اتصال پنل اس ام اس به وردپرس
انتشار: 1399/10/20 - بروزرسانی: 1401/11/05 توسط: : سمانه مومنی

اتصال پنل اس ام اس به وردپرس

بهترین پنل sms wordprees برای سایت چیست و چگونه اتصال پنل اس ام اس به وردپرس را انجام ددهیم؟

همه ما تقریبا تا حدودی با وردپرس آشنایی داریم. وردپرس یک سیستم بسیار کاربردی و مفید و پر طرفدار برای ساخت انواع سایت و فروشگاه های مختلف می باشد. ورد پرس دارای قابلیت های بسیار زیادی است و افزونه های متنوعی دارد به کمک این افزونه ها می توانیم هر قابلیتی را در سایت خود راه اندازی کنیم و از آن بهره ببریم بنابراین اکثر سایت های بزرگ سعی دارند  تمامی مراحل هدفمند خود از ثبت نام تا آموزش و خبرنامه و اطلاع رسانی سایت را به کاربران با پیامک ارسال کنند.

 

 

آنچه در این مقاله مطالعه کنید:

افزودن افزونه به وردپرس به سایت

افزونه پیامک ورد پرس بنام ملی پیامک برای اتصال پنل اس ام اس به وردپرس

قابلیت های افزونه ملی پیامک

نحوه فعالسازی پنل اتصال اس ام اس در وردپرس

آیا پنل های sms دیگری برای وردپرس وجود دارند؟

نکات مهم قبل از اتصال پنل SMS به wordpress به آنها توجه داشته باشید؟

آیا پنل اس ام اس وردپرس رایگان ارزش استفاده دارد؟

آیا پنل اس ام اس بدون احراز هویت وجود دارد؟

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با  اتصال پنل اس ام اس به وردپرس

خلاصه از آنچه خواندیم

 

یکی از همین قابلیت های کاربردی ارسال اس ام اس در ورد پرس و سیستم های وابسته به آن مثل ووکامرس می باشد. در این مقاله  قصد داریم به شرح چگونگی و توضیحات لازم در رابطه به اتصال پنل اس ام اس به وردپرس سایت بپردازیم. به کمک این پنل می توانیم به راحتی و بدون نیاز ورود به سامانه پیامک دسترسی به بخش های مختلف سامانه پیام کوتاه را درون مدیریت سایت فروشگاهی خود داشته باشیم. در ادامه به توضیحات لازم روش وصل کردن پنل اس ام اس به وردپرس می پردازیم.

 

افزودن افزونه به وردپرس به سایت

برای شروع این کار در قدم اول نیاز داریم افزونه های مختص به ارسال اس ام اس در وردپرس روی سایت مدنظر نصب کنیم. حال سوال پیش می آید افزونه چیست؟ افزونه ها نوعی نرم افزار کوچک کاربردی هستند که به برنامه اصلی امکانات جانبی و مکمل اضافه می کنند. افزونه ارسال اس ام اس از طریق ملی پیامک ( melipayamak) یکی از این افزونه هاست که به صورت اختصاصی توسط ملی پیامک کدنویسی و تهیه شده است.

 

✴️✴️ تماس با پشتیبان رایانه کمک برای مشاوره تخصصی سئو داخلی و خارجی سایت: ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

افزونه پیامک ورد پرس بنام ملی پیامک برای اتصال پنل اس ام اس به وردپرس

افزونه پیامک ورد پرس تحت عنوان ملی پیامک melipayamak  در مخزن ورد پرس به ثبت رسیده است می توانیم با جستجوی نام افزونه یا دانلود مستقیم این افزونه از طریق صفحه افزونه را پیدا کنیم نصب کرده و فعال کنیم. به این طریق پنل اس ام اس در وردپرس متصل می شود و به راحتی می توانیک پیامک های اطلاع رسانی خود را ارسال کنیم.

 

قابلیت های افزونه ملی پیامک

  • امکان  ارسال پیامک در وردپرس
  • ارسال پیامک در فروشگاه ساز ووکامرس
  • ارسال پیامک در فروشگاه ساز  Easy Digital Download
  • ارسال پیامک در فرم ساز گرویتی فرم
  • امکان استفاده از قابلیت ورود دو مرحله ای در وردپرس
  • ارسال پیامک در فرم تماس

افزونه ارسال اس ام اس پیامک ملی قابلیت اتصال پنل اس ام اس در وردپرس را به آسانی با امکانات ذکر شده برای شما ایجاد خواهد کرد. هر کدام از موارد بالا خود دارای قابلیت های مختلفی هستند. مثلا می توانیم از خبرنامه پیامکی، تایید عضویت کاربران در وردپرس، ارسال جزییات سفارش خرید از فروشگاه ووکامرس و موارد بسیار متعدد از این دست پیامک ها به صورت چک لیست تهیه کنیم. در ذیل به شرح مختصر از هرکدام می پردازیم.

