انتشار: 1401/06/31 - بروزرسانی: 1401/09/13 توسط: : امیرحسین سالمی

افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات وب

برای افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت چه کارهایی را باید انجام دهیم؟

 همه ما میدانیم که ایندکس شدن صفحات وب سایت در گوگل  مهمترین کاری است که هر وب مستر میخواهند انجام دهد و پس از آن ارتقا پوزیشن صفحه در صفحات گوگل در الویت کار او قرار میگیرد، وقتی به صفحه اول گوگل برسیم چه اتفاقی می افتد؟ اگر شما تلاشی میکنید و در حال تولید محتوا بر روی وب سایت خود هستید قاعدتا خواستار این موضوع هستید که مطالبی که شما مینویسید در گوگل به دیگران نمایش داده شود و این امر نشدنی است مگر اینکه صفحات وب سایت شما در گوگل ایندکس شود.

 بنابراین موضوع بسیار با اهمیتی است و ساده نمیتوانیم از کنار آن بگذریم. دیگر نیازی نیست چندین روز منتظر بمانید تا مطلبی که بر روی سایت قرار میدهید ایندکس شود، مطلبی را انتشار میدهیم و میخواهیم هر چه سریع تر ایندکس شود چه کاری لازم است انجام دهیم؟ همراه باشید با مشاورین سئو رایانه کمک تا با بهترین روش های ایندکس شدن مطالب سایت آشنا شوید.

 ✴️✴️ رفع مشکلات شبکه با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

آنچه در این مقاله می خوانیم:

ایندکس (index) چیست؟

✅اهمیت افزایش سرعت ایندکس صفحات چیست؟

✅دلیل ایندکس نشدن صفحات وب سایت 

✅محدود کردن دسترسی ربات های گوگل با robots.txt

✅با فایل  htaccess. جلو ایندکس شدن صفحات سایت را گرفته اید!

 اضافه کردن متاتگ noindex به صفحات وب

✅سنگین بودن صفحه وب

✅موبایل فرندلی نبودن صفحه وب

✅وجود خطاهای سرچ کنسول

✅فعال کردن گزینه محدودکننده گوگل در Yoast SEO

✅اگر این گزینه ها را بر روی حالت خیر قرار دهید به این صورت میشود

✅روشهای افزایش سرعت ایندکس مطالب روی سایت در گوگل

✅چطور از ایندکس شدن مطالب سایت خود مطمئن شویم

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با  افزایش سرعت ایندکس

✅سخن آخر

 

ایندکس (index) چیست؟

اینکه Index سایت چیست؟ و چه کارهایی برایش لازم است انجام دهیم سوالی است که به خصوص  افراد صاحبان یک وب سایت می پرسند. قبل از اینکه به افزایش سرعت ایندکس شدن  سایت بپردزایم یک توضیح کوتاه درمورد ایندکس شدن می دهیم. هر مطلبی که ما در سایت های خودمان انتشار می دهیم لازم است مراحلی را طی کند تا اول یه گوگل سپس کاربران معرفی شود. این که سایتی در موتورهای جستجو نشان داده می شود یعنی سایت ایندکس شده است. با جستجو در صفحه های موتورهای جستجو و وارد کردن URL سایت، باید بتوان هر سایتی را مشاهده کرد. اگر نتوانیم سایت را ببینیم یعنی سایت ایندکس نشده است. این موضوع برای صفحات داخلی سایت و لینک ها هم به همین صورت است. 

