معرفی افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز – ارتباط با کارشناسان کامپیوتری
انتشار: 1402/11/12 - بروزرسانی: 1402/11/12 توسط: : سید جلال حسینی

معرفی افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز

 

امروزه برای طراحی سایت از افزونه‌ های مختلفی استفاده می ‌شه که استفاده از این افزونه‌ ها علاوه بر اینکه روند انجام امور رو خیلی راحت‌تر از قبل می ‌کنه، به به دارنده سایت هم کمک می ‌کنه تا راحت‌تر بتونه کار های مربوط به مشتری ها رو هندل کنه. تو مقالات قبلی در رابطه با برخی از این افزونه ها مثل افزونه آمار سایت در وردپرس آشنا شدیم و تو این مقاله می خوایم یه افزونه کاربردی دیگه رو بهت معرفی کنیم.

یکی از اساسی‌ترین کار هایی که توی وب سایت‌ های مختلف کاربران با اون درگیر می شن، روند احراز هویت و ورود به سایته. پروسه احراز هویت هرچه راحت‌تر و سریعتر انجام بشه، برای اون سایت بهتر خواهد بود و کاربران تمایل بیشتری به استفاده از خدمات اون سایت خواهند داشت و راحت تر می ‌تونن با سایت ارتباط برقرار کنند.

یکی از بهترین افزونه‌ های ورود و ثبت نام پیامکی، افزونه احراز هست که به دلیل داشتن قابلیت‌ های فوق العاده تونسته محبوبیت بالایی بین کاربرا به دست بیاره. من تو این مقاله قصد معرفی کامل افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز بهت رو دارم. پس اگه تو هم دوست داری به صورت کامل با این افزونه آشنا بشی و در رابطه با خصوصیات و قابلیت‌ های اون اطلاعات بیشتری به دست بیاری، با من در ادامه مقاله همراه باش.

 

 فهرست:

کمی بیشتر درباره افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز بدانیم

بررسی خصوصیات و ویژگی‌ های افزونه احراز

چه دلایلی سبب محبوبیت افزونه احراز بین کاربران شده است؟

امکان ورود تنها با شماره همراه و رمز عبور

داشتن فرم ورود مودال یا پاپاپ در افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز

جمع ‌بندی

 

 

کمی بیشتر درباره افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز بدانیم

افزونه وردپرسی احراز جزو جدیدترین و کاربردی‌ترین افزونه‌ های موجود در بازاره که با استفاده از اون پروسه ورود و ثبت نام پیامکی کاربران خیلی راحت‌تر از قبل انجام می ‌شه. پس اگه تو هم دوست داری به امکاناتی مثل ارسال کد تایید یکبار مصرف، بازیابی رمز عبور به صورت پیامکی، ورود با ایمیل یا نام کاربری و غیره رو دسترسی داشته باشی، می ‌تونی از افزونه احراز استفاده کنی.

کمی بیشتر درباره افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز بدانیم - کمک کامپیوتری آنلاین

بررسی خصوصیات و ویژگی‌ های افزونه احراز

افزونه احراز به دلیل داشتن یه سری قابلیت‌ های منحصر به فرد تونسته محبوبیت بالایی بین کاربرا به دست بیاره. در ادامه قصد دارم به برخی از ویژگی‌ های مهم این افزونه اشاره کنم:

بررسی خصوصیات و ویژگی‌ های افزونه احراز - کمک کامپیوتر تلفنی

🟢 افزونه احراز با سامانه  های پیامکی مختلف کشور مثل فراز اس ام اس سازگاری داره.

🟢 این افزونه از ۵ فرمت شماره همراه ایرانی پشتیبانی می ‌کنه.

🟢 افزونه احراز از ووکامرس هم پشتیبانی می ‌کنه.

🟢 افزونه احراز با اعداد فارسی هم سازگاری داره.

🟢 با استفاده از افزونه احراز امکان بازیابی رمز عبور به صورت پیامکی فراهمه.

🟢 در افزونه احراز امکان نمایش فرم‌ ها به شکل پاپاپ و مودال وجود داره.

🟢 کاربرا می ‌تونن تعداد رقم‌ های کد تایید رو در افزونه احراز مشخص کنند.

🟢 با استفاده از این افزونه امکان ورود کاربر به سایت با شماره همراه، نام کاربری و ایمیل فراهمه.

🟢 کاربرا می ‌تونن از کد یکبار مصرف پیامکی و رمز عبور یا هر دوی این موارد برای ورود به سایت استفاده کنند.

🟢 در افزونه احراز در صورت لزوم کاربر دارنده سایت می ‌تونه فیلد های نام، نام خانوادگی، نام کاربری، ایمیل و رمز عبور رو در حین ثبت نام با موبایل فعال کنه تا کاربر را ملزم به وارد کردن این فیلد ها کنه.

🟢 در افزونه احراز امکان مشخص کردن مسیر ورود و ثبت نام کاربر توسط دارنده سایت وجود داره.

🟢 اگه می ‌خوای قابلیت ارسال پیامک از سامانه پیامک کمکی در حین درخواست ارسال مجدد کد تایید توسط کاربر رو داشته باشی، افزونه احراز این امکان را در اختیارت قرار می ده.

🟢 دارنده سایت می تونه محدودیت زمانی ارسال مجدد پیامک رو بر حسب ثانیه از طریق افزونه احراز مشخص کنه.

🟢 کد کوتاه دکمه مودال

🟢 در افزونه احراز بعد از اینکه آخرین رقم توسط کاربر وارد شد، امکان ارسال و اعتبارسنجی کد تایید به شکل خودکار فراهمه.

🟢 در این افزونه امکان مشخص کردن اولویت روش ورود با شماره همراه یا رمز عبور وجود داره. این به انتخاب کاربر برمی ‌گرده که بخواد کدوم یک از این دو روش رو برای ورود اولویت قرار بده.

