ترفند کد مکالمه رایگان ایرانسل | رایانه کمک
انتشار: 1400/06/14 - بروزرسانی: 1402/10/23 توسط: : امیرحسین سالمی

کدهای مکالمه رایگان ایرانسل ماهانه و روزانه

شاید برای شما هم پیش اومده که یک روز اونقدر تماس ضروری دارید که شاید تمام طول روز مشغول تماس گرفتن به مخاطبین مدنظرتون باشید. در کشور ما  اپراتور ایرانسل و همراه اول بسیار محبوب هستند که شما با شارژ سیم کارت ایرانسل به صورت موقت و سیم کارت دائم از خدمات آن استفاده میکنید. همچنین با فعالسازی اینترنت سیم کارت و خرید بسته اینترنت  به راحتی به اینترنت متصل می شوید.  حالا اگه شما از کاربران ایرانسل باشی قطعا بدت نمیاد در هزینه هات صرفه جویی کنی این مواقع استفاده از بسته مکالمه ایرانسل میتونه در هزینه های مکالمه ات کمکت کنه. کافیه با شماره گیری کد مکالمه رایگان ایرانسل ماهانه بر روی خطت این طرح رو فعال کنی. از اونجایی که کاربران زیادی به جستجوی کدهای مکالمه رایگاه ایرانسل هستند ما تصمیم گرفتیم برای سهولت این مقاله رو در اختیارتون بذاریم. پس تا انتها همراهمون باشید و در صورتی  که در مورد بسته مکالمه ایرانسل ماهانه سوال داشتی میتونی با کارشناسان ما در رایانه کمک تماس بگیری و سوال خودت را بپرسی برای ارتباط برای تماس با رایانه کمک میتوانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.

 

آنچه در این مقاله می خوانیم:

 کد مکالمه رایگان ایرانسل

۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسل

بسته های شگفت انگیز ایرانسل با کد  *4444*

✅آشنایی با بسته های مکالمه ایرانسل

بسته های ویژه اینترنت

روش های پرداخت هر بسته

طرح طلایی مکالمه ایرانسل چیست؟

ترفندهای جالب و کاربردی ایرانسل

پاسخ به سوالات کاربران در رابطه به ترفند کد مکالمه رایگان ایرانسل

سخن پایانی

 

کد مکالمه رایگان ایرانسل ماهانه

کد مکالمه رایگان ایرانسل چیست؟ و چگونه  فعال کنم؟

کد مکالمه رایگان ایرانسل برای آن دسته از کاربرانی  است که روزانه نیاز به تماس های مکرر با مخاطبان خود دارند و هزینه زیادی را صرف مکالمه می کنند. امروزه با توجه به نیاز کاربرها به برقراری تماس های متعدد، بسیاری از اپراتورهای موبایل  از جمله اپراتور ایرانسل طرح های گوناگونی را برای مشتریان خود تعریف کرده اند. کاربران با استفاده از این طرح ها و بسته های کاربردی گوناگون می توانند هزینه های خود را در برقراری تماس های تلفنی به بهترین شکل ممکن مدیریت نمایند. 

کد های ایرانسل برای مکالمه رایگان ایرانسل یکی از بهترین خدمات اپراتور ایرانسل به شمار می آید. شما با شماره گیری کد مکالمه رایگان ایرانسل و خرید هر یک از بسته های پیشنهادی می توانید هزینه های خود را طبق الگوی مصرفی کاهش دهید. در ادامه این مقاله ضمن معرفی بسته مکالمه ایرانسل به چگونگی فعالسازی آن خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید. 

 کد مکالمه رایگان ایرانسل

امروزه کاربران نیاز متعددی به برقراری تماس دارند و روزانه هزینه  بالایی را صرف تماس های خود می کنند. اپراتورهای کشور برای همین نیاز کاربران طرح های مختلفی را برای مشتریان خود ارائه داده اند که یکی از محبوب ترین اپراتورهای موبایل ایرانسل میباشد. اپراتور ایرانسل نیز بسته های مختلف و متنوعی که شامل مکالمه، پیام‌رسانی، اینترنت، ترکیبی و سرویس‌های دیگر میباشد برای مشتریان خود تهیه کرده است این اپراتور با خدمات رایگان خود مانند ارائه کد مکالمه رایگان ایرانسل و کد اینترنت رایگان ایرانسل رضایت کاربران زیادی را جلب کرده است. در ادامه مقاله تصمیم داریم به معرفی این بسته های شگفت انگیز بپردازیم.