خودتان را جای گوگل بگذارید. اگر قصد داشتید سایتی را بررسی کنید و بعد به کاربران معرفی کنید، از آن سایت چه توقع هایی داشتید؟ در ادامه مراحل Index شدن سایت توسط موتورهای جستجو را شرح می دهیم و اینکه چرا افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت اهمیت دارد؟

 

اهمیت افزایش سرعت ایندکس صفحات چیست؟

چه دلیلی دارد که بخواهیم سرعت ایندکس صفحات وب سایت خود را افزایش دهیم ؟ میتوانم به دو مثال در این زمینه برای شما اشاره کنم که دلیل این امر را متوجه شوید:

1- همه ما میدانیم که تازگی مطلب برای گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است فرض کنید شما یک سایت خبری دارید که نیاز است صفحات سایت شما در کمترین زمان ممکن ایندکس شود و در صفحات اول گوگل نمایش داده شود اگر بخواهید صبر کنید به امید سر زدن ربات های گوگل به سایتتان وقت را از دست میدهید رقبای شما ممکن است از شما زودتر ایندکس شوند و شما Freshness   و یا تازگی مطلب و اولین بودن را از دست بدهید بنابراین افزایش سرعت ایندکس شدن مطالب در وب سایت میتواند تاثیر بسیار زیادی بر سئو سایت شما بگذارد، ما با افزایش سرعت ایندکس مطالب کاری میکنیم که مطلب مورد نظر روی سایت بازدید بالاتری بگیره و نرخ کلیک را افزایش میدیم و با اینکار جایگاه خودمات و صفحات سایتمان را در گوگل محکم تر میکنیم این یعنی قدرت در گوگل!

 

2-یکی دیگر از دلایلی که میتواند اهمیت افزایش سرعت  ایندکس شدن صفحات سایت را بالا ببرد جلوگیری کردن از به سرقت رفتن محتوا است، فرض کنید شما محتوایی را ایجاد کرده اید و رقیب شما هم یک سایت خبری دیگری است که دقیقا محتوای مشابه محتوایی که شما ایجاد کرده اید را نوشته است و انتشار داده است اینکه گوگل کدام محتوا را زودتر میبیند میتواند برگ برنده شما باشد. 

با افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل اگر محتوای شما زودتر دیده شود باعث میشود صفحه شما بالاتر دیده شود البته این نکته رو یادتون نره به سئو مطلب و به قدرت دامنه و ... نیز پوزیش شما بسیار بستگی دارد. بنابراین اگر میخواهید محتوای شما محتوایی باشد که یونیک شناخته شود و کپی در نظر گرفته نشود لازم است کاری کنید که مطالب وب سایت شما زودتر از دیگران ایندکس شود و خزنده های گوگل زودتر به سایت شما سربزنند.

 

دلیل ایندکس نشدن صفحات وب سایت 

قبل از اینکه به سراغ روش هایی برویم که باعث افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات میشود بهتر است به سراغ موانع کار برویم ، لازم است شما بدانید که چه موانعی باعث میشود که مطالبی که روی وب سایت خود قرار میدهید دیر ایندکس شود و یا اصلا ایندکس نشود! و چه عواملی باعث عدم نمایش سایت در سرچ گوگل می شود.

 

دلیل ایندکس نشدن صفحات وب سایت | رایانه کمک مشاور سئو

 

محدود کردن دسترسی ربات های گوگل با robots.txt

یکی از اشتباهات رایج وب مستر ها این است که فایلی robots.txt را به اشتباه ادیت میکنند، این فایل راهنمای ربات ها و یا خزندگان گوگل است و به آنها نشان میدهد که چه صفحاتی را اجازه دارند ایندکس کنند و به کاربران نشان دهند و چه صفحاتی را نباید ایندکس کنند برای مثال ممکن است شما نخواهید صفحه ورود به پیشخوان سایت شما ایندکس شود، دسترسی ربات های گوگل را برای بررسی کردن این صفحه را با فایل robots.txt میبندیم در محدودیت هایی که در این فایل قرار میدهید دقت کامل را داشته باشید که با اضافه کردن کد های نادرست جلو ایندکس شدن مطالب سایت خود را نگیرید!

 

با فایل  htaccess. جلو ایندکس شدن صفحات سایت را گرفته اید!