🟢 دارندگان سایت می ‌تونن اقدام به آپلود لوگو و متن دلخواه کنار لوگو در این افزونه کنند.

 

جدیدا خیلی از سایت ها هک میشن! بیا تا با هم یاد بگیریم چطوری تایید دو مرحله در سایت وردرپرسی خودمون راه بندازیم...

چه دلایلی سبب محبوبیت افزونه احراز بین کاربران شده است؟

همونطور که تو بخش قبلی هم بهش اشاره کردم، افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز برای سایت وردپرسی امکانات و قابلیت‌ های بسیار زیادی را در اختیار کاربرا قرار می ده و این موضوع باعث محبوبیت بالای این افزونه بین کاربر ها شده. علاوه بر این کار کردن با این افزونه خیلی آسون و راحته و دلیل این امر هم طراحی کاربرپسند این افزونس. فرم‌ های افزونه احراز برای ارسال اطلاعات از ajax  استفاده می ‌کنند و این موضوع باعث شده که روند عضویت در سایت بدون نیاز به رفرش مرورگر انجام بشه. در نتیجه عملکرد افزونه احراز خیلی سریعه و هرچی سرعت سایت بالاتر باشه، کاربرا در حین استفاده از سایت احساس لذت بخش‌تری خواهند داشت و تمایل به موندن در سایت پیدا خواهند کرد.

چه دلایلی سبب محبوبیت افزونه احراز بین کاربران شده است؟ - پشتیبانی کامپیوتری به صورت تلفنی

امکان ورود تنها با شماره همراه و رمز عبور

محاسبه هزینه پیامک تو سامانه‌ های پیامکی بر حسب تعداد پیامک انجام می ‌شه. در نتیجه دارندگان سایت بهتره یه روش خوب برای صرفه‌جویی در هزینه ارسال پیامک در نظر بگیرند. خوشبختانه با اعمال یه سری تنظیمات توی افزونه احراز، دارندگان سایت می ‌تونن مشخص کنند که موقع ثبت نام و ورود، کاربر بتونه با داشتن رمز عبور وارد سایت بشه. در نتیجه با اعمال تنظیمات در افزونه احراز کاربر می ‌تونه موقع ثبت نام یه رمز عبور هم وارد کنه تا تو مراجعات بعدی، با رمز عبوری که موقع ثبت نام اولیه وارد کرده بود بتونه وارد سایت بشه و نیازی به ارسال پیامک برای هر بار ورود نداشته باشه. این کار باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ های ارسال پیامک خواهد شد.

 

دوست داری با بهرترین ادیتور های وردپرس آشنا بشی تا راحت هر صفحه رو درست کنی؟ بهترین ادیتورهای وردپرس از زبان کاربران داخلی

امکان ورود تنها با شماره همراه و رمز عبور - مشاوره کامپیوتری تلفنی

برای دریافت راهنمایی بیشتر درباره نحوه دانلود و نصب افزونه احراز بر روی سایت می تونی با کارشناسان رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیری تا به جواب سوالاتت برسی. همچنین می تونی با مراجعه به لینک آموزش نصب افزونه های ورد پرس، روش نصب این افزونه ها رو به صورت قدم به قدم یاد بگیری.

داشتن فرم ورود مودال یا پاپاپ در افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز

همونطور که پیشتر هم بهش اشاره کردم، در افزونه احراز فرم‌ های ورود و ثبت نام به صورت پاپاپ یا مودال طراحی شده. در نتیجه می ‌تونی از این کد کوتاه تو تنظیمات افزونه، تو قالب هم استفاده کنی. کد کوتاه نام برده شده دکمه نمایش فرم مودال رو به نمایش در می اره که با کلیک روی اون، فرم ورود و ثبت نام به شکل مودال یا پاپ پاپ به نمایش در می اد.

داشتن فرم ورود مودال یا پاپاپ در افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز - خدمات کامپیوتری تلفنی

 

جدیدا خیلی از سایت ها هک میشن! بیا تا با هم یاد بگیریم چطوری تایید دو مرحله در سایت وردرپرسی خودمون راه بندازیم...

جمع ‌بندی

تو این مقاله سعی کردم به صورت کامل اقدام به معرفی افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز هویت وردپرس بهت کنم تا بیشتر با خصوصیات و ویژگی‌ های این افزونه کاربردی آشنا بشی تا در صورت لزوم از این افزونه در سایتت استفاده کنی و از امکانات مختلف اون بهره ببری. از اونجایی که این افزونه دارای سرعت اجرایی بسیار بالاییه، محبوبیت بسیار بالایی بین دارندگان سایت داره و حتی کاربران سایت هم به راحتی می ‌تونن با این افزونه تعامل برقرار کنند و پروسه ثبت نام در سایت‌ ها رو با استفاده از اون انجام بدن.

آیا تو هم تا به حال تجربه استفاده از افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز در سایتت رو داشتی؟ عملکرد اون رو چطور توصیف می ‌کنی؟ ممنون می شم نظرات و تجربیات مفیدت در رابطه با افزونه احراز رو در بخش کامنت با من و بقیه کاربران در می ون بذاری. در آخر می ‌خوام ازت تشکر کنم که تا آخر این مقاله با من همراه بودی و امیدوارم تونسته باشم بهت کمک کنم تا با افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز هرچه بهتر و بیشتر آشنا بشی.

اگر سوالی درباره نحوه استفاده از افزونه ورود و ثبت نام پیامکی احراز داشتی، به راحتی می ‌تونی با خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیری تا به جواب سوالاتت برسی و کارشناسان ما سوالاتت را در کمترین زمان پاسخ می دهند و ابهاماتت را برطرف می کنند.