طریق پنل تنظیمات به تمامی عملکردهای این افزونه دسترسی داشته باشی. طراحی مینیمالیستی این افزونه بهت کمک میکنه تا بتونی گزینه های مختلف رو به راحتی پیدا کنی.

-راه اندازی ساده

راه اندازی AI Power خیلی آسونه کافیه این برنامه رو دانلود و نصب کرده و بعد میتونی به راحتی از امکانات این پلاگین استفاده کنی. در واقع راه اندازی افزونه ی AI Power WordPress نیاز به دانش و تخصص خاصی نداره.

 پیشنهاد مطلب: بهترین افزونه های تولید محتوا با هوش مصنوعی در وردپرس

ویژگی های افزونه ی AI power

در ادامه میخوام مهمترین ویژگی های پلاگین AI Power رو بهت معرفی کنم؛ پس بزن بریم... 😉

پشتیبانی از RSS

پشتیبانی از توییتر

بهینه سازی سئو

تبدیل متن به گفتار

پشتیبانی از 41 زبان

محتوا نویس خودکار

تولید و ساخت تصاویر

ایجاد فهرست مطالب

پشتیبانی از CTA و URL

تنظیم هدینگ ها (H1-H6)

ایجاد پرسش های متداول

افزودن مقدمه و نتیجه گیری

پشتیبانی از 24 لحن مختلف

پشتیبانی از 44 سبک نوشتاری

تولید محتوای محصولات ووکامرس

تولید محتوای انبوه به صورت همزمان

دارای فرم های هوش مصنوعی آماده

پشتیبانی از تمامی موتورهای جستجو

پیشنهاد عناوین برای پست و محصولات

ادغام با ویرایشگرهای کلاسیک و گوتنبرگ

پشتیبانی از Call-to-Action و Anchor text

همخوانی و پشتیبانی از Yoast SEO، Rank Math و All In One SEO

قابلیتهای پلاگین AI Power WordPress

از جمله مهمترین قابلیتهای پلاگین آی ای پاور عبارت است از:

تولید محتوا با AI Power

همونطور که از اول مقاله دارم بهت میگم با این افزونه میتونی فقط با یک کلیک ساده محتوایی باکیفیت تولید و در سایت وردپرسی خودت منتشر کنی، ماژول نویسنده ی محتوا در افزونه ی AI Power شامل 2 بخش سفارشی و اکسپرس است.

در حالت سفارشی میتونی با کنترل بیش تری محتوا ایجاد کرده و اجازه داری با هوش مصنوعی خروجی مطابق با نیازهای خودت تولید کنی، اما در حالت اکسپرس به صورت پیشفرض یک مقاله ی 500 کلمه ای با 5 عنوان تولید میشه و میتونی مطابق با نیازهای خودت تنظیمات مختلفی اعمال کنی.

تولید محتوا با AI Power | پاسخ آنلاین به مشکلات موبایل

افزونه ی AI Power  و بهینه سازی سئو

یکی دیگه از قابلیتهای کاربردی افزونه ی آی ای پاور مربوط به بهینه سازی سئو است؛ در واقع این هوش مصنوعی میتونه توضیحات متا رو به صورت خودکار به مقاله و پست های سایتت اضافه کنه. کافیه از بخش تنظیمات افزونه تب سئو رو انتخاب کنی و با فعال کردن 2 چک باکس برای نوشته هات توضیحات متا خواهی داشت؛ با انتخاب "متا دیسکریپشن" به صورت خودکار توضیحات متا ایجاد میشه و همونطور که میدونی این یکی از فاکتورهای مهم سئوی سایته.

اگه واسه ی سایتت از افزونه هایی سئو مثل یواست و رنک مث یا هر پلاگین دیگه ای استفاده میکردی عیبی نداره میتونی افزونه ی هوش مصنوعی جدید رو باهاشون ادغام کنی.