یکی دیگر از فایل های بسیار مهم در سایت که اتصالات سرور را انجام میدهد و دسترسی بسیاری از فایل ها را مشخص میکند فایل htaccess. است خیلی لازم است دقت داشته باشید اضافه کردن برخی کد های نادرست به این فایل میتواند جلو دسترسی ربات ها و خزندگان گوگل به صفحات وب سایت شما را بگیرد و این امر نیز باعث میشود صفحات سایت ایندکس نشود!

 اضافه کردن متاتگ noindex به صفحات وب

در واقع ما از طریق فایل robots.txt نیز کدهای noindex به صفحات خود اضافه میکنیم اما ممکن است شما اینکار را به صورت مستقیم به صفحه ای از وب سایت خود اضافه کرده باشید یکی از متاتگ هایی که اگر گوگل با آن برخورد کند از ایندکس کردن صفحه مورد نظر خودداری میکند متاتگ noindex است که به صورت زیر نوشته میشود:

<meta name=”robots” content=”noindex,follow”/>

بهتر است به صورت رندم چند صفحه از وب سایت خود را بررسی کنید و یا صفحه ای که تست کرده اید و مطمئن هستید که ایندکس نمیشود را بررسی کنید که آیا این متاتگ در این صفحه قرار دارد یا خیر برای این بررسی ما لازم است به بخش view source صفحه برویم و تگ noindex را سرچ کنیم برای اینکار مراحل زیر را طی میکنیم

صفحه وب سایت خود را باز کنید ، بهتر است صفحه را با chrome باز کنید

کلید های ترکیبی Ctrl + U  را فشار دهید در این حالت صفحه ای که مشاهده میکنید در واقع  view source است ، شما سورس این صفحه را در حال مشاهده هستید

حالا برای اینکه بتوانید بین  این همه کد متاتگ noindex را پیدا کنید کلید های ترکیبی Ctrl + F  را بزنید و در کادر باز شده عبارت noindex را بنویسید کلید اینتر را بزنید اگر این کد در صفحه موجود باشد برای شما هایلایت میشود و میتواند از داخل سورس این کد را حذف کنید.

سنگین بودن صفحه وب

یکی دیگر از دلایلی که باعث میشود صفحه ای دیر ایندکس شود و یا اصلا ایندکس نشود ، مشکل در مطابقت داشتن با استاندارد های گوگل است اگر شما از عکس و فیلم های زیادی در صفحه وب خود استفاده کرده باشید که سرعت لود اولیه صفحه بسیار زیاد شده باشد و یا کد های جاوا و css استفاده کرده باشید که سرعت لودینگ صفحه شما را افزایش داده باشد این مورد میتواند جلو ایندکس شدن صفحه شما را بگیرد

موبایل فرندلی نبودن صفحه وب

یکی از الگوریتم هایی که جدیدا گوگل به شدت به آن توجه میکند موبایل فرندلی بودن سایت است اگر شما یک سایت کاملا واکنش گرا ندارید و کاربران تجربه خوبی در استفاده از سایت شما را ندارند باید بگویم متاسفانه صفحات وب سایت شما یا اصلا ایندکس نمیشود و یا خیلی دیر ایندکس میشود به قدری دیر که خیلی از رقبا از شما جلو خواهند زد!

وجود خطاهای سرچ کنسول

 یکی دیگر از دلایلی که باعث ایندکس نشدن صفحات وب سایت میشود وجود خطاهایی است که در سرچ کنسول نیز مشاهده میکنید برای مثال ممکن است با ورود به سرچ کنسول شما با خطای داپلیکیت بودن صفحه سایت مواجه شوید یعنی مطلبی که در صفحه قرار داده اید تکراری تشخیص داده شده ، و یا ممکنه یکی از خطاهای 5XX را گرفته باشید این موارد باعث میشود که صفحه سایت شما ایندکس نشود!