 

پیشنهاد می شود : بسته های اینترنت ایرانسل

معرفی کدهای دستوری ( کد های کاربردی )

داخل این  ویدیو به یک سری کدهای دستوری مثل کد مکالمه رایگان ایرانسل ماهانه و کد بسته مکالمه ایرانسل و... می پردازیم این کدها مناسب زمان هایی هست که شما کار ضروری ای دارید و میخواید تماس های زیادی داشته باشید و یا در یک روز به حجم اینترنت زیاد نیاز داشته باشید پیشنهاد ما به شما این هست که حتما این ویدیو رو تماشا کنید.

 

۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسل

بسته اینترنت مکالمه 1000 دقیقه ای داخل شبکه ایرانسل یکی از شاهکارهای اپراتور ایرانسل است.  که در این قسمت به معرفی سرویس مکالمه 1000 دقیقه ای داخل شبکه ایرانسل می پردازیم. این نوع بسته دارای مکالمه 1000 دقیقه ای داخل شبکه مخصوص  سیم کارت اعتباری است و اعتبار آن به صورت ماهیانه محاسبه می شود.

برای خرید بسته 1000 دقیقه ای داخل شبکه 30 روزه مکالمه ایرانسل  می توانید به  سایت ایرانسل مراجعه کنید و این بسته را بخرید. همچنین خرید با کد دستوری *۵۵۵*۵۵*۶# امکان پذیر است.

 هزینه ی راه اندازی این سرویس 449,999 ريال می باشد که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، 490,500 ريال توسط شما پرداخت می شود.

 

آیا میدونی انتقال حجم بسته و کد انتقال اینترنت  به چه صورته؟

 

 

با شماره گیری کد مکالمه رایگان ایرانسل و خرید هر یک از بسته های پیشنهادی می توانید هزینه های خود را طبق الگوی مصرفی کاهش دهید.با این بسته های افزایشی هم میتوانید از بسته های اینترنت و هم بسته های مکالمه به صرفه استفاده کنید.

 

بسته های شگفت انگیز ایرانسل با کد  *4444*

همانطور که گفتیم اپراتور ایرانسل طرح های شگفت انگیزی را  برای خرید بسته مکالمه ایرانسل به کاربران خود ارائه داده است که  با استفاده از این کدها می توانید هزینه های خود را تا میزان  زیادی کاهش دهید. که در این قسمت معرفی می کنیم.

بسته های جدید اینترنتی ایرانسل رو دیدی؟ لیست کامل کد بسته های اینترنت ایرانسل

 

آشنایی با بسته های مکالمه ایرانسل

برای خرید بسته های ویژه مکالمه می توانید کد  *4444*1# را شماره گیری کنید و این بسته را دریافت کنید. همچنین برای استفاده از این بسته می توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نیز اقدام کنید.

توجه: در بسته های مکالمه ایرانسل قسمتی از بسته که معادل مبلغ پرداخت شده است ( قیمت تخفیفی) به صورت ثانیه ای و مابه تفاوت آن به صورت دقیقه ای محاسبه می شود. ( قیمت پیش از تخفیف با کسر مبلغ پرداخت شده)

اگر شما کاربر گرامی برای خرید مکالمه رایگان ایرانسل سوال دارید می توانید از کارشناسان رایانه کمک بپرسید. شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره  9099071540و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

بسته های ویژه اینترنت

برای خرید بسته های ویژه اینترنت  با شماره گیری کد  *۴۴۴۴*۲# می توانید بسته ویژه اینترنت را دریافت کنید.

همچنین با شماره گیری  *۴۴۴۴*۲*۱#  بسته های یک ساعته هوشمند را نیز می توانید دریافت کنید. قیمت و حجم این بسته ها با توجه به زمان و مکان تغییر می کند.

روش های پرداخت هر بسته

برای خرید این بسته ها هزینه  به دو صورت است  یا از اعتبار سیم کارت کم می شود.  یا اینکه با استفاده کارت  بانکی لازم است پرداخت انلاین انجام شود. ( با احتساب  9 درصد مالیات بر ارزش افزوده). برای چگونگی  اطلاع از باقی مانده حجم ایرانسل مقاله باقی مانده حجم اینترنت ایرانسل را بخون.