محتوا نویس خودکار  (Auto Content Writer)

این قابلیت بهت کمک میکنه تا تولید محتوا رو به حداکثر برسونی، در واقع Auto Content Writer میتونه چند تا مقاله رو به صورت همزمان ایجاد کنه و فقط کافیه با وارد شدن به تب "ویرای انبوه" عنوان مورد نظرت رو وارد کنی و بعدش هم تنظیمات محتوا رو انتخاب کرده و گزینه ی "تولید کن" رو بزنی؛ به همین راحتی! 😊

چت ChatGPT سفارشی از طریق AI Power

ChatGPT سفارشی بهت این امکان رو میده تا خیلی راحت ربات چت رو به وب سایت خودت اضافه کنی؛ با این هوش مصنوعی میتونی خیلی راحت زبان ربات چت و لحنش رو تغییر بدی.

ساخت فرم های هوش مصنوعی با آی ای پاور

پلاگین AI Power یک ماژول فرم هم داره که بیش از 100 تا فرم هوش مصنوعی واسه ی وب سایت وردپرسی خودت میتونی پیدا کنی،  قسمت فرم های هوش مصنوعی یکی از پرکاربردترین بخش های این پلاگین است. برگه ی Properties بهت این امکان رو میده تا عنوانی واسه ی فرم خودت انتخاب کرده و بعدش دسته بندی مشخص کنی.

 رایانه کمک

هوش مصنوعی وردپرس و تبدیل فایل صوتی به متن

میتونی خیلی راحت با این افزونه ی هوش مصنوعی فایل های صوتی رو به فرمت متن تبدیل کنی، این پلاگین از تمامی فرمت های صوتی mp3، mp4، mpeg، mpga، m4a، wav  و webm  پشتیبانی میکنه. تبدیل گفتار به پست تنها با یک کلیک ساده از مهمترین ویژگی های AI Power است.

تولید تصاویر با کمک هوش مصنوعی وردپرس

ایجاد تصاویر هم یکی دیگه از قابلیت های افزونه ی AI Power است، میتونی واسه ی تولید تصاویر متناسب با محتوا از این ویژگی هوش مصنوعی استفاده کنی؛ کافیه در بخش تولید تصویر یا  Image Generatorیک پیام متنی وارد کرده و دکمه ی "تولید کن" رو انتخاب کنی بعدش میتونی تصاویر مورد نظرت رو انتخاب و آنها رو در کتابخانه ی وردپرس ذخیره کنی.

تولید تصاویر با کمک هوش مصنوعی وردپرس | کمک رایانه

قالب های آماده در افزونه ی AI Power

این افزونه ی هوش مصنوعی بیش از 100 تا قالب آماده داره که میتونی به سایت خودت اضافه کنی علاوه بر این میتونی با کمک رابط کاربری ساده قالب های خودت رو به دلخواه طراحی کنی؛ میتونی با تب های مختلف منوی PromptBase طرح های خودت رو سفارشی کنی.

تب Properties: میتونی عنوانی رو واسه ی درخواستت وارد کرده، دسته ای رو انتخاب و یک نمونه پاسخ اضافه کنی.

تب AI Engine: میتونی مدل جی پی تی که تصمیم داری واسه ی درخواستت استفاده کنی انتخاب کرده و پارامترهای مدل رو سفارشی کنی.

تب Style: با این تب میتونی آیکون، رنگ پس زمینه، رنگ ایکون و برند وب سایتت رو سفارشی کنی.

تب Frontend: در این تب میتونی مشخص کنی که نتیجه اعلان در چه بخشی به کاربران نشون داده بشه ویرایشگر متن یا درون خطی؛ دکمه های پیش نویس و پاک سازی رو هم میتونی نمایش بدی.

کلام آخر رایانه کمک...

در آخر ازت تشکر میکنم که همراه من بودی و امیدوارم این هوش مصنوعی جدید تولید محتوا رو خیلی خوب شناخته باشی؛ همانطور که در این مقاله ی آموزشی رایانه کمک هم بهت گفتم AI Power یک پک کامل هوش مصنوعی برای سایت های وردپرسی است که میتونی خیلی ازش استفاده کنی واسه تولید محتوا ، ربات چت ها، ساخت تصاویر، ایجاد فرم، بهینه سازی سایت و ... حالا اگه سوالی درباره ی نصب و راه اندازی این افزونه ی کاربردی داری که در این مقاله بهش پاسخ داده نشده میتونی از طریق شماره های 9099071540  و  0217129 با کارشناسان رایانه کمک تماس بگیری؛ متخصصین این مجموعه میتونن راهنماییت کنند.