 

فعال کردن گزینه محدودکننده گوگل در Yoast SEO

یکی از cms های محبوب این روزهای cms وردپرس است میتوانیم بگوییم بیش از 90 درصد سایت ها بر روی این cms نوشته شده است، و یکی از مهمترین افزونهه ها  و همچنین کاربردی ترین افزونه هایی که در وردپرس تقریبا تمامی وب مستر ها استفاده میکنند Yoast SEO است ، این افزونه در بهبود سئو داخلی وب سایت میتواند کمک شایانی به شما کند، اصلا نصب داشتن این افزونه به نوعی از واجبات محسوب میشود!

بنا به دلایلی خیلی از مواقع ما میخواهیم صفحه ای در سایت ما باشد که ایندکس نشود ، فرض کنید من یک صفحه را با زدن یک کلیک دوباره رفرش میکنم و میخواهم صفحه جدیدی ساخته شود اما همان اطلاعات قبلی به کاربر نمایش داده شود دلیل این امر چیست بماند ! اگر کمی فکر کنید متوجه خواهید شد

حالا سئو یاست میتواند این دسترسی را به ما بدهد که این بخش را تعریف کنیم که اگر این صفحه انتشار هم داده شده اما ایندکس نشود! حواستان باشد که این گزینه را در صفحاتی که قصد ایندکس شدن مطلب در گوگل را دارید روشن نکنید!

پایین هر برگه و نوشته این قسمت را میتوانید مشاهده کنید که در تصویر زیر برای شما قابل مشاهده است.

 

ایندکس نشدن صفحات در گوگل | مشاور سئو رایانه کمک

 

خدمات رایانه کمک : اگر نیاز به خدمات پشتیبانی سایت و مشاور سئو دارید کافیه با رایانه کمک تماس بگیرید برای تماس با ما از طریق تلفن های ثابت شماره 9099071540 را شماره گیری کنید و از طریق موبایل میتوانید شماره 0217129 را شماره گیری  کنید

 

اگر این گزینه ها را بر روی حالت خیر قرار دهید به این صورت میشود

در قسمت اول اگر خیر را انتخاب کنید متاتگ noindex به صفحات ما اضافه میشود بنابراین یکی از راه هایی که برای حل مشکل متاتگ noindex میتوانید انجام دهید این است این قسمت را بررسی کنید که سئو یاست این گزینه بر روی خیر نباشد ممکن است صفحه ای باشد مانند درگاه پرداخت که شما میخواهید این صفحه ایندکس نشود در این حالت میتوانید بر روی حالت ایندکس نشدن صفحه تنظیم کنید.

در قسمت دوم لینک هایی این صفحه دنبال میشود یا نمیشود اگر بر روی خیر قرار دهید لینک های داخل این صفحه دنبال نمیشود گویا تمام لینک ها را بر روی nofollow قرار داده اید.

روشهای افزایش سرعت ایندکس مطالب روی سایت در گوگل

تا به اینجا با دلایلی آشنا شدیم که مانع ایندکس شدن مطالب ما در گوگل میشود، حالا نوبت به این رسیده است که روشهایی که برای ایندکس سریع صفحات در گوگل وجود دارد را یاد بگیریم، یک سری از این راه کارها شاید ساده به نظر برسد اما در طولانی مدت جایگاهی برای سایت شما ایجاد میکند که هر کسی به راحتی نمیتواند سایت شما را پایین بیآورد، پس با دقت گوش دهید و البته قدم به قدم انجام دهید

 

افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل | مشاور سئو رایانه کمک

 