 

طرح طلایی مکالمه ایرانسل چیست؟

ایرانسل به عنوان یکی از اپراتورهای موفق و اصلی در ایران، با ارائه بسته های متعدد برای مکالمه، اینترنت، ترکیبی،  پیام رسانی و سرویس های دیگر پیوسته در تلاش بوده تا رضایت کاربران خود را افزایش دهد. یکی از پرطرفدار ترین بسته های پیشنهادی این شرکت بسته مکالمه طلایی آن می‌ باشد که کاربران با استفاده از آن می‌ توانند در ازای پرداخت مبلغی ناچیز در مقایسه با تعرفه های معمولی مدت زمان زیادی را مشغول مکالمه با کاربر و دوستان و افراد مختلف صرف نمایند. ایرانسل از ایجاد بسته‌های مکالمه طلایی و ویژه خود خبر داده است که کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد مکالمه رایگان ایرانسل هزینه کمتری بابت مکالمه‌های خود بپردازند.

پس از فعال کردن این طرح کاربران می توانند به صورت رایگان مکالمه کنند. در ادامه همرا ه با تصویر چگونگی فعال کردن  بسته  طلایی مکالمه ایرانسل را  شرح می دهیم.

طرح طلایی مکالمه ایرانسل که با شماره‌گیری #۴۴۴۴* قابل مشاهده است. مشترکان ایرانسل با شماره‌گیری #۱*۴۴۴۴*  می‌ توانند بسته مکالمه ویژه خود را بیابند و آن را به سادگی فعال کنند. پس از شماره گیری کد بسته مطابق تصویر لازم است گزینه  مکالمه  را وارد کنید.

بیشتر بدانیم: رفع مشکل ارسال نشدن پیامک طولانی در اندروید به چه صورت است؟

 

 

 سپس بسته های موجود برای این طرح برای شما نشان داده می شود که کد مکالمه رایگان ایرانسل ساعتی و روزانه و هفتگی  و ماهیانه می باشد. این بسته های شگفت انگیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بسیار برای کاربرها مقرون به صرفه می باشد. 

 

پیشنهاد میکنیم مطلب " حل مشکل بهم ریختگی تاریخ در گوشی اندروید " را نیز مطالعه کنید

 

به این نکته توجه کنید که برای هر کاربر بر اساس الگوی مصرفی بسته پیشنهادی مکالمه متفاوت می باشد. هر زمانی که بسته مورد نظر را بخواهید خرید کنید و به محض فعال سازی آن می‌توانید از مکالمه چند برابری استفاده نمایید. بسته های فعال شده توسط کد *۴۴۴۴# با تخفیف محاسبه می شوند و تنها به تماس های درون شبکه محدود می‌شوند.

به همین ترتیب بسته طرح طلایی مکالمه ایرانسل برای شما فعال می شوند و می توانید از آن لذت مکالمه کم هزینه را ببرید.

 

اگر برای خرید مودم های ایرانسل نیاز به راهنمایی داری مقاله بهترین مودم های همراه ایرانسل رو بخون.

 

ترفند های جالب و کاربردی ایرانسل

اپراتور ایرانسل ترفند های خوبی دارد که کاربران  با استفاده از آن ها می توانند از خدمات بیشتر و بهتری بهره ببرند. که در این قسمت به آن ها اشاره می کنیم.

یکی از این کد های ایرانسل  برای زمانی است که شما تصمیم دارید پاسخ تماس های ورودی  خود را ندهید و می خواهید از ترفند دیگری به جز خاموش کردن گوشی همراه استفاده کنید. با استفاده از این ترفند زمانی که فردی با همراه شما تماس میگیرد با پیغام شماره مشترک مورد نظر موجود نمی باشد یا شماره مسدود است روبرو می شود. برای این کار لازم است کد #094*21* را وارد کرده و سپس دکمه call و تماس را فشار دهید. پس از چند ثانیه یک پیغام بر روی گوشی ظاهر می شود که به معنای فعال شدن این موضوع است. برای غیر فعال کردن آن کافیست کد #21# را فشار دهید.

همچنین با شماره گیری کد  09121000000#*67* به راحتی می توانید ترفند خاموش نشان دادن گوشی برای شماره خاص برای خط تلفن خود فعال کنید. در این صورت اگر فردی با شماره تماس بگیرد دستگاه گوشی آن فرد را  Reject کرده و اعلام میکند دستگاه مورد نظر خاموش می باشد.  برای غیر فعال کردن این ترفند نیز کافیست کد #67# را تماس بگیرید.