 

دوست داری با ارسال پیام با نوتیفیکیشن در وردپرس آشنا بشی؟ آموزش نوتیفیکیشن در وردپرس بدون افزونه

 

1.     ساخت خبرنامه پیامکی در وردپرس

کاربران می توانند با این قابلیت در خبرنامه سایت به صورت پیامکی عضو شوند و جزییات بیشتری از هر عضو مانند سن و جنسیت داشته باشیم

2.     ارسال پیامک در ووکامرس

ووکامرس همانگونه که ذکر کردیم یکی از افزونه های جانبی وردپرس است که امکان ساخت فروشگاه با نصب آن در وردپرس را فراهم می کند. مواردی مانند تایید سفارش خرید ، وضعیت سفارش، در حال پردازش  و.. را می توان به کاربر پیامک کرد

بعضی وقتا لازمه آنتی ویروس ویندوزت رو غیر فعال کنی اما میدونی چطور میشه فرایند غیر فعال کردن آنتی ویروس ویندوز رو بدون دردسر انجام داد؟ 

3.دسترسی به دفترچه تلفن در وردپرس

پنل اس ام اس در وردپرس این قابلیت را دارد که دفترچه مخاطبین ایجاد کنیم و به انواع گرو ه های ساخته شده در دفترچه تلفن دسترسی پیدا کنیم.

4.ارسال پیامک در وردپرس و ووکامرس و دریافت پیامک در وردپرس

این قسمت از افزونه ارسال پیامک در وردپرس و ووکامرس یا هر افزونه دیگر را خواهد داد و نیازی به استفاده مستقیم از سامانه پیامک ملی را نداریم. همچنین دریافت پیامک های ارسال را به ما می دهد.

5.ارسال خودکار پیامک های اطلاع رسانی در وردپرس

این قسمت افزونه پیامک های خودکار که جهت اطلاع رسانی برنامه ریزی می شوند را به راحتی ارسال می کند.

6. سایر قابلیت های افزونه اس ام اس وردپرس ملی در پیامک

  • امکان مشاهده اعتبار سامانه پیامک
  • امکان قرار دادن امضا برای پیامک های ارسالی
  • امکان ارسال پیام صوتی
  • امکان مشاهده گزارش کامل پیامک های ارسالی و دریافتی
  • و دیگر قابلیت های کاربردی.

دوست داری با انواع انکرتکست آشنا بشی؟ انکرتکست Anchor Text و اهمیت انواع آن در سئو سایت

 

نحوه فعالسازی پنل اتصال اس ام اس در وردپرس

1.از بخش مدیریت وردپرس منوی افزونه ها را انتخاب کنید و گزینه افزودن را بزنید و بارگزاری افزونه را انتخاب کنید

2.فایل را از کامپیوتر انتخاب می کنیم و بر روی نصب کلیک می کنیم. و سپس افزونه را فعال کنیم.

3.سپس از منوی کنار گزینه پیامک ووکامرس را انتخاب می کنیم و از تب تنظیمات درگاه پیامک مشخصات پنل را وارد می کنیم.

4. سایر تنظیمات را با توجه به نیاز خودمان تنظیم می کنیم و سپس ذخیره می کنیم. می توانیم جهت تست یک پیامک ارسال کنیم تا از صحت آن مطمئن  شویم

 پیشنهاد مطلب : رفع مشکلات ورود به پیشخوان ورد پرس 

آیا پنل های sms دیگری برای وردپرس وجود دارند؟

بله. خوشبختانه افزونه های بسیاری زیادی وجود دارند که با نصب کردن آنها میتوانید فرایند اتصال پنل اس ام اس به وردپرسی انجام دهید. افزونه های خارجی و داخلی ارسال پیامک طرح های بسیار زیادی دارند که لازم است با توجه به شرایط، بودجه و نوع کاربران خود یکی از آنها را انتخاب کرده و استفاده کنید.

مواری مانند "پیام رسان" ، "اس ام اس دات ای ار" ، "فراپیامک" و... از معدود سرویس های خوب درون کشور هستید که میتوانید از آنها استفاده کنید.

اما پیشنهاد ما قبل از استفاده از این سرویس های پیامکی حتما به برخی موارد توجه داشته باشید.

نکات مهم قبل از اتصال پنل SMS به wordpress به آنها توجه داشته باشید؟

کارشناسان رایانه کمک در کنار اینکه به شما بهترین ها را معرفی میکنند، پیشنهاد میکنند که قبل از خرید سرویس از هر کدام از سرویس های ارسال پیامک در وردپرس با تیم مشاوره آنها تماس گرفته و وضعیت خود را به صورت کامل ارائه دهید.