سایت خود را در سرچ کنسول ثبت کنید

خیلی از افراد بر این باور هستند که اگر سایت را در سرچ کنسول ثبت نکنیم، سایت ما اصلا جزو سایت های ایندکس شده نمایش داده نمیشود اما من میخواهم این موضوع رو با تجربه ای که دارم و تست هایی که انجام دادم به طور کل رد کنم ، حتی اگر شما سایت خود را در سرچ کنسول گوگل هم ثبت نکنید باز هم سایت شما ایندکس میشود اما برای بررسی ایندکس شدن صفحات و بررسی ارور هایی که در صفحات میگیرید و نوع نگاه گوگل به صفحه سایت شما لازم است حتما سایت خود را در سرچ کنسول ثبت کنید همچنین اینکار باعث میشود سرعت ایندکس شدن سایت شما افزایش پیدا کند چرا که شما سایت خود را و حوزه کاری خود را به گوگل با اینکار معرفی کرده اید ، بنابراین چنین نیست که سایت شما دیده نشود و یا اصلا ایندکس نشود ، ایندکس صفحات سایت خیلی دیر انجام میشود!

نقشه سایت خود را بسازید

ساخت نقشه سایت برای یک بار خوب است البته که من معتقد هستم site map را بهتر است فقط یک بار برای مدتی در اختیار گوگل قرار دهید چرا که با اپدیت شدن مطالب و اضافه شدن مطالب اگر دائما نقشه سایت را به روز رسانی نکنید گیر دام ایندکس نشدن مطالب سایت خواهید افتاد اما برای اولین بار که وب سایت خود را در سرچ کنسول معرفی میکنید بهتر است که نقشه ساید را ایجاد کنید تا گوگل راحت تر مسیر های سایت شما را بشناسد و با سرعت بیشتری محتوای درون وب سایت شما را بررسی کند، هر بار که محتوای جدید در سایت منتشر میکنید این نقشه را آپدیت کنید و دوباره در اختیار گوگل قرار دهید این کار هم باعث افزایش سرعت ایندکس مطالب سایت خواهد شد.

تقویم محتوایی داشته باشید

یکی دیگر از مواردی که به شدت میتواند به افزایش سرعت ایندکس مطالب سایت کمک کند این است که شما یک تقویم محتوا گذاری روی سایت داشته باشید این نکته بسیار مهم است که بدانیم خزنده های گوگل معمولا به سایت هایی که قدمت کمتری دارند دیرتر سر میزنند اما انتشار مطالب با زمانبندی مناسب این آلارم را به گوگل و ربات های گوگل میدهد که ما در حال کار کردن بر روی این سایت هستیم و روزانه و یا یک روز درمیان ممکن است صفحاتی اینجا باشد که نیاز به ایندکس شدن دارد، این باعث میشود که ربات های گوگل راس یک ساعت خاص در روز به سایت شما سر بزنند و اگر صفحه ای جدید اضافه شده باشد آن را بررسی کنند، بنابراین با تقویم محتوایی و انتشار مطالب در زمان های خاص ربات های گوگل را شرطی کنید تا با سرعت بیشتری به سایت شما سر بزنند.

 

محتوای مفید برای کاربر ایجاد کنید.

فراموش نکنید که محتوا در وب همیشه پادشاهه! کلید موفقیت شما رضایت مشتری ها و کاربران گوگل از سایت شماست زمانی که گوگل ببیند محتوای مفیدی تولید میکنید که نه تنها کاربران زیادی به سایت شما سر میزنند بلکه زمان زیادی را در صفحات وب سایت شما سپری میکنند، بنابراین محتوایی تولید کنید که نیاز کاربران را برآورده کند، محتوا لازم است با کیفیت باشد

از نظر حجم محتوا سعی کنید محتوای کمتر از 300 کلمه تولید نکنید و همچنین محتوای کپی شده نداشته باشید چرا که این موارد باعث میشود سایت شما از اولویت ایندکس شدن مطالب خارج شود.