دوست داری روش غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل رو یاد بگیری تا هر وقت از آهنگ پیشوازت خسته شدی سریع عوضش کنی؟ 

 

پاسخ به سوالات کاربران در رابطه به ترفند کد مکالمه رایگان ایرانسل

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با بسته مکالمه ایرانسل ماهانه پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارائه خدمات کامپیوتری از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

چگونه بسته مکالمه ایرانسل را فعال کنیم؟

-  با توجه به طرح هایی که اپراتور ایرانسل برای کاربران ارائه داده است. مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می‌ توانند برای خرید بسته مکالمه درون شبکه به راحتی اقدام کنند. شما با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۴۴۴۴* می‌ توانید طرح‌ های مخصوص ایرانسل را مشاهده کنید. لازم به ذکر است با استفاده از این بسته‌ها مشترکین دائمی ایرانسل برای مکالمه درون شبکه از ۸ تا ۳۳ درصد تخفیف برخوردار می‌ شوند.

کد مکالمه رایگان ایرانسل چیست؟

برای خرید بسته مکالمه ایرانسل کافیست کد کد #۱*۱*۴۴۴۴* را از خط ایرانسلی خود شماره گیری کنید.

کد مکالمه رایگان ایرانسل برای مشتریان دائمی و اعتباری به چه صورت است؟

مشتریان دائمی با شماره گیری   کد #۱*۱*۴۴۴۴* می توانند در هر روز یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسل داشته باشند. و مشتریان اعتباری ایرانسل می توانند سی دقیقه مکالمه را خریداری کنند در هر روز و همان  کد #۱*۱*۴۴۴۴* را شماره گیری کنند.

آیا طرح های مکالمه رایگان ایرانسل برای همه  یکسان است؟

خیر. بر اساس الگوی مصرفی، بسته پیشنهادی مکالمه برای هر کاربر متفاوت خواهد بود. با خرید هر بسته و به محض فعال‌ سازی آن، می‌ توانید از مکالمه چند برابری استفاده کنید.

کد مکالمه رایگان ایرانسل ساعتی چیست؟

- اگر میخواهید فقط برای چند ساعت مکالمه رایگان داشته باشید.  می‌ توانید  با شماره‌گیری کد #1*4444* در هر روز، از 1 ساعت مکالمه ایرانسلی رایگان بهره‌مند شوید. این بسته بلافاصله پس از شماره‌گیری کد و انجام خرید فعال می شود و شما می توانید 1 ساعت مکالمه ایرانسلی در هر تعداد تماس که لازم داشته باشید را برقرار کنید.

بهترین طرح مکالمه ایرانسل چیست؟

- ایرانسل برای کابران در حال حاضر بیست دقیقه مکالمه با قیمت ۱۵۰۰ تومان را قرار داده است. که با وارد نمودن کد #۱*۵۵*۵۵۵* می توانند ان را  فعال کنند. مدت اعتبار این طرح 30  روز است. قیمت ۱۵۰۰ تومان دریافت نمایند. مدت اعتبار این طرح ۳۰ روزه می باشد. همچنین شما می توانید با وارد نمودن کد #۲*۵۵*۵۵۵* ، چهل دقیقه مکالمه با قیمت ۲۸۰۰ تومان دریافت کنید. مدت اعتبار این بسته مکالمه ویژه ایرانسل نیز ۳۰ روزه است. 

 

 

 

سخن پایانی

در این مقاله طریقه فعال کردن مکالمه رایگان ایرانسل با استفاده از کد های فعالسازی شرح دادیم. توجه داشته باشید که این کد ها فقط از طریق کد دستوری در دسترس می باشد و اصولا در اپلیکیشن و یا سایت ایرانسل نمایش داده نمی شوند. ممنونیم که با این ترفند نیز همراه رایانه کمک بودید به یاد داشته باشید که در صورت بروز مشکل در تلفن همراه و یا رایانه شما میتوانید در هر لحظه از شبانه روز با کارشناسان رایانه کمک تماس گرفته و در اسرع وقت مشکل خود را به صورت تلفنی برطرف کنید.

برای تماس با رایانه کمک میتوانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.

 

📌 رفع مسئولیت: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است و در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.