اضافه کردن ویدیو آنلاین در ورد - خدمات کامپیوتری تلفنی
انتشار: 1402/04/31 - بروزرسانی: 1402/10/26 توسط: : جوانی

اضافه کردن ویدیو آنلاین در ورد | چگونه فیلم آنلاین در word قراردهیم

تو مطالب گذشته درباره قابلیت های مختلف ورد  مثل نحوه نوشتن متن بالای جدول در word، درج شماره خودکار برای سطر ها در ورد ، سربرگ page layout در ورد و ... نکاتی رو گفتیم. حالا تو این مقاله قصد داریم یه ترفند جالب دیگه تو برنامه ورد رو به شما آموزش بدیم.

نرم ‌افزار ورد دارای قابلیت‌های فوق العاده‌ای هستش که ممکنه همه افراد با تمام این قابلیت‌ها آشنایی نداشته باشن. به عنوان مثال یکی از قابلیت هایی که این نرم ‌افزار داره اینه که می‌تونیم تو ورد اقدام به اضافه کردن ویدیو آنلاین به اسناد خودمون کنیم. اگه شما هم دوست دارین تا بیشتر با این قابلیت ورد آشنا بشین تا بتونین از این به بعد تو اسناد وردتون از فایل‌های ویدیویی آنلاین برای جذاب‌تر شدن مطالبتون استفاده کنین، خوندن ادامه مقاله رو از دست ندین. چون ما تو این مطلب قصد داریم تا به شما نحوه اضافه کردن یه فایل ویدیویی به اسناد ورد رو آموزش بدیم تا بتونین خیلی راحت این کار رو انجام بدین، با ما همراه باشین.

✴️✴️شما کاربر گرامی در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با برنامه ورد می توانید با کارشناسان ما در رایانه کمک در تماس باشد. برای تماس با رایانه کمک میتوانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.

 

 

آنچه در این مقاله می خوانیم:

نحوه اضافه کردن یک فیلم آنلاین در ورد

جمع بندی

سوالات متداول درباره اضافه کردن ویدیو آنلاین در ورد

سخن پایانی

 

نحوه اضافه کردن یک فیلم آنلاین در ورد

برای اضافه کردن ویدیوی آنلاین به فایل وردتون کافیه در ابتدا نرم‌افزار ورد رو روی سیستم کامپیوترتون راه‌اندازی و اجرا کنین.

  • بعد از باز شدن نرم‌افزار ورد، وارد تب Insert  بشین.

 


 

  •  گزینه Online Video رو انتخاب کنین.

 


 

  • پنجره‌ای که براتون باز میشه شامل سه قسمت مختلفه که براتون هر سه تارو توضیح میدم:

 


Bing Video: با استفاده از این گزینه  شما می‌تونین اون ویدیویی که دوست دارین تو سندتون قرار بدین رو با استفاده از مرورگر بینگ جستجو کنین. برای این کار باید تو مرورگر وب، دنبال ویدیوی دلخواهتون بگردین و وقتی اونو پیدا کردین آدرس url اونو از نوار آدرس که تو قسمت بالای صفحه قرار گرفته کپی کنین و نهایتا روی Insert کلیک کنین.

 


YouTube: تو این قسمت شما می تونین اقدام به اضافه کردن ویدیوهایی که تو سایت یوتیوب منتشر شدن تو سندتون کنین. برای انجام اینکار کافیه تو یوتیوب دنبال ویدیوی مد نظرتون بگردین و وقتی ویدیوی دلخواهتونو پیدا کردین، url اونو تو فایل خودتون قرار بدین.

From a Video Embed Code: شما با استفاده از گزینه From a Video Embed Code می‌تونین از همه سرویس‌های ویدیویی آنلاین برای درج تو اسنادتون استفاده کنین. اگه سری به سایت‌های منتشر کننده ویدیو بزنین مشاهده می‌کنین که این سایت‌ها یه Embed Code در اختیار کاربرا قرار میدن و کاربرایی که دوست دارن تا اون فایل ویدیویی رو تو اسنادشون داشته باشن فقط کافیه این کد رو کپی کنن و اونو تو بخشی از سند متنیشون که دوست دارن ویدیو توش نمایش داده بشه Paste  کنند و به همین راحتی می‌تونن اون فایل ویدیویی رو تو اسنادشون داشته باشن.

پیشنهاد مطلب: یکی از محبوب ترین سرویس های اشتراک گذاری ویدئو یوتیوب، اگر براتون سوال چرا یوتیوب باز نمیشه راه حل کامل و تو این مقاله پیدا می کنید. 

🎯جمع بندی

نرم‌افزار ورد دارای قابلیت‌های شگفت انگیز خیلی زیادیه که می‌تونه به شما کمک کنه تا اسناد متنی‌تون رو از حالت خشک و بی روح خارج کنین و با اضافه کردن ویدیوهای آنلاین به صفحات مختلف، از این قابلیت ورد برای بهبود اسناد متنیتون استفاده کنین. ما تو این مقاله به شما یاد دادیم که چطوری می تونین یه ویدیوی آنلاینو به صفحات فایل متنی وردتون اضافه کنین.

آیا شما هم تا بحال از این قابلیت ورد تو اسناد متنی وردتون استفاده کردین؟ بعد از استفاده از این قابلیت ورد چه تغییری تو مطالبتون ایجاد شده و نظر مخاطباتون در رابطه با مطالبتون بعد از درج ویدیوی آنلاین چیه؟ با درج نظراتتون تو بخش کامنت می ‌تونین به بقیه کاربرا کمک کنید تا با این قابلیت ورد بهتر آشنا بشن تا اون‌ ها هم بتونن اسناد متنیشون را هرچه جذاب‌تر و خوندنی ‌تر کنن.

 

پیشنهاد مطلب: اگر از کاربرای outlook هستید نحوه اضافه کردن مخاطبین از Outlook در  dWor رو از دست ندید. 

 

سوالات متداول درباره اضافه کردن ویدیو آنلاین در ورد

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با اضافه کردن ویدیو آنلاین در ورد پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارائه خدمات کامپیوتری از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

1.     چطور می تونم یه ویدیوی آنلاین رو تو یه سند Word وارد کنم؟

برای انجام این کار روی Insert > Online Video کلیک کنین. تو پنجره Insert Video، می تونین ویدیوها را در YouTube  یا مرورگر بینگ جستجو کنین یا embed code  یه ویدیو رو وارد کنین (شما embed code  رو می تونین از صفحه اصلی که ویدیو در آن منتشر شده دریافت کنین.)  وقتی ویدیوی مورد نظر خودتونو پیدا کردین، فقط کافیه روی دکمه Insert کلیک کنین.

2.     چرا ویدیوهای آنلاین بارگذاری نمی شن؟

تنظیمات نادرست مرورگر، مثل جاوا اسکریپت غیرفعال یا افزونه‌های مسدود شده، می‌تونن از پخش ویدیوها در Chrome جلوگیری کنن. همچنین اتصال کند یا ناپایدار اینترنت می تونه مانع از بارگیری یا پخش روان ویدیوها تو Chrome  بشه.

 

 

سخن پایانی

در این مقاله به چگونگی و شرح اضافه کردن ویدیو آنلاین در ورد پرداختیم امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید.در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه کامپیوتر و شبکه می توانید از طریق شماره گیری تلفن های 9099071540 و 0217129 با کارشناسان مجرب رایانه کمک تماس بگیرید

رایانه کمک مانند یک اورژانس کامپیوتری اماده پشتیبانی و حل مشکلات کامپیوتری تلفنی شما کاربران عزیز است.

📌 رفع مسئولیت: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است و در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.