تقویم آپدیت محتوا داشته باشید

گوگل در الگوریتم های جدید به آپدیت شدن محتوایی که بر روی سایت قرار داده شده است توجه شایانی میکند، زمان بندی برای انتشار محتوا  یکی از واجبات نگهداری یک وب سایت است محتوایی را تولید نکنید و خداحافظ!! این محتوا باید طبق یک تقویم درست و با  مشورت با یک وب مستر دائما و به موقع آپدیت شود تا گوگل با هر بار ایندکس کردن این مطلب پوزیشن خوبی را برای محتوای مورد نظر در نظر بگیرد

خدمات رایانه کمک : اگر نیاز به خدمات پشتیبانی سایت و مشاور سئو دارید کافیه با رایانه کمک تماس بگیرید برای تماس با ما از طریق تلفن های ثابت شماره 9099071540 را شماره گیری کنید و از طریق موبایل میتوانید شماره 0217129 را شماره گیری  کنید

 

لینک سازی های داخلی انجام دهید

محتواهایی که رتبه خوبی در گوگل دارند معمولا جزو محتواهایی هستند که خزنده های گوگل زود به زود به آنها سر میزنند و آنها را بررسی میکنند یکی از راه هایی که بتوانید کاری کنید که محتواهای جدید زودتر ایندکس شود این است که لینک سازی کنید از صفحاتی که قبلا ایندکس شده اند و رتبه خوبی دارند به این صفحات جدید با اینکار خزنده گوگل وقتی به صفحه مذکور سر میزند از طریق لینکی که ایجاد کرده اید به محتوای جدید شما نیز سر خواهد زد و اینکار باعث میشود ایندکس شدن مطالب سایت با  سرعت بالاتری انجام شود.

 

 صفحات سایت را دستی ایندکس کنید

یکی از روش های جذاب که البته پیشنهاد میدیم همیشه اینکار را انجام ندهید و بین هر چند مطلبی که انتشار میدهید یکی را با این روش ایندکس کنید ایندکس کردن دستی صفحات وب است ، زمانی که سایت خود را در سرچ کنسول ثبت میکنید ابزاری را مشاهده میکنید با نام URL Inspection  که همان ابزار قدیمی fetch as google  است با استفاده از این ابزار ما میتوانیم ایندکس بودن یا نبود یک url خاصی را بررسی کنیم برای اینکار وارد صفحه وب مستر خود میشویم و url مورد نظر را در کادر URL Inspection قرار میدهیم حالا اینتر را میزنیم تا سرچ انجام شود اگر این صفحه ایندکس نشده باشد گوگل به ما این را میگوید که برای ایندکس شدن دستی این صفحه میتواینم گزینه  REQUEST INDEXING  را کلیک کنیم.  

 

  صفحات سایت را دستی ایندکس کنید | پشتیبان سایت رایانه کمک

 

اگر به درستی صفحه مورد نظر شما ایندکس شود پس از چند سایت چنین صفحه ای را مشاهد میکنید که نشان دهنده ایندکس شدن صفحه مورد نظر در گوگل است.

 

 ایندکس کردن دستی صفحات در گوگل

 

از سیگنال های سوشال مدیا استفاده کنید

یکی از بهترین و قدرتمند ترین راه هایی که میتوانیم سرعت ایندکس محتوای سایت را افزایش دهیم این سات که از سیگنال های دریافتی از شبکه های اجتمایی مثل تلگرام ، اینستاگرام و واتساپ استفاده کنیم زمانی که کابران از این نرم افزارها بر روی لینک ما کلیک میکنند و سایت ما را باز میکنند ما یک سیگنال از این برنامه ها میگیریم و این باعث میشود گوگل احساس کند این صفحات از صفحات مهم است که دست به دست در شبکه های اجتماعی در بین افراد در حال پخش شدن است،

 آیا می دانید: انکرتکست چه اهمیتی در سئو سایت دارد؟ به شما پیشنهاد میکنیم مقاله انکرتکست Anchor Text و اهمیت انواع آن در سئو سایت را مطالعه کنید.