به عنوان مثال برخی از سرویس های ارسال sms سایت، ممکن است هزینه مازاد از شما دریافت کنند. و یا برخی دیگر پنلی برای اتصال sms به سایت شما را نداشته باشند و پس از اتمام خرید خود متوجه این موضوع شوید. بنابراین حتما قبل از تهیه سرویس ارسال پیامک با تیم مشاوره سایت مورد نظر صحبتی داشته باشید.

 

میدونی چطوری میتونی محتوا سایتت رو ضد گلوله کنی؟ 5 تکنیک سئو داخلی حرفه ای

 

آیا پنل اس ام اس وردپرس رایگان ارزش استفاده دارد؟

پیشنهاد کارشناسان رایانه کمک این است که همیشه روی سایت خود از قالب های رایگان یا افزونه های رایگان استفاده نکنید، زیرا ییشتر پنل های رایگان نسخه بتا هستند و نسخه اصلی آن نیازمند پرداخت پول است. به همین دلیل بعد از فعالسازی ممکن است محدودیت های داشته باشند که برای آزادسازی آن لازم است نسخه کامل آن را خریداری کنید.

و یا مشکلاتی داشته باشند و پس از اینه اتصال پنل اس ام اس به وردپرس سایت خود انجام دهید با خطا های خاصی روبرو شوید. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم از نسخه رایگان پنل اس ام اس سایت برای تست کردن استفاده کنید و پس از چند روز بلاخره تصمیم خود را بگیرید که آیا قصد خرید نسخه کامل آن را دارید یا خیر؟ اگر پاسخ منفی است سریعا پنل را غیر فعال یا حذف کنید.

 

آیا پنل اس ام اس بدون احراز هویت وجود دارد؟

خیر. زمانی که پنل sms را فعال کنید، لازم است از قبل اطلاعات خود را در پنل به عنوان مالک وارد کنید تا کاربران بدانند که از کدام سایتی پیامک برای آنها ارسال شده است. بنابراین هیچ پنل اس ام اس بدون احراز هویت وجود ندارد.

اما اگر کاربر هستید و قصد دارید بدون دریافت sms احراز هویت وارد سایتی شوید باز هم روشی وجود ندارد. در بیشتر سایت ها برای اینکه قصد خرید یا دریافت خدمات را داشته باشید لازم است اطلاعات شخصی خود را وارد کنید، تا پیامک احراز هویت برای شما ارسال شود.

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با  اتصال پنل اس ام اس به وردپرس

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با اتصال پنل اس ام اس به وردپرس  پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارئه خدمات کامپیوتری خود از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

شما می توانید برای دریافت پاسخ های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

آیا برای ثبت نام در سایت نیز میتوان از پنل پیامکی استفاده کرد؟

 بله پنل های پیامکی مختلفی هستند که با ترکیب با پلاگین های ثبت نام و لاگین وردپرس هماهنگ شده و امکان ثبت نام و ورود با ارسال کد را برای سایت فراهم می کنند. 

کدام پنل های ارسال پیامک  برای وردپرس مناسب می باشند؟

  • پنل اس ام اس وب وان
  • پنل پیام کوتاه قاصدک
  •  
  • پنل پیامکی فراپیامک

این پنل های پیامکی به دلیل همگام سازی با افزونه وردپرس و امکانات جانبی فراوان از بهترین پنل های پیامکی برای وردپرس به شمار می آیند.

  با کدام افزونه ارسال پیامک میتوان پیامک منطقه ای فرستاد؟ 

از طریق ملی پیامک یکتانت و sms.ir می توانیم ارسال پیامک منطقه ای بفرستیم. 

 

می خوای بیشتر در مورد اتصال پنل اس ام اس وردپرس سایت بدونی؟ مقاله اتصال پنل اس ام اس وردپرس به سایت مطالعه کن.

 

خلاصه از آنچه خواندیم

در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با اتصال پنل ارسال اس ام اس در وردپرس پرداختیم. و آموختیم چگونه با استفاده از افزونه ها می توانیم به این قابلیت دست یابیم یا افزونه چیست و چه کاربردی در وردپرس دارد.

و در آخر افزونه ملی پیامک را برای این امر معرفی کردیم به قابلیت های آن را اشاره کردیم و همچنین نحوه فعالسازی پنل اس ام اس در وردپرس را یاد گرفتیم. اگر علاقه مند به تازه ترین اخبار روز دنیا در زمینه تکنولوژی و آموزش های کاربردی هستید میتوانید اینستاگرام رایانه کمک را دنبال کنید و اگر قصد ذخیره کردن فیلم های آموزش کامپیوتر را بر روی گوشی و کامپیوتر خود به صورت کامل دارید میتوانید آپارات رایانه کمک را نیز دنبال کنید.

همچنین اگر با مشکلات کامپیوتری و موبایلی روبرو شدید میتوانید  با شماره های 9099071540 یا 0217129 تماس گرفته و از کارشناسان مجرب در زمینه مشاوره تلفنی و اینترنت دریافت کنید.