 

 لینک سازی خارجی تکنیکال

یکی دیگر از کارهای مهم برای افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل لینک سازی های خارجی سایت اصلی شما میتوانیدلینک مطالب داخل سایت را بر روی وب سایتهایی که سرعت ایندکس بالاتری دارند انتشار دهید در چنین حالتی ربات گوگل زمانی که به این صفحات سر میزند از طریق  لینکهایی که داخل این مطالب از صفحات سایت شما قرار داده شده است وارد سایت شما میشود و به این صورت صفحات سایت زودتر از حالت معمولا ایندکس میشود

 

خدمات رایانه کمک : اگر نیاز به خدمات پشتیبانی سایت و مشاور سئو دارید کافیه با رایانه کمک تماس بگیرید برای تماس با ما از طریق تلفن های ثابت شماره 9099071540 را شماره گیری کنید و از طریق موبایل میتوانید شماره 0217129 را شماره گیری  کنید

 

 رایانه کمک

 

چطور از ایندکس شدن مطالب سایت خود مطمئن شویم

برای اینکه بتوانید ایندکس شدن صفحه یا مطلی است سایت خود را مطمئن شوید دو راه دارید یکی سرچ کردن لینک در وب مستر که مطمئن خواهید شد صفحه مورد نظر ایندکس شده است یا خیر و راه دیگر این است که با کلمه site  و علامت دو نقطه لینک مورد نظر را در گوگل سرچ کنید در این حالت اگر لینک به شما نمایش داده شد به این معنی است که این لینک ایندکس شده در غیر این صورت ایندکس نشده است.

site:yourdomain.com/address

 

نکتهبه جایyourdomain.com آدرس سایت خود و به جای address ادامه آدرس صفحه موردنظر را وارد کنید.

 

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با  افزایش سرعت ایندکس

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با چطور سرعت ایندکس صفحات سایت را افزایش دهیم؟پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارائه خدمات کامپیوتری خود از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

کاربرد Fetch as Google برای ایندکس کردن سایت چیست؟

-با استفاده از Fetch as Google می توان سایت را ثبت کرد و به روز رسانی ها را به خزنده های گوگل (Crawler) اطلاع داد. یکی از بهترین و پرکاربردترین ابزارهایی که برای Index سایت ها استفاده می شود Fetch as Google است.

ایندکس شدن  (index) سایت چیست؟

-به انجام دادن مجموعه فعالیت هایی که شما انجام می دهید تا موتور جست و جوی گوگل سایت شما را مشاهده کند، ایندکس گفته میشود. به زبانی ساده تر یعنی گوگل سایت شما را ببیند.

علت سرعت پایین ایندکس چیست؟

-دلایلی بسیاری وجود دارد که شما با  رعایت نکردن ام در سایت  باعث می شوید ایندکس شدن  سایت به تاخیر بیفتد به طور مثال کم بودن اعتبار سایت شما و سایت دارای خطا باشد.

 

سخن آخر

در این مقاله ما به بررسی راه کارهایی برای افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات سایت پرداختیم همچنین یاد گرفتیم که چه موانعی برای ایندکس نشدن مطالب روی سایت وجود دارد و تلاس میکنیم این موانع را برطرف کنیم و از طرفی راه کار های گفته شده را انجام میدهیم تا هر چه سریع تر مقالاتی که در سایت انتشار میدهیم ایندکس شود و در اولویت های گوگل قرار بگیرد ، ما در رایانه کمک سایت های آموزشی را برای شما عزیزان قرار داده ایم و امیدداریم که بتوانیم به وب فارسی کمکی کرده باشیم و سطح آگاهی هموطنان خود را بیشتر کنیم در صورتی که در زمینه مشاوره سئو و پشتیبانی سایت نیاز به کمک داشته باشید کافیه با کارشناسان ما در ارتباط باشید برای تماس با ما ازطریق تلفن های ثابت شماره 9099071540 را شماره گیری کنید و از طریق موبایل کافیه با شماره 0217129 تماس حاصل فرمایید.